Jump to content

alterego

Membru
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About alterego

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/25/1986

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Interests
    <a href=http://www.bestmarket.com.ua >видеокамеры</a>
  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti Hb. 2.0 tcdi
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    TM 86 ATV
  1. buna ziua, la ultima revizie cea de 70.000 km la lacetti diesel, s-a gasit o problema la rulmentul de pe planetara intermediara dreapta, rulment care trebuie schimbat. Problema este ca nu am gasit rulmentul singur decat impreuna cu planetara sau planetara intermediara si care au preturi intre 1000 si 3500 ron. A mai avut cineva problema asta sau poate daca stie cineva de unde pot sa gasesc numai rulment fara planetara pt. ca la firmele de piese nu am gasit nicicum. ps. sper ca nu trebuie sa cumpar planetara pt un rulment.
  2. buna ziua, stie careva despre rulmentul de pe planetara intermediara dreapta pt lacetti? nu gasesc niciunde decat cu planetara cu tot...daca stie cineva il rog sa imi raspunda
  3. Salut, am vazut posturile tale...nu am mai intrat de mult pe forum am fost plecat. Legat de ceea ce ai zis cu martorul de check engine si eu am patit la fel. Adica la fiecare trecere a vitezei peste 175-180 km/h se aprinde martorul acela si eroarea este aceeasi si la mine P2028. Eu am intrebat la cei ce mi-au facut rescrierea si nu au stiut ce sa-mi zica. Mentoinez ca am si o Captiva resoftata in acelasi loc si la ea nu se aprinde niciun martor indiferent de cum merg. Probabil este ceva particular pe Lacetti. Si daca tot am apucat sa va scriu, am si eu o nelamurire. Din cand in cand atunci cand apas ambreiajul se aude un zgomot ca la daciile vechi ), asa un fel se scartait ca si atunci cand intinzi un arc...ceav de genu. Zgomotul apare din senin, dureaza vreo 6-8 zile si dispare din senin. Am fost la mecanic care mi-a zis ca ambreiajul este hidraulic deci exclude zgomotul din cauza cablului de ambreiaj iarin spatele pedalei s-a uitat si este chiar bine gresata. Daca are cineva ceva idei va rog sa scrieti. Va multumesc!
  4. Salut, stie cineva daca se poate monta pe lacetti kit de incalzire in scaune? Am gsit pe net kit WAECO MSH-50, si as vrea sa stiu daca s-ar merita investitia de aporx. 400 ron a setului plus cam 150 ron montaj. Daca nu se potriveste kitul pe scaunele de lacetti, desi se numeste kit universal, nu vad rostul achizitiei doar pe probabilitaea ca poate merge si altfel montat...Mentionez ca pt fiecare scaun kitul este compus din 2 folii cu rezistente, folii ce au dimensiunile de 40/28 cm pt scaun si 30/28 cm pt spatar. Ideea este ca foliile trebuie sa se potriveasca cumva cu prinderea tapiteriei si buretelui pe schletul scaunului cred. Mutumesc anticipat..poate am dat idei si altora avand in vedere ca vine o iarna grea
  5. da, am sa-i sun pe cei care au facut resoftarea sa vad ce au de zis...si mai am o mica nelamurire desi am citit toate paginile din forum...pt motorul nostru 2.0 tcdi care tip de ulei este ok? ma refer 5w-30 sau 5w40 orice tip care are in specificatii C3? de exemplu am vazut la pret bun castrol magnatec C3 5w40 la 130 ron 4 l si 30 ron 1l. este bun? ca are acel c3 la specificatii. multumesc
  6. Da e chipuit...oare sa fie din cauza asta? cred ca sunt singurul chipuit care pateste asa...dupa 180 se aprinde becul... Da, butonul src de pe radio functioneaza...
