Jump to content

baronu_adrian

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About baronu_adrian

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Location
    Bacau
  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BC 02 RPC
  1. ... merci mult. Deci e o singura siguranta pe far. Acum am inteles. Nu e ca la Dacia 1 faza scurta, una faza lunga. as fi foarte recunoscator daca mi-ar da si mie cineva schema de la sigurante, sa stiu si eu care si de ce raspunde. Am crezut ca am inteles, dar m-am incurcat mai tare. Am masurat cele 3 fire care merg la far, iar doua dintre ele au 12,.. V (cele din lateral). Firul din mijloc banuiesc ca e masa, dar intrebarea mea e daca merge dreapta si e curent pe +, si merge si stanga faza lunga unde poate fi problema? Va multumesc. Din cate am vazut eu firul rosu-alb e cu probleme. Temporar am sa leg un fir de la celalalt far (am vazut ca la fel e si in schema). Daca mai aveti idei ... PS: Cine ma poate lamuri ce e 133 si 244 din schema?
  2. dar pentru faza scurta nu e o singura siguranta la ambele faruri, si nu merge + pe un singur fir pana la un moment dat? sau pleaca direct pe doua fire?
  3. Sall all. Am si eu un Ticozaur cu o mica mare problema. Nu imi functioneaza faza scurta pe stanga. Am schimbat bec, verificat sigurante dar nimic. Posibile cauze daca stie cineva. Mentionez ca pe dreapta si faza lunga merge pe amandoua. Va multumesc.
  4. Sall all. Am si eu un Ticozaur cu o mica mare problema. Nu imi functioneaza faza scurta pe stanga. Am schimbat bec, verificat sigurante dar nimic. Posibile cauze daca stie cineva. Mentionez ca pe dreapta si faza lunga merge pe amandoua. Va multumesc.
  5. O am din noiembrie 2008 si la cat am udat-o ar trebui sa mearga unsa, cat despre bujii mai bine le inlocuiesc ca nu-s o avere si is loate cele de la matizu lu' unchiu (cele schimbate) ca ale mele erau cam ruginite La roti vreu sa schimb tot, inclusiv garnituri, dar ca o paranteza: e ceva de uns cu vaselina si acolo ca la rotile din spate?
  6. Multumesc mult. Exact asta am urmarit sa aud cand am deschis acest nou topic care cred eu ca poate fi folositor si altora ca mine . Despre placute Em!l spunea ca ar trebui schimbate, cat despre ulei ma gandesc sa-l schimb intai, ca oricum va trebui sa-l schimb din nou curand (dat fiind faptul ca sunt ceva depuneri in motor/baie dupa atata timp), timp in care imi pot da seama si de unde vine problema cu pierderile. Dupa care voi vedea si ce alte probleme mai are, si eventual o voi duce la un mecanic pt o inspectie generala, dar pt inceput am vrut sa stiu exact ce ar trebui sa-i fac sa o pun pe picioare. deocamdata m-am gandit la urmatoarele: - demontat/verificat/gresat etrieri frana (schimbat eventual garnitura de protectie impotriva apei/noroiului etc.), verificat saboti frana (spate) si gresat rulmenti roata spate, schimbat lichid frana, aerisit - schimbat ulei plus filtru motor, spalat, schimbat antigel - schimbat fisele, bujiile - uns balamale, incuietori, cablul de frana de mana/ambreiaj - cumparat 2 anvelope fata si pastrate 2 mai bune pe spate (au urma de imbatranire dar momentan bugetul ...)
  7. Pai e simplu. In primul rand nu stau fff bine cu banii (criza economica) si vreau pe cat posibil sa ma ocup eu sa fac una alta. Dupa cum am scris si la inceput am citit vreo 2 zile forumul dar tot nu am gasit de ex ca ar trebui schimbata valva PCV pana azi cand am citit aici. Si pt ca e un forum atat de stufos (multumesc pe aceasta cale tuturor) e posibil sa mai fi omis si altele. Cand am deschis acest topic intentia mea a fost sa gasesc pe cineva priceput si binevoitor sa-mi spuna pas cu pas ce ar trebui schimbat sau verificat (punctual) iar dupa care eu sa caut si sa ma documentez despre acele lucruri. De aceea am si specificat ca masina are 2-3 ani pe dreapta si nu e vb doar de o revizie obisnuita. PS: Daca totusi placutzele mele au 14-15 mm de ce ar trebui schimbate caci banuiesc eu ca acestea nu au un material care imbatraneste ci doar se tocesc la utilizare. Multumesc pt intelegere si ca va bateti capul cu un ageamiu in ale mecanicii ca mine.
