Jump to content

zeama

Membru
  • Content Count

    207
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About zeama

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/10/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti-Militari
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico SX-GPL
  • An
    1999
  1. Cu arcul spre motor.Ai grija ca supapa de aerisire sa fie in sus.
  2. Sufla cu un compresor pe furtune si pe intrarile in termoelement.Daca nu ai compresor poti folosi si o pompa de umflat roti. Temperatura in bord nu ti-o arata daca ai infundat circuitul de termoelement.
  3. Asta am gasit mai ieftin.75 lei 5 litri..10w30 la bidon de 3 litri Daewoo nu se mai gaseste. Ce ziceti merge la Tico?Sau sint primul care a bagat asa ceva in Tico? Pe spate scrie ca este pentru motoare diesel sau benzina.
  4. Am cumparat astazi ulei COMMA TRANSFLOW 10W30 pentru un Tico.A mai pus cineva asa ceva?
  5. Numarul 32 este in pozele postate si piesa aia functioneaza numai cind motorul este subturat la relanti (il accelereaza un pic) sau cind pornesti aerul conditionat.Nu influenteaza mersul la relanti. Verifica mai bine supapa PCV,culoare mov cu negru sau numarul 50 din poza (este o electrovalva)
  6. http://www.pieseautoradacini.ro/caroserie-exterior/6660-Garnisaj-colt-Matiz.html?search_query=garnisaj+matiz&results=26 Garnisaj usa colt spate
  7. A schimbat cineva am abreiajul la Tico? Pentru a avea acces se scoate motorul,cutia sau tot ansamblul motor-cutie?Cum este mai simplu?
  8. Si la Tico cu cilindric ramii fara portbagaj,pe care oricum nu il ai.In schimb ai roata de rezerva. Consum 5% extern cu 90-100 km/h si intre 6 si 7,5 in oras,Bucuresti,pornire direct pe GPL. Despre preturi nu stiu ce sa zic,in ultimul timp din cauza scumpirii benzinei,am inteles ca s-au mai scumpit instalatiile.Asa arata rezervorul lateral Tico.Cel toroidal se monteaza in locul rotii de rezerva
  9. Io zic ca mai bun este cilindric.La toroidal ramii fara roata de rezerva. Ca instalatie eu am marini 88 automatic,rezervor lateral 28(21) 120000 km fara probleme majore. Daca nu gasesti marini merge si tomasetto.
  10. http://www.pieseautoradacini.ro/suspensie-directie-roti/23860-Butuc-roata-fata-Matiz.html?search_query=butuc+matiz&results=14 Despre asa ceva ziceam ca ar putea fi uzat,trebuie sa intre pe rulmenti batut usor cu ciocanul nu impins cu mina. Distantierul original il mai ai?In teorie la rulmentii conici daca ii stringi mai tare ar trebui sa dispara jocul. Cumpara cei mai ieftini rulmenti,oricum sint toti la fel.Eu la Tico pe fata am bagat unii la 5 lei/bucata am peste 10.000km facuti cu ei si inca nu dau semne de oboseala
  11. Esti sigur ca sint rulmentii?Joc in roata poate sa faca si de la butucul rotii.
  12. Cea de Dacia este mai scumpa sau mai ieftina? Poate difera rezervorul.
  13. Uleiul la minim nu ar trebui sa fie cauza supraincalzirii. Daca folosesti aerul conditionat ar putea fi una dintre cauze. Porneste electroventilatorul?Daca da,posibil radiator infundat sau termostat defect,Daca nu porneste trebuie schimbat senzorul. Sau poate totul este ok si senzorul care indica temperatura bord a luat-o razna. Ce ulei ai cumparat?Incearca cu cel original 10w30
  14. Indica dar dupa ce porneste ventilatorul o ia razna.Intre timp am rezolvat problema cu un senzor nou,acum totul este normal.Celalalt senzor este pentru AC nu are legatura cu indicatorul din bord.
  15. Stie cineva ce valoare trebuie sa indice senzorul de temperatura (cel de pe galerie-admisie) masurat cu un aparat de masura la temperatura de pornire a electroventilatorului ~93 grade.Banuiesc ca am senzorul defect si nu as vrea sa dau 40 lei pe unul nou degeaba. http://www.adelaida.ro/termometru-digital-ad-term04-35c-120c.html A montat cineva asa ceva pe Tico sau pe alta masina?
 

×
×
  • Create New...