Jump to content

bumford

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About bumford

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Cluj
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  1. Ok, mersi de raspunsuri, am sa incerc sa vad daca reusesc cu boltul.
  2. Buna, am un Cielo din '96 si inca de la cumparare (anul trecut) am urmatoarea problema: nu intotdeauna se inchid bine usile din fata, mai precis nu intotdeauna reusim sa le inchidem din prima incercare, cateodata sare putin inapoi. Adica: imping/trantesc usa s-o inchid si ea sare putin inapoi, inchizandu-se doar pe jumate. Stiti careva un remediu pt. treaba asta, oare ce ar trebui strans/schimbat ca sa se inchida bine?
  3. GLISSANDO nu l-as recomanda la nimeni. Intr-adevar anul trecut mai lucra acolo dl. Pazsint Iosif (am mers la el, datorita recomandarilor voastre), dar (dupa cate stiu) s-a pensionat. Cred ca el era singurul care se pricepea la Daewoo. In rest, horror. Sunt cativa mecanici, care nu asculta de nimeni, niste smecheri de-ti vine sa-ti iei masina si sa fugi de-acolo. Lucra ca naiba: lent, cu pauze de tigara de un sfert de ora, injura, etc. Sunt si exceptii desigur, numai sa nimeresti sa ajungi la ei. Sa dau si cateva exemple: 1). imi tot urca acul de temperatura la rosu. Am fost la ei, mi-au schimbat senzorul la apa - vreo 70 de lei. Ok, plec de la ei, a doua zi ma intorc, caci acul tot urca la rosu. Imi spun ca s-ar putea ca aleatoriu sa mi se infunde termostatul. Ok, schimba termostatul - 200 si ceva de lei. Plec in weekend cu masina, iarasi urca acul. Initial mi-au spus ca daca mai urca acul, trebuie schimbat si radiatorul - vreo 600 de lei. Noroc, ca m-am uitat pe forum, am desfacut bordul, am strans 3 suruburi, si problema se pare ca a disparut. Vreo 300 de lei aruncati de-a moca. Plus, cand au desfacut la distributie sa schimbe termostatul, mi-au rupt carcasa curelei si au lasat-o asa (am observat recent). 2). Saptamana trecuta am fost sa-mi schimbe bara+aripa+farul dreapta, pt. ca un nene intrase in mine. Ok, toate bune, per ansamblu lucrarea arata binisor (nu se potrivea aripa chiar perfect, dar asta nu e vina lor. Mi-au pus bec de semnalizare portocaliu, in loc sa-mi pun oglinda portocalie, ca pe partea stanga, dar poate n-au gasit. Ok, am zis, nu ma leg de maruntisuri.) Dar, cand sa iau masina, am observat ca nu mi-au prins plasticul ala negru de la roti (nu stiu cum se numeste). Noroc ca am nimerit la un tip cumsecade, si-a cerut scuze, si imediat a remediat problema (nota 10). Plec in weekend cu masina si ce observ? Carcasa lampii de semnalizare nu era prinsa bine: statea sa cada, la farul dreapta mi-au inversat faza scurta cu cea lunga, farul era prins doar intr-o parte, in cealalta parte au pus un surub mai mare, care se legana pe-acolo, farul dreapta nu era reglat la nivelul celui din stanga, la cealalta roata iara n-au prins bine plasticul ala de la roti, asa ca roata atingea plasticul. A trebuit sa remediez eu toate probleme ieri seara si azi dimineata, ca prostul de mine in loc sa ma duc inapoi sa le faca ca lumea, m-am apucat sa le repar, zicandu-mi ca-s lucruri marunte... Asa ca, daca stiti un service bun, unde se lucra cat de cat bine, ziceti-mi si mie, ca tare m-am saturat de mecanicii "nostri"...
  4. Am observat recent ca nivelul lichidului de frana e pe minim. Presupun ca din cauza asta mi se aprinde la bord martorul Brake. Anul trecut mi-am schimbat placutele si lichidul de frana, dar nu mai tin minte ce marca si ce DOT era (lichidul). Peste 3-4 luni as dori sa-mi schimb discurile (pun Brembo), placutele si lichidul (ambele o sa fie Ferodo). Dar pana atunci as dori sa-mi completez lichidul sa nu mi se mai aprinda beculetul Brake. Intrebarea mea e daca pot oare sa completez cu lichid Ferodo (DOT4 sa fie, nu?), avand in vedere faptul ca momentan e alt lichid in masina (posibil sa difere si DOT-ul). M-am gandit sa iau acum 1L de lichid Ferodo, completez putin, sa fie nivelul putin peste minim, iar restul sa-l folosesc peste 3-4 luni cand schimb placutele si discul. Se pierde din calitatea lichidului daca-l desfac acum si-l folosesc mai tarziu? Apropo, placutele de frana trebuie sa fie "cu urechiuse" sau fara?
  5. @cris06: Scuze, dar revin cu intrebari: Intrerupatorul contactului franei de mana e chiar sub maneta, l-am gasit, dar unde-o fi papucul contactului? Iar sonda de nivel din rezervorul lichidului de frana e chiar in rezervor sau intr-un loc mai accesibil? Dioda e chiar in spatele tabloului de bord unde se aprinde beculetul de BRAKE? Mersi anticipat.
