Jump to content

adi_bucur

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About adi_bucur

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/30/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  1. Salut, stie cineva unde se afla egr-ul la Matiz?...eventual si o poza... Multumesc!
  2. O sa pun maine niste poze Sunt cele cu banda dublu adeziva. Nu am apucat sa le montez pe masina si acu am ramas cu ele...Sunt sigilate...
  3. Salut, am eu 4 difuzoare MTX 5"x7", 65W RMS, 3 cai, 4 Ohm. Sunt noi noute, nu le-am scos din cutie. Le dau la 350 RON. Credema ca se aud super bine (am si eu un set montat pe masina)!
  4. Deflectoare aer fata+spate (noi, sigilate) - 50 RON Presuri Matiz noi personalizate cu Daewoo (sunt cele groase si cu protectie in zona de odihna la piciorul stang) - 50 RON Cine e interesat, vb pe P.M., multumesc
  5. Matiz 2003, 71.000 km, EURO 2 Dotari : alarma, inchidere, proiectoare, MP3 Sony Ultima revizie la 68.000 km Am toata istoria masinii - revizii si piese schimbate. Masina are amortizoare si ambreiaj noi Sunt al 2-lea proprietar Masina merge perfect Pretul este neg.
  6. La Tico este unul scurt si cu filet iar la Matizel sunt 3 tipuri : unul lung cu filet, unul lung cu clema si unul scurt cu clema...Le-am vazut cu ochii mei. Ala de Tico e mult mai scurt...mi l-a aratat si pe ala...Sfatul pe care vi-l dau este, atunci cand tre sa schimbati cablul asta, sa nu il cumparati inainte sa-l dati pe cel vechi jos...sau mergeti la service Daewoo (nu si pt alte probleme... ) ...)
  7. Salut, vreau sa va povestesc ceva si sa pun o intebare Recent am intampinat o problema care m-a enervat la culme : cablul de km dadea semne de duca (cum depaseam 40 km/h incepea sa fluiere enervant si din ce in ce mai repede, pe masura ce acceleram si de la 60km in sus era un fasait continuu pe care il astupam cu muzica la maxim). M-am dus intr-un servis "de cartier", unde baietii "repara" orice tip de masina, dar de fapt nu stiu sa repare decat Dacia vechi (m-am gandit ca schimbarea unui cablu de km nu e chiar atat de complicat, se pricep si ei, ca mie imi era lene sa ma tavalesc pe sub masina si mai ales ca prinderea la cutie e intr-o pozitie de marea balega). Toate bune si frumoase, am dat talonu, m-a preluat un mecanic batranel (cu o burta mare), a urcat-o pe elevator si a scos cablul...OK...intretimp, eu am fugit la magazin sa cumpar cablu (cablu km Matiz cu prindere in bord cu clema - e unul si cu filet). Vin cu cablul si SURPRIZA...era mai lung cu vreo 20-25 cm .Am luat ambele cabluri si m-am dus sa il schimb, dar iarasi SURPRIZA...din alea scurte nu aveau. M-am dus la alt magazin (la 200 m), tot cu piese Daewoo si nici ala nu avea. Mi-a zis ca alea scurte nu se mai fabrica. Intrebarea mea : DE CE SUNT 2 TIPURI DE CABLURI?????AU ACELEASI MUFE LA CAPAT, FAC ACELASI LUCRU, MATIZUL E ACELASI CA ESTE "E" SAU "SE" si totusi unul e mai lung si altul mai scurt, si colac peste pupaza, unul NU SE MAI FABRICA . Am plecat de la acel servis cu cablul vechi in portbagaj (apropo, stiti ce misto e sa mergi dupa "ureche", fara sa vezi ce viteza ai? ) ) si m-am dus la reprezentanta pe sos.Giurgiului, unde baietii au gasit un cablu scurt (nou) si mi l-au montat. Problema e ca am pierdut 5 ore si cativa neuroni pretiosi, gandindu-ma de ce naiba la Matiz exista in total 3 tipuri de cabluri de km : unul lung cu filet, unul lung cu clema si unul scurt cu clema????????? Daca cineva se pricepe sau stie care e faza, va rog mult lamuriti-ma si pe mine...sa nu mor prost. Va multumesc.
  8. Eu merg incet, dar tot ma innamolesc...La racirea baii de ulei nu m-am gandit si nu e de neluat in calcul. Poate o sa fac un scut mai complicat...cu decupaje si gauri pt aer si racire...care sa acopere doar zonele pe unde arunca namolul...Oricum, daca il fac si daca iese cat de cat bine o sa postez o poza. Pana atunci, iata poza pe care am vazut-o pe net si costa 340 RON .Multumesc pt sfaturi
