Jump to content

alinkl

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About alinkl

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Tg Jiu
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  1. Am facut rost de un scaner auto, errorile stocate in merorie erau P1403 (cod specific daewoo bad EGR), P0406 si P0404 ( astea tot de la EGR, exaust gas) si P0300(Multiple missfire detected). Acuma erorile astea puteau fi de la faptul ca am facut cateva teste inainte unde am scos contactul de la supapa EGR si alti senzori, MAP... Dupa ce le-am sters nu a mai aparut nici o erroare si a trecut o saptamana. Dar motorul tot asa merge la relantiu, adica tremura tare si nu suna cum ar trebui. Partea buna este ca scanerul asta avea si live data si arata valorile senzorilor in timp ce merge motorul, am facut cateva poze cu valorile afisate in speranta ca cineva poate sa detecteze ceva anomalii si sa imi spuna cam ce le-ar produce. Din ce am vazut eu cred ca sigur e o problema la LT FTRM1 care este -100% tot timpul, si ABSLT TPS care ste 11,4 % desi pedala de acceleratie nu era apasata, masina mergand la relanti. da, am schimbat valva PVC, mi-au zis ca am mers fara ulei si deaia s-au dus, desi facem schimbul de ulei cam la 1 an avand in vedere ca nu faceam 10000 de km pe an si ca atunci cand a inceput sa palpaia becul e prea tarziu chiar nu am inteles dece sa dus asa repede. Si au mai zis ca uleiul 5w30 (original GM) pe care il bagam e prea subtire mai ales vara, asa au zis cei de la service.
  2. In carte scrie de la 5w40 pana la 20w50 si da scara de temperaturi pozitive si negative aferente fiecarui tip de ulei, 10w40 e inte -20 -> 40 grade C, 5w30 e pentru -30 -> 30 grade C deci nu stiu daca e recomandat vara pe canicula, ei recomanda 3 tipuri de ulei in functie de temperatura mediului 5w30,10w30si 15w40, probabil ca pe astea le producea si na sa isi faca vanzare la uleiul lor, ca altfel nu imi explic de ce recomanda 15w40 si nu 10w40 care este superior avand o plaja mai larga de temperatura si este si semisintetic.Oricum treaba nu e de la ulei sigur, am avut si 5w30 pe timpul iernii.
  3. Masina are aproape 42.000 km, bujii NGK BPR5EY-11, ulei motor 10w40 Mobile1 Am facut testul cu scoaterea bujiilor, adica cu motorul pornit am scos fisa de pe fiecare bujie (evident pe rand), nu am observat nici o diferenta in comportamentul motorului, poate doar maxim 1 sec dar ceva foarte rapid, in rest merge la fel. Ce mi s-a parut ciudat este faptul ca odata scoasa fisa de pe bujie am atins cu mansonul de cauciuc partea metalica a masinii si facea scantei, desi mansonul e destul de lung pana la capatul in care se fixeaza bujia.
  4. Buna ziua, am un matiz din 2007 euro4, problema este ca la accelerare in trepta a 3-a sau a 4-a se aude un sunet metalic, care se opreste cand iau piciorul de pe acceleratie, daca apas iar acceleratia se aude chiar mai tare.O alta problema este ca la relanti tremura motorul destul de naspa si suna cam ciudat, daca apas clapeta de acceleratie nu mai tremura si se schimba si sunetul. Problema este cu atat mai frustranta pt ca recent a fost facuta segmentarea, inlocuit cuzineti biela palier, distributia schimbata, si bineinteles consumabilele ulei motor, bujii, ulei cutie, antigel, filtre aer, ulei, benzina, tot. Masina facea si inainte treaba asta dar mecanicul mi-a zis atuncea ca e de la motor si ca trebuie desfacut si vazut. Majoritatea timpului o folosesc in oras unde nu depasesc 60 Km/h si fac cam 4 km dus si 4 intors pana la servici, iarasi mecanicul mi-a zis inainte ca am mers cu ia subturata, schimbam a 3-a pana in 30 km/h si a 4-a la 40-50 km/h, dar faceam asta pt ca facea ca avionul in treapta a 3-a la 50 km/h.
 

×
×
  • Create New...