  8. Am sa citesc si manualul tehnic (ca sa nu fac vreo tampenie la demontare-montare)si am sa reconditionez tot subansamblul. Joc se pare ca nu am dar sper sa nu fie prea imbatranite garniturile. Daca mai aveti si alte idei despre ce ar mai trebui verificat/inlocuit eu sunt deschis la orice sugestie. Multimesc mult
  9. Ms mult. Deci sa inteleg ca nu mai trebuie demontate si discurile, ci doar sa le curat cu o perie de sarma eventual. Degripant mama ei de limba romana . O alta intrebare: Oare are rost sa mai desfac si rotile din spate sa vad de ce se aude acel frecus sau sa mai circul ceva km cu el sa vad daca dispare?
  10. Am uitat sa mentionez ca masina are 79000 km la bord, si m-am uitat pe acolo dar nu am gasit cum pot curatza franele de rugina si cu ce si nici cu ce pot sterge suprafata motorului.
  11. Salut. Sunt nou aici pe forum, dar dupa 2 zile de cautari, deoarece nu am gasit mare lucru din ce ma interesa m-am hotarat sa deschid un nou topic in speranta ca mai e cineva care ma poate ajuta. Pt ca nu sunt un bun cunoscator in ale mecanicii am sa va explic exact cum stau lucrurile. Am cumparat un "ticalos" in noiembrie 2008 de la o firma care a dat faliment cu vreo 2 ani in urma. In tot acest timp masinuta a stat pe dreapta lucru care reiese si din ultimul ITP (valabil pana in 2006). Nu avea baterie si in decembrie am reusit sa fac rost de una, sa-l pornesc si sa merg 1-2 km pana acasa. Desi era destul de frig a pornit la a-3a sau a-4a cheie si a stat turat vreo jumatate de ora poate mai bine dupa care a inceput sa scada (se tura doar cu intermitente). Specific ca in prealabil am verificat nivel ulei, antigel, lichid de frana (si am umflat rotile care stateau pe janta )In drum spre casa am observat ca in viteza a 4-a mototrul dadea sa moara, iar daca o scoteam pe liber masina se frana aproape singura. Am asteptat sa se faca ceva mai frumos afara iar ieri cand i-am dat rotile jos am vazut ca cele de pe fata sunt infranate si pline de rugina la etrier si disc. Cele din spate merg lejer dar se aude ceva cum freaca in interior si frana de mana imi merge bine. Stiu ca trebuie sa schimb uleiul, filtrul, bujiile, pistonasele si garniturile la frana si am vazut si care sunt cele recomandate aici, dar nelamuririle mele sunt urmatoarele: - cu ce pot curata rotile din fata (se poate cu antidegripant?) si daca trebuie schimbate placutzele care au cam 14-15 mm cu totul, discurile daca trebuiesc schimbate sau doar curatate pt ca pe ele nu se vad urme de uzura, daca trebuiesc date jos discurile si curatate si acolo in interior (cred ca e capul de planetara acolo), si la rotile din spate de ce se aude frecusul ala si cum pot rezolva. - motorul e plin de ulei, chiar si la baterie (pompa de benzina banuiesc), si panze de paianjen si nisip, dar cu ce solutie il pot curata sa vad de unde e problema mai exact. Cam asta ar fi, deocamdata, si daca nu v-am plictisit prea tare sper sa se gaseasca cineva sa ma si ajute. - am uitat de toba care nu pare ruginita dar se aude cam tare. eu cred ca e de la faptul ca atarna liber si sper ca schimbarea, punerea sistemului de prindere sa rezolve problema
 

×
×
  • Create New...