Jump to content

adriadarian

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About adriadarian

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    undeva
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    MATYZ
  1. Vezi ca Matizul mai are o protectie termica din inox prinsa pe toba intermediara ,poate ai pierdut-o si miroase de la antifonul caroseriei. Am patit-o si eu.
  2. Faptul ca face bucla inseamna ca la mine parghia se opreste la un anumit punct. Jocul ala de care spui tu de 3-5 mm. e de acolo si pana in punctul in care furca incepe sa apese pe rulmentul de presiune. Atata timp ce parghia este la capatul cursei ce se intampla spre habitaclu nu are importanta.Deci daca slabesc cablul doar mi se lasa pedala in jos,si pot sa tai si cablul ca ambreiajul meu tot nu va patina dar logic ca nici nu voi putea baga in viteza.Eu initial m-am referit la cursa libera care la matiz nu se regleaza spre deosebire de alte masini unde pedala de ambreiaj are cursa limitata si unde cursa libera o reglezi tu.In rest ai perfecta dreptate jocuri exista la orice angrenaj.Eu cred ca te pricepi si chiar nu mai are importanta daca imi dai sau nu dreptate oricum fiecare isi va repara singur masina.Si asa eram off topic.P.S. esti mai mic(la ani) 1. Discul lipit de placa . 2.Dupa mine, la Matiz (din cauza pedalei care nu are cursa limitata in partea superioara)indiferent cum reglezi cablul ambreiajul nu ar avea voie sa patineze deoarece cablul nu se tensioneaza ,el doar sta intins datorita greutatii pedalei(nu stiu daca nu cumva are si vre-un arc).Asta dupa cum am mai scris este parerea mea. 3.Manualul e putin "diplomat" si da raspunsuri evazive adica :reglati cablul Mie mi s-ar fi parut corect sa scrie intindeti cablul in cazul in care nu decupleaza sau slabiti cablul daca patineaza. Si sa intaresc cele spuse ,in manual la schimbari greoaie nu scrie nimic de ulei iar daca va uitati pe forum la uleiuri ptr. cutie o sa constati ca aproape la toti care au schimbat uleiul le intra mai bine in viteza sau le-a disparut zgomotele. Deci nici cel care a scris manualul nu a putut sa prevada toate problemele si solutiile posibile. Asa ca pana nu probez ,eu tot ma indoiesc de un lucru. Drumuri bune!
  3. De aici a plecat totul, cand am luat masina cablul a fost bagat gresit si a trebuit sa-l scot si sa-l bag la loc . Crede-ma ca la mine nu s-a miscat parghia care actioneaza ambreiajul,ci doar cablul a fost tras in interior de pedala care evident s-a ridicat aproape de bord. Nu mi s-a parut in neregula deoarece citisem inainte ca nu se regleaza cursa libera.Acum nu am nici timp nici chef sa merg la rampa sa mai verific dar am ridicat de pedala si am facut niste fotografii. Dupa cum se vede la mine cablul face bucla daca ridic de pedala si nu intra nici macar 1 mm.inapoi. Poate numai la a mea se intampla asa,oricum am observat multe diferente intre modelul meu si altele.
