Jump to content

Powerdrive44

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Powerdrive44

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/19/1990

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    BV 01 NAS
  1. Erau contactele de la injectoare...de-aia nu pornea. (contacte de la sistemul electric, aflate tot la picioarele soferului). Pompa era oricum terminata. Cea noua se aude foarte incet si parca lucreaza ceva mai bine. Cu alte cuvinte...a fost doar o coincidenta ca acele contacte de la injectoare nu erau bine cuplate tocmai cand a cedat pompa.
  2. Problema rezolvata: - pompa de benzina schimbata; - contacte sub volan, la releul pompei cuplate la loc (habar n-am cine le-a decuplat) Total: 250 RON - (190 RON pompa + 60 RON manopera)
  3. Pai sub capota nu e, deci presupun k e acolo jos la picioarele soferului. Maine aflu exact ce are. Daca e altceva decat pompa...ma astept la facura cu multe zerouri
  4. Da, am gasit releele. Totusi...cu impinsul nu e de gluma. Astia au inteles k am impins-o si zic k ar fi ceva de la motor...o sa aflu exact.
  5. Da, exact...si nu exista releu pt pompa de benzina. Au venit baietii sa o ia din parcare si mi-au zis o chestie pe care probabil ca o stiti si voi...dak nu, tineti minte: Mai degraba va taiati venele decat sa impingeti Cielo sau Espero la pornire. (figurat) Ramane sa vedem ce are...
  6. Sa vedem...astazi vine sa o ia mecanicul. Pompa este in mod clar defecta pt k am verificat-o ieri... Tind sa cred k este problema si la releu. El ar trebui sa taie curentul la pompa dupa 2 sec de la punerea contactului si sa il redea doar la pornirea motorului...ceea ce nu prea se intampla. Sa vedem ce zic doctorii
  7. am inteles de curiozitate...unde se afla releul pentru pompa. Sub capota, in panoul de langa baterie nu l-am gasit... Si totusi asta poate fi un motiv pentru ca motorul sa nu porneasca?
  8. Becul galben ramane aprins, ca de obicei iar pompa nu se opreste din bazait. Am masina de ceva timp si cunosc mediul de functionare al pompei...si in niciun caz nu se comporta normal in acest moment. Mai exista o posibilitate: motorul sa fie innecat de la tentativele de pornire de cand aveam problema cu demarorul (pompa functiona corect atunci). Chiar nu am nicio idee ce ar putea fi. Ms pentru opinii!
  9. Salut, Sper ca ma puteti ajuta la o problema la Espero: masina a avut vesnica problema cu contactul oxidat la demaror. Am fost nevoit sa o pornesc impinsa de 2 ori. Astazi am curatat contactul si electromotorul invarte fara probleme dar nu porneste motorul. Pompa de benzina nu bazaie 1-2 secunde...bazaie incontinuu cat timp e contactul pus. Are cineva vreo idee?
 

×
×
  • Create New...