Jump to content

neco

Membru
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

About neco

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    BUCURESTI
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    CIELO
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    B18TOH
  1. Ei, glumeam ! Uite ca gluma mea a dat roade ! Trebuie sa controlez piesa metalica de pe geam, o idee foarte buna. Dracu' stie dac-o fi fixa. Nu am schimbat chederul culisa geam usa. Daca zici de el inseaman ca are si el o importanta. Ce se intampla ? Din cauza imbatranirii impiedica alunecarea facila geamului ? Sa ma uit si la asta ! Am controlat ghidajul ala de plastic, de sub broasca. E OK ! Visul vietii mele e sa rezolv cu macaraua care a fost pe masina ! Multumesc de raspuns !
  2. Bine ! Al dracu' sa fiu, pă ţiganeşte, daca nu voi rezolva chestia asta pana la sfarsitul acestei vieti ! Mai vorbim noi !
  3. Punct si de la capat ! Pai aia noua/sh va avea aceiasi problema ! Macaraua e buna ! Problema e cu pozitia aia relativa !
  4. Multumesc de raspuns ! Da, macaraua si piesa de prindere a motorului sunt capsate ca in imagine, ma rog, cu mentiunea ca la mine problema e pe dreapta. Din poza eu intuesc ca inclinarea sinei macaralei (sa-i zicem culisa, nu cred ca gresim) e mai mare decat inclinarea cursei geamului. Ma insel ? Astept un sfat care sa ma ajute sa rezolv problema expusa : ce sa fac pentru ca orificiile reperului metalic al geamului (cele rotunde, filetete) sa-si pastreze pozitia relativa fata de orificiile ovale ale piesei marcate cu rosu intr-un post de-ul meu de mai sus, cea care aluneca sus-jos pe sina/glisiera/culisa macaralei, pe toata cursa geamului . Macaraua e reparata !
  5. Va rog frumos dragi oameni buni, dati-mi un sfat. Ca nu stiu ce dracu' sa fac, cat sunt eu dă dăştept !
  6. Observ ca v-ati enervat ! Nu asta am dorit si imi cer iertare daca am jignit/suparat cu ceva. Cam greu sa accept ideea unui defect de fabricatie. M-am uitat pe poze pe net si macaraua pare corespunzatoare. Esenta problemei mele consta in faptul ca in pozitia "geam ridicat" orificiile din piesa metalica a geamului si cele din piesa care culisaza a macaralei (aia marcata cu sageata rosie in postul meu anterior) se suprapun dar suprapunerea nu se mentine la deplasarea geamului spre jos. Partea de jos a glisierei macaralei (sina fixă, netedă, de-a lungul căreia alunecă piesa mobila) pare mai spre fata masiinii decat ar trebui. Daca as indoi partea de jos a ghidajul geamului dinspre fata masinii catre fata, in ideea pastrarii suprapunerii pe toata cursa, cad in pacatul pentru care am umblat la sistem : la urcare geamul se inclina catre fata si se ridica foarte greu. Oricum sistemul e cam tampitel sau, ma rog, ieftin. Geamul nu este ghidat si in partea sa din spate pe pe toata cursa, din cauza ca spre jos sunt mecanismele de zavorare ale usii si acolo nu mai e nimic pentru ghidarea geamului, doar mult mai jos, dupa zona cu aceste mecanisme, e un gidaj amarat de pastic, pe cam 3 cm. Presupun ca s-a mizat pe mentionerea geamului in pozitie de catre piesa marcata cu sageata rosie atunci cand aceasta culiseaza sus-jos. Ceea ce mi se pare foarte dificil tehnic, iar la tipul de glisiera pe care il am eu, practic imposibil ! Jocul inre glisiera (sina) si piesa mobila este prea mare iar structura mi se pare prea fragila pentru asa ceva.Poate d-aia exista doua tipuri de macarale ca piese de schimb, cu doua preturi sensibil diferite : 42 lei fata de 83 lei. Poate aia de 83 e facuta astfel incat sa mentina geamul in pozitia sa. Ce fac ?