  6. @viktor mersi pt. sfat si descriere. Am gasit intrerupatorul acela, am lipit pe el o bucata de piele mai groasa, dar, din nefericire, nu s-a rezolvat problema. Beculetul BRAKE tot mai palpaie aleatoriu, se aprinde-se stinge, parca ar fi o problema de contact. In urma cu vreo 2 saptamani, am desfacut bordul cu ceasurile si am strans suruburile de la acul de temperatura, pt. ca-mi urca la rosu. Mai tarziu cu o saptamana, am observat chestia asta cu beculetul de la frana. Nu stiu daca are legatura desfacerea bordului cu aiurelile beculetului ; am desfacut din nou bordul, dar n-am observat nimic suspect. M-am uitat si pe forum ce zic altii: am verificat si nivelul lichidului de frana, e la maxim (poate putin peste?), exact cum era si acum un an, cand mi-a schimbat service-ul placutele. Astept in continuare sfaturi.
  7. dovan: cum s-a rezolvat problema ta din #379 cu beculetul de frana de mana? eu am problema asta la fiecare pornire (de ex. opresc la STOP, iar cand pornesc mai departe, se aprinde beculetul rosu), la drum constant sau daca intru de ex. in gropi, n-am observat ca s-ar aprinde. O sa urmaresc sfaturile date pe forum, dar as fi curios cum s-a rezolvat la ceilalti... Poti face o descriere mai amanuntita unde se afla intrterupatorul asta? Nici o poza n-ar strica...
  8. Revin cu amanunte: am desfacut bordul, am strans cele trei suruburi de la acul de temperatura si de-atunci mi-a disparut problema cu o singura exceptie: odata a mai urcat pe rosu chiar la pornire, dupa ce am stationat cca. 5 minute pe un deal (deci am urcat un deal, am stat 5 minute si mi-am continuat drumul), dar imediat, cum a urcat acul, a si coborat instantaneu. Nu stiu de la ce o fi fost, dar se pare ca am aruncat la service 3 milioane de-a moca. Mersi forumului pt. ajutor.
  9. Sincer, m-as bucura, daca ar fi doar contactul de la ac. Apropo, nu-mi dai linkul unde se discuta aceasta problema? (Saptamana trecuta l-am gasit, dar astazi nicicum nu dau de el.)
  10. ... Indicatia acului l-au verificat electric (aici nu ma pricep), dar cand a trebuit sa coboare, a coborat, cand trebuia sa urce, a urcat. Cand s-a incalzit motorul, a urcat pana la jumatate, cand a pornit ventilatorul, a scazut f. putin. Au incercat sa-l puna pe tester, dar n-au avut mufa potrivita. In plus la service (ultima data) n-a mai aparut problema, acul se pare ca urca cand vrea el. Dar, sa presupunem ca acul ar fi in de vina, de ce scade de pe rosu cand pornesc ventilatia (in interior) pe treapta a patra?
  11. (Normal ca) nu merge. Daca ar merge, banuiesc ca n-ar urca nici acul. Vreau sa zic ca nu acul e de vina, pentru ca am facut o proba la service in acest sens. Aparent problema ar fi (?) ca ventilatorul nu porneste in unele situatii (ex. cele descrise mai sus) si nu stiu de ce. Se poate ca radiatorul sa fie infundat de la solutia aceea gen "stop leak", in ciuda faptului ca instalatia de racire a fost curatata? Si asta ar putea fi sursa problemei? In alta ordine de idei, nu stie cineva un mecanic bun la Cluj, care a mai lucrat pe Cielo?
  12. Buna, am si eu o problema si nu prea stiu ce sa mai fac: am un Cielo din '97 si de vreo 3 saptamani am observat ca la mersul prin oras cateodata (aleatoriu) imi urca indicatorul apei la rosu. La service mi-au schimbat bulbul de la apa, si - cum problema nu s-a rezolvat - si termostatul; totodata mi-au curatat si instalatia de racire (deoarece in urma cu un an, pusesem o solutie de etansare, pt. ca avem scurgeri la antigel.) Dar toate astea n-au ajutat, tot imi urca acul la rosu. Am observat ca atunci imi urca, cand e cald motorul, opresc masina pt. 15-20 de minute, pornesc iarasi la drum, si atunci imi urca instantaneu. Daca dau drumul la ventilatie pe treapta a patra (o idee data de service), indicatorul isi revine la normal (la mijloc). La drum lung, masina din acest punct e ok, dar daca o opresc, stau un sfert de ora cu motorul oprit si apoi pornesc din nou mai departe, iar imi urca acul. Oare ce ma sfatuiti sa fac? La service mi-au spus ca daca mai urca acul, ar trebui sa-mi schimbe si radiatorul. Dar deja au facut doua operatiuni (schimbarea bulbului si a termostatului), care m-au costat totusi niste bani si nu s-a rezolvat nimic. Daca as stii, ca schimbarea radiatorului imi rezolva problema, l-as schimba, dar asa... Pareri?
 

×
×
  • Create New...