  9. Salut, am vazut pe un site ca unii fac scuturi pt Matiz. Sunt destul de mari, acopera toate zona de sub motor. As vrea sa-mi pun si eu unul (ca merg zilnic destul de mult prin santiere unde e ffffff mult namol, ciment, beton, etc si sa nu mai imi sara toate astea in compartimentul motorului - nu-mi plac motoarele murdare). Pretul era in jur de vreo 200 RON, dar eu o sa mi-l fac singur (fac un sablon si il dau unui muncitor sa mi-l confectioneze din tabla). Intrebarea mea este : ce traseu va mai avea aerul spart, la viteze mari??? nu cumva, daca voi acoperi toata zona de sub motor, ii modific traseul (de fapt il opturez) voi pirde directia????Precizez ca eu am scosasa carcasa filtrului de aer, ca am unul sport, si acu e un gol destul de mare in fata. Ma gandesca ca autostrada + 140km/h + masinuta usoara + vant + depasire tir + SCHIMBAT traseu aer spart, sa nu ma trimita in sant...Astept un sfat de la cunoscatori, va rog.Multumesc
  10. eu din vara (cand l-am schimbat) ma tot chinui sa-l fac sa mearga ok si... Tolin, am facut ce mi-ai zis si furca aia de la cutie nu se roteste in raport cu axul de care e prinsa si daca tot m-am tavalit pe sub masina, am STRANS cablul, deci am ridicat pedala de ambreiaj deasupra celei de frana. Cred ca cursa e mai mare de 120mm...Dar surpriza : merge mult mai bine, dar atunci cand il calc pana la podea, in momentul cand ridic, parca om senzatia ca se "dezlipeste".....Nu stiu cum sa explic...pedala apasate la podea/ridicare rezulta o senzatie de lipire/dezlipire...Chestia asta se simte in zona dintre pode(capatul cursei) si punctul unde imi cupleaza...Repet, nu stiu altfel cum sa va explic senzatia...Dar una peste alta, acum merge ok, trage bine, nu intra greu in viteze(mai ales din 3 in 2, inainte intra greu si cu zgomot). Momentan sunt multumit de "buclucasul" ambreiaj...dak problemele reapar o sa postez iar aici, pt ca in cei de la servisuri nu am incredere(am avut destule experiente...stiti si voi).mersi pt ajutor
  11. ahaaa...am inteles...o sa ma uit maine. Dar daca nu se misca? De la ce o fi? (conduc destul de mult prin oras si crede-ma ca mi-e greu cu pedala atat de tare, si in primul rand nu vreau sa stric masina ca sunt fff multumit de ea). Sau asta tre sa fi cauza? Si... in caz ca se misca cred ca as putea sa o strang si eu...banuiesc ca are acolo un surub de strangere...Dar in legatura cu pozitia pedalei (in general ma refer)....la un ambreiaj aproape nou (10.000km) tre sa fie mai sus sau mai jos decat pedala de frana (am luat-o eu ca etalon de pozitie pt ca banuiesc ca la toate Matiz-urile e cam in aceeasi pozitie), adica la reglajul de la cutie cablul tre sa fie strans sau lasat intins?
  12. Bratul de la pedala sau de la cutie? Dar din cate vazusem si "pipaisem" eu pe acolo totul e la locul lui si nu se misca altfel decat e cursa normala...Eu asa cred...
  13. Salut,I need help va rog, Am un matiz din 2003 cu 71000km. Acu aprox 10000km i-am schimbat ambreiajul la Radacini(placa,disc,rulment,cablu).Dupa aceea aveam pedala foarte sus(deasupra pedalei de frana) si era foarte usor de apasat, dar dupa vreo saptamana apasarea pedalei a devenit foarte dificila(se apasa foarte greu) si cand ajungeam cu ea la podea parca simteam ca se rupe cablul. M-am bagat sub ea si l-am reglat eu : am rotit surubul in sens de desfacere si am slabit cablul, pana ce pedala a coborat putin sub cea de frana si a rezultat o apasare usoara a pedalei de ambreiaj, cu o cursa scurta si masina mergea foarte bine. Problema e ca in ultimul timp am impresia ca ambreiajul meu are "viata", parca se "deregleaza" si se "regleaza" singur, dupa toane...adica...azi cursa pedalei e foarte tare si greu de apasat si maine o pot apasa usor...Pedala de ambreiaj e la nivel cu cea de frana.Atunci cand este greu de apasat, masina nici nu "trage" prea bine si imi "da in nas" atunci cand,in mers,iau piciorul de pe acceleratie. Nu mai rezist cu nervii...pt ca nu stiu ce are, si in parerile celor de la servisuri nu mai am incredere de mult asa ca va cer voua un sfat : cum dumnezeu pot sa reglez ambreiajul asta???Strang cablul si pedala se ridica sau slabesc piulita aia si pedala coboara?Si de ce se "deregleaza" singur???Asta ma scoate din minti!Sau daca vrea careva sa arunce o privire?multumesc
 

×
×
  • Create New...