  7. Multumesc pentru interes si raspuns ! Dar...nu ne prea intelegem ! Pe sina metalica nu culiseaza rotile negre (a culisa=a pune în mișcare, de obicei alternativă, o piesă mobilă de-a lungul unui canal făcut într-o bară dreaptă sau curbă). Rotile negre sunt fixe, la capetele sinei. Culiseaza/aluneca/se deplaseaza o piesa (marcata cu sageata rosie in attach) pe care eu am botezat-o gresit glisiera (glisiera=bară fixă, netedă, de-a lungul căreia alunecă o piesă, un element mobil). Iar pe sina, piesa in cauza este singura care se deplaseaza si nu stanga-dreapta, ci sus-jos.
  8. Gaurile din piesa de metal a geamului sunt cu filet, rotunde. Ovale sunt cele din glisiera macaralei, pentru reglaj. Nu am inteles ce numiti "culisele din plastic, cele albe". Singurele piese albe pe care le-am vazut sunt ghidajele cablului catre tamburul pe care se imfasoara eliciodal si cele catre rotile negre de la capete. Dar ele nu au nicio legatura cu fenomenul.
  9. Dragii mosului, va rog sa ma lamuriti ! Aveam un necaz cu geamul fata dreapta, la urcare se inclina catre fata si mergea foarte greu. Am incercat sa rezolv prin indoirea ramei din usa a geamului, spre spate. Parea ca s-a rezolvat, dar dupa cateva urcari-coborari, geamul s-a blocat. Am scos si reparat macaraua. Am vrut sa vad in ce pozitie strang cele doua suruburi de 10 care fixeaza piesa metalica din partea de jos a geamului de glisiera macaralei, care are gauri ovale. In acest scop am urcat si coborat geamul de cateva ori fara suruburi. Sa lesin !. Pozitia relativa a gaurilor glisierei fata de gaurile geamului se schimba dramatic : cand geamul coboara, la un moment dat gaurile nu se mai suprapun ! Sina macaralei are o inclinatie prea mare spre spate. Sa fie macaraua executata gresit ? Multumesc !
  10. In attas tutorial schimbare curea distriutie si rola intinzatoare (chit). Va rog sa tineti cont ca am scris pentru mine, unele aspecte par de neinteles (de pilda surubul din cutia de ness), mai sunt si mici greseli, luati ce va foloseste doar ! TUTORIAL SCHIMBARE DISTRIBUTIE.txt
  11. Am vazut tot filmul ! Din el se deduce ca se roteste pompa de apa, dar nu se arata cum se face efectiv operatiunea ! Nu vad cum se poate prinde intr-un cleste pompa aia, din cauza aparatorii de plastic. La mine pompa este sub aparatoare, Nu-mi imaginez cum se poate roti, daramite s-o mai si scoti ! Poate masina mea a fost facuta altfel !
  12. Pompa de apa se poate roti fara a se demonta partea de aparatoare de plastic a curelei prinsa pe motor (cea de sub curea) ? Din mesajul tau rezulta ca da. Ca unul care am schimbat cureaua cu mana mea nu prea vad cum, scuze, d-aia intreb ! Daca nu, te rugam sa ne spui daca si reperul asta e tot din doua parti, ca si capacul, iar daca trebuie demontat, cum se face. La prima vedere trebuie demontat pinionul de distributie al axei cu came. Un cosmar !
  13. Va rog sa-mi spuneti daca se poate da jos doar capacul de plastic inferior al protectiei curelei de distributie, ce ar mai trebui demontat eventual pe acolo ca sa-l scot. As vrea sa vad daca s-a mai largit cureaua, respectiv daca ciocul/pintenul rolei a venit spre varful "V"-ului. Multumesc !
 

×
×
  • Create New...