Jump to content

pyty

Membru
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About pyty

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/31/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    TIMISOARA
  • Din
    timisoara
  • Auto
    tico.....
  • Model
    tico sx
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    uti
  1. Cam aceeasi problema am descoperit-o si eu , desi zgomotul il am de ceva vreme inca continui sa mai circul cu masinuta(tico). Am fost la magazinul de piese auto si bucsele de ghidaj din teflon costa 10 lei bucata, foarte putin. De service-uri m-am lecuit asa ca o sa o rezolv eu la garaj, sa mai dea putin caldura. Pana aici e ok. am citit mai devreme despre operatiunea de schimbare si cineva spunea ca se poate cu 2 electrozii incalziti...cu care se agata bucsele vechi, astfel nu ar mai fi nevoie sa demontez intreaga caseta de directie. V-as ruga mult daca ati incercat careva sa/mi dati mai multe detalii, in rest operatiunile sunt in regula , cu ocazia asta o sa mai schimb si altele (discuri de frana, telescoape, brat inferior, etc aproximativ cam 700 de lei costa piesele).
  2. Acelasi lucru l-am patit si eu .. acum merge doar in treapta 2 de la vetilator. Freonul se poate evapora f rapid daca sistemul nu e bine etansat , cea ce este f posibil avand in vedere vechiema masinilor. Daca nu rezolvi cu etanseitatea sistemului nici nu are rost sa bagii freon in sistem. Daca ai freon in sistem se vede cand pornesti AC , deschizi capota motoruluisi te uiti pe lupa de sticla de la vaporizator (cred eu), in partea dreapta langa far si radiator, si daca pe lupa se vede ca circula un lichid dar sa fie continua atunci inseamna ca ai, daca circula cu intreruperi sau deloc e clar ca nu mai ai freon. Eu am completat cu freon acum 2 luni (140 de lei in timisoara pe Iuliu Maniu) si chiar se simte...
  3. pyty

