Jump to content

ottocta

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ottocta

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/14/1978

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    otto_cta@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    brasov
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    CT 78 BNI
  1. Bua ziua, Stie cineva cum se poate verifica daca mai functioneaza in parametri termoclupla de la soclu automat? Mentionez ca furtunele sunt calde, dar cred ca solcu nu mai face treaba pentru ca masina sta turata, si dimineata nu prea isi tine relantiul, asta pana se incalzeste putin motorul. Daca incerc sa anulez soclu motorul nu mai ramane turat, dar nici nu mai porneste calumea dimineata din cauza frigulul. Si cel mai important cum se inlocuieste acea termocupla. M-am interesat de pret si este vreo 320 lei una, la Melania in Brasov. Multumesc anticipat
  2. Salutari. Am avut si eu o mica neplacere cu masina acum cu inceputul iernii. Adica intr-o dimineata nu mi-a mai pornit. Am luat bateria, am pus-o la incarcat si dupa aceea am verificat daca incarca sau nu si am urmatoarele valorii: 1. Cu motorul oprit bateria indica 13.8 V 2. Cu motorul pornit la relantii indica 14.8 V 3. Cu faza scurta pornita indica 14.5 V, iar cu toti consumatorii adica ( faza scurta, aeroterma la maxim, avarie si dezaburire luneta ) imi indica 13.82 V. Este in regula cu aceste valori si care e cauza cu acea descarcare daca aceste valori sunt ok ? Multumesc anticipat
  3. Si la ce pret ati gasit rulmentii? Pentru ca eu am gasit la 9 lei bucata si la 60 lei bucata. Acum eu nu sunt de principiul ce e scump e neaparat si bun, dar diferenta mi se pare totusi mare. Eu am luat varianta de 9 lei si se pare ca nu e cea mai buna. Mai caut in Brasov si alte variante pe cea din poza, dar e musai sa schimb pana la Paste pentru ca de Inviere plec la tara si eu inainte de orice drum in afara orasului al un ritual de pregatire a masinii. Nu de alta, dar nu vreau sa repar la ea pe marginea drumului. Am sa merg pe varianta voastra de eliminare a garniturii interioare si vad dupa ce rezultate am
  4. Varianta simpla, scoti cablu, dar o sa ai probleme in repozitionarea lui odata ce ai miscat masina. Intr-un cuvant nu te sfatuiesc. Ma gandesc ca e masina de firma si nu vrei sa inregisteze kilometrii parcursi in particular.
  5. Salutare, Am si eu o problema legata de un rulment spate Tico. Am schimbat ambii rulmenti de pe partea dreapta in februarie. la nici o luna rulmentul interior avea deja o uzura pronuntata si l-am inlocuit. Acum am senzatia ca problema va revenii in curand. Stie cineva care sa fie cauza? Sa fie calitatea lor indoielnica ? Si inca ceva. Am citit in manual " La ansamblarea rulmentului pozitionati corect garnitura de etansare" Au si rulmentii spate garnitura de etansare de cauciuc ca si rulmentii fata? La cei pe care i-am montat eu nu avea decat acea garnitura metalica care inchide rulmentul. Sa caut rulmentii spate cu acea garnitura de cauciuc? Ma gandesc sa nu fie de vina praful care intra la tambur? Multumesc anticipat si scuze pentru deranj
  6. Am facut si eu o modificare simpla la Tico. Am schimbat becurile clasice cu 2 leduri de pozitie. Practic in fiecare soclu sunt 4 leduri alb neon. Numai ca intensitatea pe bord nu este uniforma si dupa cum vedeti in poza de la 60 la 120 capata o tenta de verde. La inceput nu mi-a placut, dar acum dupa un drum mai lung e chiar ok pentru ca nu " iti sare in ochii ". Oricum am o lumina mult mai puternica decat vechile becuri si acum vad si cele 2 indicatoare apa si benzina. Inainte ma chioram sa vad ce indica. Am schimbat totodata si becul de pe consola centrala, iar acum am 1 led rosu. Se vede ok, dar vreau sa ii mai montez unul si pentru partea de jos pentru ca nu are aceasi intensitate cu randul de sus. Dupa ce termin o sa fac o poza sa vedeti si voi.
  7. Salutare tuturor Zilele trecute am sunat la o firma din Brasov in legatura cu un kit original de geamuri electrice pentru Tico si astazi am primit telefon de la firma respectiva si mi-au spus" Va putem aduce kitul respectiv. Termen de livrare 3 saptamani, iar pretul 1850 lei " Vorba cea de la fabrica. M-am linistit instantaneu. Acum daca polonezul nu vrea decat cu banii in avans o sa caut alte variante. O intrebare totusi pentru ca n-as vrea sa mai cumpar si macaralele, tipul asta de motor care se monteaza pe macaraua manuala in locul manivelei cum se numeste? Ma poate ajuta cineva? Poate reusesc sa fac o modificare, m-am uitat eu pe schema instalatie electrice si parca nu ar fi atat de greu. Oricum de cateva zile mai am o pasarica pe creier. Nightvision pe Tico. Mai am de cumparat doar camera de luat vederi.
