Jump to content

bogdanskiprod

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About bogdanskiprod

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/04/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    bogdanskiprod

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    IF-81-BBY
  1. Poti sa imi dai si mie mai multe detalii despre IAC ? Nu prea ma pricep la motoare si mecanica auto ... Ce este acest IAC ca am tot vazut vorbindu-se despre el ... O sa ma duc si la tester pe Calea Plevnei la Radacini ... Multumesc anticipat pt raspuns ! Edit moderator: Te rog sa ai in vedere Regulamentul, in special mentiunile legate de citarea inutila a postarii anterioare.
  2. Multumim pt info ! Poti sa ne spui si cat te-a costat vizita ? Si daca ti se da o foaie cu raportul printat de tester ?
  3. Sa ne spui si noua ce ai facut , cum s-au comportat baietii si cat te-a costat diagnoza computerizata (testerul) .
  4. Am folosit un aditiv pt curatat injectoare , cumparat de la OMV, sunt deja la al 2-lea plin consecutiv cu benzina OMV de 100 , se simte , parca , o imbunatatire in functionarea motorului, chiar si consumul a scazut putin, fata de cand foloseama benzina de la LukOil, dar beculetul CHECK se incapataneaza sa se aprinda in continuare . Aceleasi simptome : pornesc motorul la rece, motorul porneste mai turat (e si normal cred atunci cand e frig), apoi deodata scade turatia, si incepe sa trepideze, air CHECK-ul incepe sa palpaie de cateva ori, apoi ramane permanent aprins ... Cand motorul ajunge la temperatura de regim, daca il opresec , il las cateva secunde si il repornesc, martorul nu se mai aprinde ...
  5. Va multumesc pentru raspuns . Mentionez ca am schimbat la 50.000 si filtrul de benzina si asa cum am mentionat in postul anterior, bujiile sunt noi(schimbate acum 2 sapt), deci ramane sa vad daca nu cumva este vorba de ceva "impuritati" intr-un injector si sa scap de ele asa cum m-ati sfatuit. Astazi dupa ce am facut plinul cu OMV 100 am mers cu maxim a 3-a (am atins chiar si 70 km/h), in speranta ca poate scap de belea . Oricum, stilul meu de condus presupune un regim mai alert al turatiei motorului . Sper sa se rezolve , mai ales ca tin la masina f mult, pt Bucuresti fiind de un real folos (cosum, strecurare prin trafic, loc de parcare usor de gasit, etc ) si chiar am avut grija de ea inca de la inceput. Daca mai aveti si alte sfaturi sau pareri , va raman recunoscator ! O seara buna !
  6. Salutare stimati colegi de forum ! Am si eu o problema cu Matizul meu , fabricatie 2005 . Cand pornesc la rece, dupa cateva secunde mi se aprinde MIL (CHECK-ul) intermintent de cateva ori si apoi ramane permanent aprins, iar motorul functioneaza cu trepidatii puternice , da chiar sa se opreasca . Mentionez ca am facut recent revizia de 60 000 km (distributie, curea alternator, curea aer cond., bujii, ulei, filtru ulei, lichid racire ) . Foarte important : cand motorul ajunge la temperatura de regim, trepidatiile dispar si motorul merge perfect , iar daca opresc motorul si il repornesc , se stinge si beculetul CHECK ENGINE . Mentionez ca aceasta problema a aparut odata cu sezonul rece . Am schimbat si benzina (am facut plinul la OMV cu benzina de 100 ) si problema persista . Inca o precizare : daca atunci cand pornesc motorul il turez usor sau ma pun in miscare imediat, nu se aprinde deloc CHECK-ul, dar trepidatiile se simt (ca si cand se inneaca motorul ) . Matiz fabricatie 2005, motor F8CV, 0,8 litri . Va raman recunoscator pentru sfaturi si pentru o recomandare a unui service/mecanic serios .
 

×
×
  • Create New...