Jump to content

draghicigrg

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About draghicigrg

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/28/1971

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    CAPTIVA
  • An
    2008
  1. Salut, problema este urmatoarea: Am facut revizia de 30.000 saptamana trecuta si au descoperit o fisura un baia de ulei. Ce au gasit: dupa turnare, baia de ulei este introdusa intr-o cuva cu cauciuc si de lipeste acel cauciuc pe baia de ulei, asfel, fisura nu a fost de gasit in cei 2 ani in care am circulat cu masina. Oricum masina era in garantie si au schimbat-o pe garantie, dar am scris aceste lucruri pentru a fi stiute de toti cei care au Modelul Captiva de la Chevrolet. Alta problema gasita si stiuta de GM este pentru modelele 2006-2007 care au o problema cu tijele de la culbutori. Aceasta problema fiind rezolvata la modelele din 2008. Mare grija pentru zgomotele de motor distincte. Alta problema de care am auzit este placa de presiune si discul de ambreiaj, care nu sunt proiectate pentru off road, in aceasta iarna numai la un service au fost schimbate 10 discuri de ambreiaj. Cam astea sunt problemele pe care le cunosc.
  2. Eu habar nu am daca s-a intamplat la mine. Cum ai dedus ca se intampla aceasta curatare, este ceva care se aprinde la bord? sau un zgomot specific?
  3. Salut, sper ca o sa va placa modificarile mele. Am cautat de multe ori pe net dar nu am vazut ceva asemanator. Astept impresiile voastre. In plus am pus un sistem MTX de 250 w, folosit la 30% din putere.
  4. Salut, eu am captiva diesel 150 cp din aug 2008, inainte am avut un lacetti benz 1,8, consumul pentru primii 12000 km la captiva a fost cam asa> 11,5 oras; 8,5 afara, cu 80-90 km/h, 9,5 si peste de la 100km/h. acum este cam asa: 10-10,5 oras; 7-7,5 la 80-90 km/h si inca mai sper ca o sa scada
 

×
×
  • Create New...