  4. Ce spui tu, in partea de jos e insusi cursa pedalei. Normal, daca strangi piulita de la parghia ambreiajului la maxim pedala iti urca aproape de finitia bordului.Eu am zis ca poate la tine ceva impiedica pedala sa urce astfel ambreiajul ar fi ramas semiactionat. Pentru a patina ambreiajul trebuie actionata parghia furcii,nu? Pai asta nu am inteles ,daca la tine pedala era libera,cablul cum putea sa fie incordat (nu intins) astfel incat sa actioneze parghia . Si tu ai scris ca slabind cablulai coborat pedala deci ai mutat locul unde ambreiajul cupleaza etc. In alta ordine de idei cand ai slabit piulita parghia a ramas la locul ei doar cablul s-a retras coborand pedala. Daca nimic nu s-a intamplat cu parghia atunci nici furca nu a apasat sau s-a distantat de rulmentul de presiune deci ar fi fost logic sa -ti patineze in continuare ambreiajul.Poate te-a deranjat "apa de ploaie"dar intentia a fost alta.Pana la urma urma important e ca-ti merge bine buburuza in rest e "apa de ploaie" inclusiv ce cred eu. A-pro-pos vad ca ti-ai reglat cursa ca la carte(la propriu) Toata chestia cu cursa libera era legata strict de problema lui closcuta . As fi sperat sa vi cu o lamurire sau cu o parere in legatura cu cazul lui (legat de patinarea ambreiajului). Am fost cam "acid" dar nici tu nu treci cu vederea.
  5. Hai ca esti tare ,tu te faci singur naiv si mai bati si toba. Daca taceai ...mai istet patreai. Eu nu stiu engleza dar ia uite ce au tradus altii: Sistemul este proiectat astfel incat sa nu existe cursa libera a pedalei de ambreiaj. Tocmai pentru astia ca tine au scos manualul in limba ROMANA.
  6. Ce ai facut tu raportat la ce scrie in manual tehnic este apa de ploaie,deoarece la matiz nu exista cursa libera.Tu ai slabit doar cablul de la ambreiaj. Daca nu este placebo, atunci verifica de curiozitate poate exista ceva la masina ta care sa impiedice pedala de ambreiaj sa se ridice peste o anumita limita si astfel la tine era semiactionat ambreiajul si de aceea patina.
  7. Eu am Thor si e destul de performanta 135 lei 6luni fara probleme. Era sa uit ,are si inchidere.
  8. Atata timp cat ai pereche fata ,spate nu e nici o problema.In general probleme apar pe fata cand pui cauciucuri de alte dimensiuni caci acestea sunt directoare si exista riscul ca la bracare sa atinga pe ici ,pe colo,mai apar si erori in citirea vitezei ,sau o directie mai greoaie.In plus daca nu ai ce scrie pe talon poti da peste un curcan istet si te usureaza de ceva parale.
  9. [Numele quote = 'Data Titus "= 18 septembrie 2008 - 01:01' timestamp post = '1221692491 '= '377864] imi spune si mie cineva cum reglez farurile daca bat aiurea? nu cred ca butonul de reglare de la bord rezolva ceva ca am incercat. inclusiv faza Lunga bate în copaci si e foarte supărător CEI PT de îngrijire vin din fata. cel putin faza scurta bate urat de tot. [/ quote] Pentru tine e tardiv dar pentru altii prinde bine,pe ansamblul motorasului de reglare a farului e un hexagon din plastic ptr cheie de 8 parca. Invarti de el si se rezolva treaba.
  10. Am tot oscilat intre a-mi lua una noua sau sa raman cu aia facuta si cand m-am decis pana la urma sa iau una noua (ca precautie) am constatat ca in vreo 2 locuri nu au auzit de asa ceva iar in alte 2 locuri aducea doar pe comanda. Decat sa comand si sa nu o nimeresc buna am ramas pe cea facuta. Am mai probat-o pe alt matiz si se comporta bine asa ca pana cedeaza asta ma folosesc de ea. Legat de ce ai scris cu filtrul lavabil,ar mai ramane problema datului in nas in treapta a 2-a,ca aici gazele din carter nu cred ca au vre-un rol,ci mai degraba orificiul ramas liber (sau astupat)de la admisie .