  7. Buna ziua, revin destul de tarziu cu o explicatie pt problema aceea cu turometrul...era vorba despre EGR care a fost destul de infundat de ceva funingine neagra.. ma rog a fost curatat si acum merge bine.. Problema care o am acum este foarte ciudata...nu mai merge comanda de pe volan mai exact acel buton "SRC" care muta radioul pe CD si invers. Pur si simplu il apas si nu face nimic. Mentionez ca celelalte comnezi (volum, mute/on/off, cel de forward) merg. Intrebarea este ce ar putea fi? Siguranta nu cred ca daca ar fi nu ar merge tot blocul de comnezi de volan si ramane doar pur si simplu sa fie stricat...nush...poate stie cineva...va rooooog
  8. buna, da parca acuma nu se mai simte si am calcat-o in blana sa vad si nu mai face asa. o fi avut ceva atunci...nush...poate aveti voi ceva idei...oricum revin cu comment la eventualele probleme daca mai apar.
  9. buna, am si eu o mica problema...la lacetti diesel, cand sunt in treapta 3 la 2.000 rpm si o accelerez iar masina incepe sa ia avant dar parca turatia pana la 2.800 rpm creste o idee mai repede decat "avantul" pe care il iau iar de acolo in sus cam de pe la 2800 rpm acul turometrului urca in turatie mai "normal" parca. deci cu alte cuvinte intre 2000-2800 rpm turatia creste mai repede decat peste 2800 rpm in raport cu "avantul" efctiv al masinii. mentionez ca am simtit numai in treapta 3 si foarte putin parca in treapta 2, in treapta 1 nu se simte. ce ar putea sa fie? ambreiajul sau nu stiu ceva curele? ca nu ma prea pricep. sper sa nu fie ambreiajul ca la 35.000 km ca e cam devreme. ps. conduc si sportiv si in regim normal iar de cam 10 luni am facut acel chiptuning la tcm turbo. o fi cedat ceva la ambreiaj de la cuplul prea mare (aprox. 350 nm)?. multumesc anticipat.
  10. Pt iarna sunt bune anvelopele 195.60 r15 sau 185.60 r15 care sunt ceva mai subtiri si ma gandesc ca pe zapada cele mai subtiri sunt mai bune
  11. Sigur iti merge 205.50 pe 15 la mine pe 16 nu atinge si am pus inele de centrare si sta perfect si parca e loc si de mai mare un pic dar dadea eraore la km la mare.
  12. Buna, am noutati...am pus jante de aliaj MAK Fever 5r pe 16" cu et 40 si j7 cu anvelope Kumho Ecsta KU31 205.50, am si poze... ps. nu mai rupe aderenta (la 150cp) si este mai stabila si parca mai comoda un pic ...va recomand cu incredere...si acuma cu jantele gata cu tuningul ca prea multi bani am bagat in masina (folii, xenon, parktronic, jante, soft tcm si binenteles detector radar )
  13. stiam ca trebuie sa merg pana se stinge martorul dar de pe autostrada buc.-pitesti pana in timisoara nu s-a stins...ce era sa fac sa merg 2 zile intruna pana se stinge?
  14. buna, am vazut ca vorbiti de rescriere de soft, eu am facut o rescriere prin primavara, de la 121 cp la 152 parca a zis si cuplu undeva pe la 350 la tcm turbo in timisoara si masina merge super la acceleratie iar la viteza de top am atins 200, nush cat mergea inainte ca nu am incercat dar este o mica problema la mine la peste 180 km/h se aprinde martorul de filtru de particule care se stinge in vreo 3 zile singur...nu stiu ce inseamna asta dar diferenta la consum nu am sesizat cu martorul aprins deci banuiesc ca martorul se aprindea din cauza eliminarii a mai multor noxe decat era normal, la viteza foarte mare probabil avand putere mai mare = elimanare crescuta noxe. Asta cred eu ca ar fii cauza. In rest e ok si la demaraj rupe...scoate suta sub 9 sec. poti sa iti dai lejer cu q7, tuareg de 3.0 tdi ca nu te faci de ras ps.: acceleratie 80-120 km/h incepand cu treapta 3 in jur de 6-8 secunde depinde cat e masina de incarcata...
  15. imi poate spune cineva va rog la revizia de 30.000 km la disel ce se schimba si ce tip de ulei trebuie mai exact...va multumesc
 

×
×
  • Create New...