Jump to content

razvan84

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About razvan84

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/28/1984

Contact Methods

  • MSN
    razvan_gheorghitoiu
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Craiova
  • Interests
    Alarme si actionari electro-mecanice pentru masini
  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    DJ-50-YNA
  1. Deci vrei sa imi spui ca matiz-ul nu o sa fie afectat de faptul ca este usor de ABS ci de "dozarea franarii" cum spui tu ca este foarte buna la gama Daewoo?
  2. Sal Nu trebuie sa te sperii ca a inceput sa "tipe" Daca nu vrei sa mai "tipe" sa nu deranjezi vecinii deschide capota de la motor si vezi la goarna vin doua fire. E suficient sa-l deconectezi pe cel negru de la masa asta inainte sa bagi mufa in alarma Dupa ce faci asta si bagi mufa la alarma o sa constati ca alarma nu o sa mai "tipe" si o sa iti clipoceasca semnalizarile Apoi intimp ce mufa este bagata ia telecomanda si incepi sa te joci cu ea. Daca la apasarea butoanelor inchis/deschis semnalizarile se opresc (apasa pe un buton si lasa un interval d pauza intre apasari alarma mai clipeste de cateva ori dupa ce primeste comanda) si eventual daca ai inchidere centralizata se inchid/deschid usile problema e rezolvata Daca din telecomanda nu vrea sa faca nimic mai ai si urmatoarea varianta: pe firele care intra in alarma trebuie sa ai 2/3 sigurante fuzibile cum sunt cele de sub bord sau de sub capota motor.Una dintre ele trebuie sa fie montata pe un fir rosu. Scoate acea siguranta. Urmatorul pas este sa pui contactul in pozitia in care motorul ar fi pornit (martorii din bord trebuie sa fie aprinsi). Dupa aceea alarma ar trebui sa aiba un buton mic de regula este rosu nu stiu cum este la tine. Tine apasat acest buton si introdu la loc in soclul de pe firul rosu siguranta pe care ai scos-o mai devreme. Tine butonul apasat timp de 5 secunde dupa care elibereaza-l si incearca din nou cu telecomenzile. Dupa aceea montezi la loc firul de minus care l-ai desfacut la goarna situata in compartimentul motor. Bafta!!!! Sa ma anunti si pe mine daca a mers
  3. Da am condus alta masina cu ABS (Citroen c1, Skoda Octavia 2, opel astra g,Citroen C5)Problema este ca de ex la C1 ABS era de kko adica daca apasai pedala de frana si dadeai intr-o groapa ABS-ul elibera placutele de frana de pe discuri si se ducea ca si cum nu aveai calcata frana. La Skoda de ex sunt super multumit ai apasat pedala franeaza de pupi parbrizul iar in conditii de zapada (pe Bran) franarea a fost foarte eficienta adica frana atat cat era nevoie eliberand perioade f scurte de timp placutele de pe discurile de frana. Acelasi lucru pot sa-l spun si despre Opel Astra G. Concluzia mea:cu cat masina este mai usoara cu atat ABS-ul este mai ineficient. Din acest motiv va intreb pe cei care aveti Matiz cu ABS cum franeaza, cum se comporta la franare violenta? Ma itelegi Mircea Si Em!l sunt de acord cu tine dar eu unul sunt foarte atasat de masinuta mea pentru ca "am trecut prin multe" impreuna
  4. Nu mi-ati raspuns are cineva ABS la Matiz? Cum se comporta? Franeaza mai bine? Stie cineva?
  5. Am folosit functia "search" si nu am gasit nimic legat de ABS. Are cineva Matiz cu ABS cum se comporta? Este mai eficient sistemul de franare? Se merita sa fac un upgrade la Matizul meu? Cum se comporta pe ploaie, ninsoare, polei, mazga etc. ? Astept parerile voastre!
  6. Sal Referitor la intrebarea ta de mai sus treaba e foarte simpla: Modulul tau de inchidere centralizata are 8 fire (verde, albastru, negru, rosu, maro, alb, maro, alb) Ultimele doua (maro, alb)sunt mai scurte. Iei si tu un buton cu revenire si le conectezi la butonul respectiv. La apsarea butonului vei obseva ca se inchid usile.La o noua apasare usile se vor deschide. FOARTE SIMPLU NU ?
  7. Alarma nu are nici o treaba cu inchiderea usilor asa ca problema ta este din alta parte vezi vre-un cheder sau inchizatoarea de la usa etc Bafta
  8. Sal la noi in Craiova 70 ron cu tot cu modul si fire Sa copiezi amandoua cheile te costa 4 lei amandoua in Real.
  9. Iata cum cu ajutorul unei chei briceag am transformat Micul Gigant in Passat
  10. Iata si interiorul de la a mea (cateva poze).Promit ca revin cu mai multe poze
  11. eu pe al meu l-am schimat asta vara dupa fix 2 ani ca se cojise pe margini.Dar la banii pe care ii dai pe autocolant se merita. Arata chiar bine Ceva nou sa-mi spuneti o parere am exagerat?
  12. Sal Sfatul meu este totusi sa mergi sa cauti o ventuza din aceia de care folosesc taximetristii sa-si puna firmele de taxi pe masini (sun super bune se lipesc si nu se dezlipesc decat in caz de inghet sau intentionat cand se doreste dezlipirea ei)si trage incet si vezi ce se intampla. Un prieten al meu (are Opel tabla mult mai groasa) a rugat un prieten taximetrist i-a imprumutat ventuza si poc a sarit tabla. Bafta !!!
  13. Stati putin 200 ron montajul????????????????? Eu mi le-am montat singur nu e mare lucru Daca cineva e interesat il pot ajuta Mi-am pus de asemenea in locul butonului liber de pe consola centrala un buton identic cu cel pentru ceata spate si merge perfect. Mi se aprinde si beculetul in bord ala mic verde pentru proiectoare atunci cand sunt aprinse. Bineinteles e un pic de munca dar se merita pentru micul gigant. Sal bordul matizului este prevazut cu beculet pentru a indica prezenta tensiunii la proiectoare dar nu este montat. Cablajul este facut la fel la toate pe plansa de bord. Marea provocare este sa dai jos bordul si sa montezi un bec mic(special pentru plansa de bord) si dupa caz daca faci instalatie separat sau preferi sa mergi pe cablajul original al masinii este nevoie sa modifici sau nu instalatia care alimenteaza plansa de bord. Daca mergi pe varianta cu cablajul original atunci nu va fi nevoie decat sa te pui ''cu cracii in sus sub bord" si sa montezi becul in locasul special prevazut pentru proiectoatre. Sper ca ti-am fost de folos. Bafta !!!
  14. Sal In primul rand micul gigant nu are cinci trepte pentru aeroterma (are numai patru) probabil tie iti merge doar pe ultima treapta si daca iti merge doar pe ultima treapta problema nu este la sigurantele masinii ci undeva in circuitul comutatoarului care comuta treptele de ventilatie. Rezolvare: schimba comutatorul cu 4 pozitii pentru aeroterma. Sper sa-ti fi fost de folos. Bafta.
 

×
×
  • Create New...