Jump to content

crizti

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About crizti

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    B-68-RAE
  1. Am mers ieri cu masina, dar si astazi, si nu s-a mai intamplat nimic, martorul a ramas stins. Cred ca de la firul ala iesit era problema.
  2. Azi de dimineata statea iar aprins martorul cand porneam motorul. M-am uitat mai atent si am gasit, pe sub carburator, un fir care era iesit din papuc. L-am pus la loc si martorul s-a stins. L-am strans, astfel incat sa nu mai sara, am mers cu masina pana la metrou (aproximativ 10 km) si nu s-a mai aprins. Cred ca de acolo era problema. Uleiul este ok, din cate mi-am dat eu seama. Nu miroase a benzina, este la nivel si nu este innegrit.
  3. Am revenit cu amanunte. Credeam ca problema s-a rezolvat. Am pus contactul, fara sa pornesc motorul, si am observat ca lumina rosie a martorului de ulei era mult mai puternica decat la ceilalti martori aprinsi, respectiv cel de baterie si centura siguranta. Nu stiu daca este o chestie intalnita la toate tico-urile, insa eu am dedus ca becul este tinut aprins de ceva. M-am apucat si am umblat la toate mufele, toate firele, le-am scos, le-am verificat daca sunt umede, le-am bagat la loc in lacasul lor (nu ma intrebati la care am umblat, ca nu mai tin minte - in principiu, cam la toate, mai putin cele pe care le-am ratat). Ideea este ca s-a rezolvat, am pornit motorul si, dupa cateva minute, becul de ulei s-a stins si nu s-a mai aprins. M-am gandit ca s-ar putea sa se fi stricat indicatorul, dar cred ca nu este cazul, din moment ce se aprinde cand pun contactul si se stinge cand pornesc motorul. In fine, am lasat masina, dupa care am plecat 4 ore mai tarziu. Am mers vreo 7 km, am parcat, nicio problema. Dupa zece minute, cand sa plec, am pornit motorul si becul era aprins. Voi ce parere aveti?
  4. Cu aproximatie, as spune ca s-a mers 50-60 km de cand s-a aprins martorul de ulei. Inainte sa spuneti ca sunt inconstient, vreau doar sa explic ca a luat prietena mea masina duminica dimineata, inainte sa ma trezesc (am uitat sa-i spun seara de problema). In orice caz, am descarcat manualul de service de pe net si ma uit pe el. Cand ajung acasa de la munca am sa ma apuc sa vad ce ar putea sa fie, sper doar sa nu ploua. Mi se pare ca este o coincidenta mult prea mare ca martorul s-a aprins exact cand am trecut cu masina printr-o mare balta (cand ploua, drumul dintre supermarket-ul Real Berceni si statia de metrou IMGB se inunda - erau si cei de la drumuri acolo, si blocau una dintre benzi, astfel incat trebuia sa astepti in apa de vreo 30 de cm pana treceau cei de pe sens opus). Atunci mi s-a aprins becul, deci sper inca sa fie doar o problema legata de apa. Am sa vad diseara. Multumesc mult pentru sfaturi. Pe manualul de service tico, pentru presiune scazuta de ulei, sunt urmatoarele variante: Ulei de vâscozitate inadecvatã, Manocontact ulei slãbit, Lipsã ulei, Filtru de ulei blocat, Funcþionare proastã a pompei de ulei, Zgârierea sau distrugerea supapei de descãrcare apompei de ulei. Am sa le iau pe toate la rand, doar ca nu stiu cum sa verific daca filtrul de ulei este blocat.
  5. multumesc pentru sfaturi. Am sa verific in seara asta si revin cu informatii.
  6. Salut TBird. Asta am facut in ultimele minute, am cautat pe net un bord de tico cu explicatii ca sa-mi dau seama despre ce martor este vorba. Tico-ul meu e din `97, deci este non euro. Am sa ma duc la un service, sa imi dea un diagnostic, daca voi spuneti ca nu poate sa aiba legatura cu baltile in care am intrat
  7. S-a aprins indicatorul de motor, acela cu imaginea unei "canistre" de ulei din care curg cateva picaturi. Puteti sa-mi spuneti unde sunt senzorii aceia care s-ar fi putut uda? Este localizat in partea de stanga sus a bordului. Acolo sunt trei martori, este cel din mijloc.
  8. Pentru ca ploile sunt la ordinea zilei in ultima vreme, am o problema in ton cu conditiile actuale. Weekendul trecut am mers prin Bucuresti, prin locuri prin care nu aveam cum sa o iau decat prin balti, si mi s-a aprins check-ul de la motor. De doua zile nu s-a mai stins. Am verificat racirea (ventilatorul porneste), uleiul este inca tot, motorul functioneaza normal, deci ma gandesc ca becul s-a aprins din cauza apei. Aveti idee ce s-ar fi putut intampla si cum pot remedia problema? Am cautat un topic asemanator pe forum, insa n-am gasit.
  9. imi pare rau, dar nu mai tin minte ce scria pe semering.
  10. Apropo de indicatoare, tocmai am schimbat un furtun de apa. S-a scurs si niste apa pe jos, nici nu aveam cum altfel. In fine, am schimbat furtunul, am completat apa, am pornit motorul. Am observat ca nu-mi mai indica temperatura de la apa. In mod ciudat, cand am oprit motorul, dar am lasat contactul, indicatorul a inceput sa se miste. Pot sa spun ca acum imi indica temperatura doar cand este contactul pus, nu si atunci cand este motorul pornit. Ventilatorul porneste, deci nu-mi fac probleme ca imi calez motoru. Insa, totusi, este ciudat. Aveti idee ce s-ar fi putut intampla?
  11. S-a rezolvat. Topicul poate fi sters.
  12. Cumpar un alternator de tico SH. M-ar interesa sa-l gasesc la cineva din Bucuresti, pentru ca n-am prea mult timp (mi-am luat baterie si am o saptamana la dispozitie sa demonstrez ca incarca alternatorul ca sa-mi dea garantia). In orice caz, pot fi gasit la nr de telefon 0722.153.413 sau la adresa uneori7@yahoo.com.
  13. 20 de zile de cand n-a mai curs ulei. Am dat o fuga si pana la mare si s-a comportat ok. Deci, pentru cei care vor avea aceeasi problema, rezolvati cum am facut eu si sunt mari sanse sa nu mai aveti probleme.
  14. Mie imi place sa cred ca s-a rezolvat problema, mai ales ca au trecut aproape 4 zile de cand n-a mai curs ulei
 

×
×
  • Create New...