Jump to content

dodom

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About dodom

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Brasov
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2008
  1. Salutare, din fericire am reusit sa curat corpul cu clapeta de acceleratie si IAC cu curatator de carburatoare. Dupa prima curatare a dat semne ca si-a revenit cu mici tremuraturi. Am incercat si a doua oara si am insistat mai mult pe IAC, si dupa parerea mea am cam rezolvat-o. Nu mai tremura dupa pornirea la rece si cand o scot din viteza in timpul mersului, ramane putin turata pe la 950 rpm dupa care scade la turatia de relanti odata cu oprirea pe loc. Toate bune si frumoase pana astazi cand in drum spre casa s-a aprins intermitent becul galben "check engine". Am oprit sa vad daca se intampla ceva dubios, oprind motorul. Dupa pornire becul galben a ramas permanent aprins. Am dat o tura mai in forta, cu supraturatii, iar dupa oprire am observat ca se cam joaca acul turometrului, cand scadea turatia pana pe la 700 rpm cand isi revenea. Am mai citit pe aici pe undeva ca in momentul in care actioneaza gemurile ii scade turatie in relanti. Aceiasi problema o am si eu acum. Daca aveti vreo idee despre ce se intampla si cum se poate remedia problema, astept cu nerabdare un raspuns. Nu ma trimiteti la service-uri de reprezentante ca... nu-mi mai inspira deloc incredere. Multumesc ! Cheers ! Salut Andrei, am aceiasi problema ca si tine doar ca simptomele nu sunt asa accentuate. Adica la actionarea butoanelor de la geamuri scade turatia pe la 700 rpm. Am avut si eu probleme cu pornitul la rece (doar cand era destul de frig afara, sub -5 grade), dupa cateva secunde de la pornire scadea turatia foarte mult si incepea sa tremure foarte tare. Am rezolvat-o cu spray de carburatoare desfacand doar racordul de cauciuc, ca nu stiu cum sa-i zic, si sprayat mult si peste tot pe unde am avut acces inclusiv clapeta aceleratie. Eu am acum alta problema - vezi ultima mea postare, cu exeptia acesteia bineinteles Daca iti rezolvi in vreun fel problemele da un semn de viata. Eu o voi face in cazul in care o scot la capat cu ale mele. Merci ! Cheers ! Dodo
  2. Salutare, banuiesc ca am cam aceiasi problema ca si voi. Dupa ce a venit frigul, nu gerul, porneste usor la rece insa dupa cateva secunde scade turatia motorului pana aproape sa se opreasca. Turez putin motorul pana pe la 2500-3000 de ture, dar pana sa ajunga la turatiile astea, merge neregulat, tuseste ca si cum ar fi o un motor de dacie inecat. Dupa cateva pedale parca da semne ca-si revine sau daca plec de pe loc si fac vreo 2 kilometrii isi revine complet. In alta situatie las motorul sa moara si indiferent cat timp trece pana la urmatoarea pornire, trebuie sa-i dau la cheie cel putin vreo 10 secunde, se chinuie sa porneasca dar dupa asta merge aproape perfect. Am fost la reprezentanta, cu masina lasata de seara acolo si pornit de dimineata cu surpriza ca nu s-a mai manifestat problema, si baietii mi-au spus dupa ce au pus-o pe tester ca am vreo 4300 de erori la cilindrul nr 1 si ca cel mai probabil trebuiesc inlocuite supapele de evacuare. Mie greu sa cred ca asta este rezolvarea, mentionez ca masina e din 2008 cu 27000 km la bord, 1.4 16v, benzina de 95 de la OMV. Am o vaga baniala ca are legatura cu recircularea gazelor arse, cu gazele din rampa culbutorilor care ajung in galeria de amestec carburat / admisie dar... Am citit topicul si nu stiu daca vreo sugestie/soluite se potriveste pentru problema mea. Daca aveti vreo solutie la problema mea, sunt pregatit s-o aplic. Numai bine !
  3. salut, - de vreo saptamana de la esapamentul masinii se aude un zgomot ciudat, un scartait regulat si infundat ca un greieras. Am fost in service si mi-au spus, dupa ce au facut verificari, ca este din cauza apei de condens care se acumuleaza undeva in esapament. Oamenii mi-au mai spus ca au mai auzit despre asa ceva si sa stau linistit, ca dupa ce se mai incalzeste afara sau dupa un drum mai lung nu o sa se mai auda. Inca nu am facut drumul acela lung dar simt ca nu asta este problema. Masina are doar 6000 km. Alte solutii venite tot de la ei au fost golirea presupusei ape din esapament prin inclinarea masinii, in service bineinteles, sau o gaurica de 3 mm in esapament. Nu am optat ptr. nici una din aceste ultime 2 solutii, care par de mecanici de ocazie. A mai patit cineva asa ceva ? Cum ati rezolvat-o ? numa' bine
  4. salut, deci, repet ptr. rm.popa la -20 grade, adica atunci cand este frig afara, inchiderea centralizata s-a dezarmat din senin si la scurt timp dupa ce eu am apasat pe armare. Asta s-a intamplat de vreo 3 ori pana si-a revenit singura dar cu precizarea ca usa spate dreapta tot manual am deschis-o, adica am tras cu mana de butonul de blocare al usii. numa' de bine
  5. salut, aveo 1.4 - 2008 sedan mi s-a intamplat si mie o data faza cu dezarmarea iar usa spate dreapta a trebuit s-o deschid manual de vreo 2 ori pe cand erau -20 grade afara. Am reusit sa deschid dar usa cu pricina nu se deschidea si am incercat sa inchid ptr. a deschide din nou, atunci am obs. ca se inchidea din telecomanda dar imediat se deschidea singura. Am repetat faza de vreo 3 ori si si-a revenit, dar bineinteles ca usa spate dreapta tot manual am deschis-o. Am pus-o pe seama frigului si a performantelor inchiderii centralizate. Oricum, de cum s-a mai incalzit n-a mai facut probleme. numa' bine
  6. salut, din pacate este adevarat. da, Radacini Motros Brasov uita-te la data reparatiei si la nr km la primire/predare. A, alta chestie este ca eu aveam 5752 km in bord si ei au scris altceva, ma rog - sotia a scos masina din service ca eu nu am putut la ora aia si n-a stiut ce sa verifice. Se auzea scartait/suierat in fata la motor si in spate la esapament am mai auzit acelasi sunet, dar mai infundat si regulat, ca altfel nu ma duceam la ei si diagnosticul, dupa ce au dat cureaua jos, a fost pompa si intinzatorul de curea defecte. Ce sa mai zic ? Am luat-o de buna, mi-am lasat masina acolo si am plecat - oricum ma invitasera sa astept in showroom pana la finalizare. "Reparata" fiind, de zgomotul de la esapament n-am scapat, asa ca-i cam dubioasa treaba. Oricum o tin in studiu si daca-o mai fi ceva sunt calare pe ei. salutare,
  7. salut, am un aveo de 1.4 din 2008 cumparat in iunie si tocmai mi-am schimbat pompa de apa si intinzatorul curelei de alternator, avand doar 5750 km parcursi. Am fost f. incantat de masina dar... la nr. asta de kilometri sa trebuiasca schimbate cele de mai sus, e de toata jena. A mai auzit cineva despre astfel de cazuri ? cum a evoluat masina mai departe ? salutare
 

×
×
  • Create New...