  8. Buna. Am schimbat eu la Tico zilele astea rulmentii pe spate. Un rulment costa 9 lei, iar toata operatia a durat aproximativ 1 ora in fata blocului ( ambele rotii ). Pe fata pretul rulmentilor este tot de 9 lei bucata. Chiar nu se merita sa pratesti 60 de lei manopera la un service. Asa am patit acum 2 ani cand am schimbat o bucsa pe spate. Piesa a costat 10 lei si manopera a fost 60 de lei. A fost prima si ultima data cand m-au prins astia la service. De atunci toate reparatiile le-am facut in fata blocului (placute, saboti, planetare, bucsa caseta directie, bratele fata, inlocuit yale, contact, etc.)
  9. Ai verificat si cele 2 sigurante acoperite cu acele capacele negre? Eu am avut aceasi problema si una din ele era arsa. Dupa ce am inlocuit-o s-a remediat problema.
  10. Pai si atunci care-i problema? Stie cineva? Cred ca o sa iau la masurat fiecare fir si sa vad unde-i problema...
  11. Gata, am rezolvat problema cu luminile din bord. De vina era una din cele doua sigurante capsulate. Era arsa si in locul ei era doua sarmulite. Ce prostie. In loc sa puna o siguranta calibrata din fabrica au pus 2 bucati de lita . Le-am verificat pe toate sa nu mai am probleme. Totusi cu lampa spate de ceata am probleme. Si anume : Am citit ca minusul e pe comutatoare si plusul e permanent. Am tras un minus din alta parte si am constatat ca pe direct fara sa aprind nici pozitia, nici faza surta si nici nu apas butonul se aprinde. Cand dau sa apas butonul lampii si dau faza scurta de stinge. Stie cineva care e dilema?
  12. Pozitia fata stanga are becul ars, la numar sincer nu m-am uitat, dar am sa verific si acea mufa de care zici. Multumesc de ajutor.
  13. Buna seara. Intampin si eu o mica problema legata de partea electrica la Tico. Am vazut ca a mai scris cineve care a avut aceasi problema, dar nu am mai scris si cum a rezolvat-o. Care este problema. Nu mi se mai aprinde lumina in bord si am observat ca nici pozitia pe spate stanga nu se mai aprinde. Am verificat pentru inceput doar la sigurante si mi s-a parut ok. Acum sper ca am nimerit si sigurantele care trebuiau. Stie cineva care ar fi cauza? Adica stiu ca o sa iau fiecare fir la masurat, dar ma gandeam ca a mai avut cineva problema asta si m-ar fi putut ghida mai usor catre problema. Totodata am si probleme la aprinderea lampii ceata spate. Masurat cu lampa intrerupatorul are curent. la lampa ajunge curent, dar ma gandesc sa nu aibe masa, ceva ca nu se aprinde. Oricum mai verific. Apreciez orice ajutor din partea voastra. Multumesc anticipat
  14. Buna. Am remediat problema de la contactul electric. Adica am cumparat unul nou. Partea proasta ca la Tico contactul electric vine impreuna cu cel mecanic, 2 chei si 4 incuietori la usi. De ce 4 nu am inteles, in fine. Total 135 lei. Demontarea si montarea nu mi-au luat mai mult de 5 minute in fata blocului. Si colac peste pupaza ca sa zic asa dupa 2 zile m-am trezit si cu motorul plin de ulei de la pompa de benzina. 85 de lei a costat si distractia asta si 20 de minute in fata blocului. Dar asta face tema unui alt topic. Cu scuzele de rigoare tin sa multumesc acestui forum ca sincer am gasit aici raspuns la toate problemele pe care le-am intampinat pana acum. Nicu-Brasov
  15. Buna. Intampin si eu o problema de cateva zile cu tico. Nu prea ma pricep la explicatii tehnice dar incerc : Cand pornesc motorul , adica dau contactul pana la capat, porneste motorul , dar cand eliberez cheia se opreste si motorul si trebuie sa tin putin cu mana cheia ca sa nu se opreasca motorul. Asta timp de cateva secunde. Mi se mai intampla cateodata in mers sa se taie curentul de la contact. Eu cred ca este contactul electric de vina. Acum am si eu o intrebare. Daca contactul de la tico este la fel ca la dacia adica parte intregranta din din cel mecanic ca la dacia clasica sau e separat ca la masinile de provenienta straina si daca are cineva o schema pentru contact sau cum arata acolo. Multumesc si scuze de deranj
 

×
×
  • Create New...