Jump to content

mcm

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About mcm

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo HB
  • An
    96
  • Nr. Inmatr.
    MM-44-MCM
  1. Umbland la claxon, am observat ca ventilatorul din fata radiatorului e cam intepenit. Am incercat sa-l misc un pic si merge mult mai greu comparativ cu cel din spatele radiatorului. Cat de grava e treaba? Sa-l dau jos sa-l gresez cumva? O sa incerc sa-l pornesc cum sugera ovi... si inca o intrebare... radiatorul e prins doar sus? sau doar mie mi se misca partea de jos...
  2. Intr-o buna dimineata... m-am trezit ca vreau sa claxonez si nu mai pot (noroc ca nu era ceva foarte grav). Dupa mai multe tentative (verificat tensiune la mufa lui... cam oscila, verificat claxon la baterie, verificat releu - in regula), am reusit sa il repar... singur. Unul dintre fire era intrerupt, am tras putin si am ramas cu el in mana. Am 2 sugestii pentru cei in situatia mea (daca as fi stiut, puteam sa rezolv problema la prima incercare): 1. Langa farul din stanga sunt 2 mufe care fac legaturile electrice de la bord la partea fata-dreapta. Se desface mufa mare si se poate verifica daca e tensiune si daca de acolo e intrerupt firul pana la claxon. La mine un fir e rosu, celalalt verde. 2. Grila cu sigla daewoo se scoate foarte usor. Se desfac cele 3 suruburi verticale si cu surubelnita lunga (parca e in dotarea standard) se apasa pe sigurantele de la suportii de jos, tragand inspre exterior. Asa ai acces la claxon si la firele care vin spre el. PS. HBu meu are un singur claxon... dar nu bag mana in foc ca nu l-a schimbat "fostu' ", desi nu prea am vazut urme.
  3. Ca sa nu creez un topic nou, intreb aici... cat costa ITPul? Asta pentru ca am vazut 2 facturi pt ITP cu diferenta de 60 RON intre ele (iun 06 ambele)... mi se pare prea mare diferenta Ce service recomandati? sau nu conteaza?
  4. Cum imi dau seama in ce clasa ma incadrez ... Cielo '96? Scrie pe undeva?... in talon nu am gasit...
  5. Ceea ce am cerut eu nu e pe ftp. Eu am nevoie de manulaul de utilizator, nu cel de service. edit Aztec: nu trebuie citat post-ul anterior..
  6. In sfarsit am reusit sa verific sonda... si acum chiar nu stiu unde e problema. Indicatorul e OK, cu borna luata e 0, cu borna la masa e FULL. Becul din bord insa nu merge. Am verificat acum vreo 2 saptamani becul si e bun. Cu firul la masa nu se aprinde. Aveti idee pe unde are traseul firul ala? sau care ar putea sa fie problema? Urmatorul pas ar fi sa verific daca firul e intrerupt, dar nu stiu unde ajunge ... la tabloul cu sigurante/relee?
  7. Aha... am citit in graba si am inteles ca daca las firele in aer simulez rezervorul gol si daca sunt la masa trebuie sa arate plin... wrong OK, o sa incerc si cu firul la masa. Banuiesc ca e cel cu papuc normal (ce intra pe lamela). Oricum, o sa-l incerc primul si daca nu merge il incerc si pe celalalt. Pentru cei care nu s-au lamurit unde sunt/ajung firele astea, trebuie sa te uiti pe sub usa dreapta spate. Cu un pres sau altceva pe jos ajungi usor cu mana la ele, nu-i nevoie sa ridici masina.
  8. Si eu am probleme la indicator. A inceput cu scaderea brusca de la jumate in jos, dar mergea becul. Acum nu mai merge becul si acul pare cat de cat OK. Am scos bornele si acul a "cazut" pana la suport, deci functioneaza. La fel si la plin e OK. In schimb becul nu mai reactioneaza. L-am verificat de curand, nu e ars. Cand am luat bornele nu s-a aprins desi ar fi trebuit. Unde poate sa fie buba? E un releu pe langa sigurante care il porneste? M-am uitat repede prin manual si nu am inteles prea bine unde e...
  9. Salut, As vrea sa primesc manualul de utilizare pentru Cielo (nu cel de service si nici cel de caroserie) la costinmarius@gmail.com si/sau rusnr26@yahoo.com. Am intrat pe ftp ul de pe pagina anterioara si nu am gasit ceea ce caut eu. Multumesc anticipat. (Cielo HB GL '96)
 

×
×
  • Create New...