    CATERINCA

    probabil uni au mai vazut , dar pentru cei care totusi nu ...
  4. Desi o sa vi sa para ciudat aceeasi chestie am patit-o si eu... Adica prin 2005 am luat o dacie de la un samsar atunci eram mai tanar si naiv nici nu prea stiam eu ca trebuie sa ma uit prin CI ul masinii sa verific toate seriile si alte chestii. Bun am luat masina (nici macar nu era el proprietar ci altul... vechea poveste ca masina e a unui prieten care i-a last-o sa o vanda el ca are mai mult timp etc.). Am cautat proprietarul si dupa ce mi-am facut dosarul de imatriculare(dar fara a efectua identificarea seriilor masinii la RAR) am mers cu el la politie, de aici incepe toata treaba... Prin sediul politiei fostul proprietar al masinii era ca la el acasa... salut, salut cu tota lumea. Am intra in birou la imatriculari .. am lasat dosarul la un politai care-l stia si gata . Dupa 2 saptamani am mers dupa talon (numerele le-am pastrat). Deci se mai practica chestii deastea stati linistiti...Se poate imatricula si fara identificarea RAR Anul trecut am vandut dacia (mi-am luat TICO) si cel care a cumparat-o a dat de belele ... a trebuit sa-i faca dosar de remotorizare si alte prostii... abi-a rezolvat-o.
  5. Probabil aerul pentru motor este preluat de pe ambele conducte, daca cea dintre aripi nu ere legatura cu habitaclul...
  6. Nu stiu daca sigur exista la tico asemenea filtru , daca stie cineva, care l-a schimbat va rog sa ne spuna si noua (sa mai iesim din ceata). La tico am descoperit ca aerul pentru habitaclu intra tot din compartimentul motor, mai exact inainte de clapeta pentru vara/iarana se face o bifurcatie de unde pleaca un furtun gros prin spatiul dintre aripa si contraaripa spre habitaclu(aici nu are nici un filtru la prima vedere). Si mai cred ca poate sa mai ia aer pentru aerisire si de din zona dintre capota si habitaclu(unde este grila de plastic). Daca are cineva schema sitemului de aeraj la tico va rog sa o postatii ca eu nu o gasesc nici cum...
  7. cel mai recent e de 8,5% in oras... dar mama ce frig e inautru... am reincarcat sistemul de AC si l-am pus in functiune si se vede ... la benzina
  8. Multumesc foarte mult dan... o sa incerc sambata sa-l desfac. Va spun sincer ca nu credeam ca un tico poate sa faca asa frig in interior si asta ieri (14 mai 2007, afara in timisoara erau 33 de grade), sunt foarte multumit de presttia AC-ul, va recomand in caz in care nu sunteti multumiti de AC vostru sa faceti o tura pe la service... face toti banii...!
  9. Am fost azi la un sevice pentru reincarcare cu freon, nu mai avea deloc. Dupa verificare si incarcare (140 ron) am constatat ca doar pe treapta 2 de la ventilator merge si mai decupleaza cate o data(e destul de enervanta chestia). Tipul de acolo mi-a spus ca e controlerul de vina, deja e vechi (anul trecut nu era...). Va intreb daca nu stiti cat ar costa unul nou ca de reparat nu cred ca se mai poate...sau macar un cod pt el...
  10. rulmentul de la intainzatorul curelei de distributie... a fost strans f tare si s-a gripat... am desfacut si fulia de la alternator si ac
  11. Povestea o incep acum 20k de km , am cuparat tico sh din Timisoara, la prima vedere totul pare in regula micutul avea 65 de mii de km facuti de proprietar, care mi-a spus ca nu schimbase distributia (tot tacamul stiti voi), ok fac lucrul asta si optez pt un service ma gandeam ca este ceva destul de complicat (am optat pt Ciclop ), ok dupa ce mi-au schimbat distributia, am simtit un zgomot suplimentar in carcasa... probabil o fii rulmentul nou zic eu, bun... trec 1000km trec si 10mii si la 20k km fluieratul acela subtire parca mai persista. Saptamana trecuta ma car spre casa (eu , nevasta, bagaje, ) relax total dupa o saptamana de lucru. Dupa nici 50 de km de mers dintr-o data nu mai trage motoru, hopa nu-i bine, apas pedala de ambreaj zic sai dau un sprit poate s-a infundat ... nimic... s-au aprins becurile in bord. Trag urgent pe dreapta si dau o cheie scurta sa vad... parca aveam bile in motor. Asta nu i bine. Jos toata lumea si analiza, inca o cheie cu urechea la motor si surpriza se auzea de la distribuite...Gata m-a si strafulgerat un gand > sa dus totul... Am desfacut pe loc capacul de la distributie si rulmentul surpriza rulmentul era spart doar carcasa mai ramase din el bilele au fugit... Am remorcat pe ticozaur inapoi si am schimbat rulmentu urmatoarea zii (eu singur cu un coleg de munca dupa ce am citit manualul) am avut noroc ca au scapat supapele, se decalase doar unghiul de la aprindere si nu mai batea cum trebuie (se pare ca m-am incadrat in marja de 30 de grade). Am schimbat doar rulmentul care a costat 50 ron si nimic altceva... manoperea mea care se pare ca e destul de simpla ... De acm incolo nu mai dau nici un ban pe mecanici si pe service-uri, la tico se poate face foarte simplu partea mecanica
  12. Incearca la Ciclop eu pe acolo am mai fost cu alt fel de probleme poate reusec ei... intreaba mai intai... bafta
  13. Acuma depinde de stilul de condus, daca nu incalzesti putin motorul, cu circulatia din timisoara nu e de mirare...eu nu am reusit sa scot consum in timisoara sub 7,0% siasta vara ca iarna cred ca este pe la 8% ca nu prea apuc asa sa se incalzeasca deajuns.. curse scurte
  14. Exact asa erau si cele din Praktiker... la fel cred si eu, la matiz sisitemul seamana putin cu Dacia Super nova, o clema intra sub chederul de la usa, dar la tico nu se poate deorece clema ar fi lovita de usa...
  15. Am gasit in Practiker Timisoara, bare transversale pentru matiz, la 180 lei perechea (sisteme de prindere si bare). Am o intrebare sunt oare bune si pe tico ?, deoarece sunt mici diferente la modul de inchidere a usilor intre matiz si tico si sincer nu as vrea sa dau banii degeaba . va rog pe cei care ati cumparat si montat pe matiz sau tico sa postati cateva poze sa ma lamuresc si eu... va multumesc
 

×
×
  • Create New...