  11. Citesc si m-a minunez,m-a minunez si apoi plang. De unde le scoate-ti pe astea cu strangulatul furtunului cu patentul sau cu dopuri ,pai nu-i mai simplu ca inainte de a desface furtunasul sa bagati o cala (o bucata de lemn ,coada de ciocan)intre pedala de frana si bord atat doar sa fie actionata putin frana si garantat nu mai pierdeti lichid deoarece se inchide supapa din pompa de frana care permite lichidului sa treaca din rezervor in corpul pompei.Altfel cum scrie in manual contaminati lichidul sau mai grav deteriorati furtunul. Cat despre "garnitura care se rasfrange in afara" MA LASI !!!!! aia e garnitura de etansare nici aia si nici burduful de protectie nu au rolul de a retrage pistonul etrierului inapoi. Daca va uitati atenti vedeti ca placutele intra in contact cu suportii elastici care au acest rol.La dacii erau ca o tablita lunga care venea sub placuta de frana ,la matiz e tot din tabla subtire dar e la ambele capete a placutelor. Puteti scrie ce vreti pe forum dar eu nu vreau sa ma trezesc in spatele meu la vre-un semafor cu unul care a strangulat furtunul de frana cu patentul , ca asa a citit pe forum. Drumuri bune!
  12. Se pare ca pana la urma ramane un mister.Oricum cand comand piese trebuie sa specific ce dotari are, legat de piesa necesara. Va multumesc tuturor care ati incercat sa ma lamuriti. A-pro-pos pana la urma am pus rotula de tico.Se potriveste perfect si oricum timpul nu-mi mai permite sa caut alta.
  13. Nu are bila. Am invatat si la mecanica fluidelor ca in cazul unei sfere se schimba datele problemei , apar alte forte. Abureala!!! Glumeam dar sa sti ca am facut pana la urma o valva din metal care se desface in doua,i-am bagat o bila ,un arculet si o saiba cu gaura calibrata (la mine cu un orificiu de 2,2mm se comporta super motorul)si cand am suflat surpriza!! debit prea mic.Am inlocuit bila de metal cu un cilindru i-am facut iar proba si de data asta a mers. Am desfacut iar valva si am refacut testul fara arc dar pe verticala. Cu bila trebuie sa sufli dublu(ca presiune).Am crezut ca din cauza greutatii si am pus bila peste cilindru si surpriza,am suflat un pic mai tare decat numai cu cilindru dar mult mai usor decit cu bila.Deci pana la urma s-ar putea sa nu aiba bila nici una,cel putin la matiz. Tot nu m-a lasat inima sa o disec pe prima pana nu fac testul suprem(700 km) sa vad diferenta la drum lung si asta peste o saptamana. Am sa comunic rezultatele chiar de ar fi genul :nu faceti asa ca mine.
  14. M-am uitat in manualul service si intradevar K-ul de la serie vine de la Korea. In rest pe toate cablurile si pe caroserie scrie tot in koreana (de parca as face vreo diferenta intre chineza si coreana). S-ar parea ca in 1999 a aparut o serie Koreana care nu corespunde cu nici un model anterior. Zic asta ptr. ca m-am uitat pe niste situri cu vanzari si modelele din 1999 care au dotari similare nu au nici un indicativ(E, E-AC,etc). Se Pover nu are cumva eleron si bari portbagaj pe masina?
  15. Am cumparat un matiz si nu stiu ce model este.Nu ca as fi atat de curios dar am fost sa comand o rotula bieleta directie si vanzatoarea mi-a cerut talonul sa vada ce tip e Matizul,dupa ce l-a intors pe toate partile mi-a pus cea mai tare intrebare posibila: cine v-a dat talonul? !!!!!!!!!!! Politia. Cateva detalii: an.1999 ,Korea ,AC,servodirectie,geamuri electrice,alarma,inchidere centralizata,stergator luneta,deschidere rezervor si haior din interior, temporizator stergator ,parbriz cu "banda" fumurie .Din talon:KLY4A11BDXC1... ABWD1F0011T92X4 Cam atat. M-am uitat si pe un site al daewoo dar nu corespundea cu ce era acolo, adica avea ori in plus ori in minus dotari pentru diferitele modele de acolo. Multumesc.
 

×
×
  • Create New...