Jump to content

vioelectric

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About vioelectric

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    sighetu marmatiei
  • Din
    sighetu marmatiei
  • Auto
    Volkswagen
  • Model
    Passat
  1. dl mad max eu am cerut public scuze pt mine sa terminat fftopic: nici odata nu mia placut razboiul...
  2. d-le tolin am vazut ca te-ai enervat foarte rau si da intr-adevar, cum ai spus, nu ne cunoastem ...deci eu te rog frumos si public sa ma scuzi pt ofensa pt. care mi-ai daruit warning 80%. Si pe ceilalti participanti ii rog de asemenea sa ma scuze . Intentia mea sincera era sa ajut pe unii si nu sa imi fac reclama, sa ma laud, sa jignesc sau sa provoc discutii neplacute . Recunosc ca ortografia mea nu e de 10* dar tocmai eu am fost gasit cu aceasta problema pe forum cand aproape toti scriu la fel? In ceea ce priveste eu, ca persoana care prestez servicii ,incepand de la windows si terminand cu softul de vag-com (care e inregistrat si in romania si in america) am licenta ;nu fac lucruri ilegale si nu castig din a face rau cuiva .In ceea ce priveste codarea cheilor se face legal (numai asa se poate) pt ca omul primeste cu masina si codul pin de 4 cifre(aceasta procedura se face cand cheile originale nu mai comunica cu immo) prin urmare daca nu are codul o face reprezentanta dar ei o fac cu minim 200 lei pe cand particularii fac cu 40 lei. Deci eu zic pace si prietenie si in continuare cu toti ca nu suntem perfecti nu?
  3. salut . nini te sustin pt ca vad cu amar ca in loc de invitati de onoare primim altceva. eu cum am mai zis pe mine nu ma intereseaza ca mesajul sa fie ortografic ci sa fie inteles de cei care sunt la ananghie(si sunt 90%) deci eu cred ca nu sunt pe forumul lui pruteanu ci mai degraba pe un forum "maleabil" cu diferite niveluri de intelepciune(sau cel putin asa ar trebui) deci eu am fost facut indirect analfabet chiar daca am terminat pe langa liceu inca 2 scoli(electronica cu 9,50 si proiectare in constructia de masini cu 7,50) si sunt pe diferite forumuri unde ajut pe multi pt ca eu fac ceva in plus fata de nini adica recodez cheile cu cip (toata gama vw audi sk si seat) ,resetez km electronici si pe viitor chip tuning iar in viata de electrician ce am vazut aici este la micul dejun ,eu va invit sa vizitati un forum maleabil pt a va face o idee pe ce se pune accent. deci este www.vwforum.ro si ala chiar este forum fata de asta (pe care unii il impiedica cu "libera exprimare") .eu am venit aici sa ajut pt ca ceva sa invat de aici sincer inca nu am, asa ca eu imi ofer in continuare ajutorul celor care nu au chef sa mearga la service pt chestii minore si gratis! ps nu astept scuze de la nimeni (pt ca in sud nu se prea practica asa ceva ) iar daca schimbarea in bine al acestui forum va fi sa mai primesc un warning atunci am plecat ! invatati de la cei care habar nu au in ce tabara sunt!, cum zice si nini . salut pe alte forumuri e obligatoriu completarea profilului si e corect pt ca omul de rand care viziteaza acest forum vede si ia exemplu! pe forumul vw aproape toti inclusiv moderatorii au profilul corect data nastere,nr.contact s.a.
  4. da este un fir de masa si nu sc ci. cum se spune mai sus .rezolvare rapida :prinde un fir pe caroserie si introdul in soclu impreuna cu becul de semnalizare(masa becului)
  5. am si eu o nelamurire ... am luat un warning si nu stiu unde sa caut si pt ce am luat?
  6. sustin si vreau sa zic ca la daewoo asta e boala fise care se intrerup si distribuitorul din delcou care se strapunge,in ceea ce priveste oxidul pe fise cu el sau fara tot acolo sunteti (ala in nici un caz nu e izolator ) adica la 28 mii de volti poti sa scoti fisa afara si sa o tii la 1 cm de capul bujiei si tot merge motorul deci in concluzie prin 0,2 mm de oxid trece curentul fara absolut nici o problema.sper ca a fost util
  7. oameni buni ! problema caldurii in 99 % din cazuri se datoreaza infundarii caloriferelor de caldura cu tot felu de prafuri gen:stop leac radiator sau mai stiu eu ce (chiar mai sus sa spus ca exista dubii ca pierde antigel ...eu cred ca in acest sens sa folosit ceva de stopat radiator[si cel de caldura complet] )
  8. salut . in primul rand nu trebuia sa spui asa la nini pt ca el este cel cu care ai fi scapat cel mai ieftin (pt cei care nu stiu nini este tehnician diagnoza la daewo) eu totusi daca nu e tarziu iti recomand sal cauti pe el pt ca are specializare in acest sens ,iar in ceea ce priveste problema ta nu este dus calc(decat daca lau ars aia din service intre timp) ci mai degraba eu as zice sa pui contactul si sa faci cu un fir gros contact intre minusul bateriei si chiulasa motorului de exemplu si eu zic ca asta ar fi problema ta lipsa de masa mai poate fi cum sa zis alternatorul (sa trimita + prin firul becului de bord) si a treia varianta ar fi partea electrica din contact.dar eu zic sa verifici cablurile de masa bafta ps daca nu ai nr lui nini til dau eu
 

×
×
  • Create New...