Jump to content

jamesblond

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About jamesblond

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Dacia 1300, Tico SL '96
  1. Ai perfecta dreptate, am fost pe acolo si primul pret a fost 20mil, dupa care: "poate o fi 15, poate 17, poate 23, nu stim pina nu desfacem motorul in bucatele". E interesant ce spui de service-urile alea, mi se pare un pret muult mai bun, dar nu stiu nici un service pe acolo, poti sa-mi dai ceva adresa, nume de service? Si sa-mi zici cam cum ajung in zona? Merci.
  2. Scuze ca revin dupa aproape un an, dar e vorba de aceeasi masina Anul trecut m-am lenevit (masina de serviciu etc.), dar acum sint hotarit sa o rezolv. Ca o paranteza, azi am reusit sa pornesc ticozaurul dupa ce a stat UN AN nemiscat! Bineinteles, bateria era moarta, dar cu cabluri s-a rezolvat. Scoate acelasi fum si de aia ma gindesc sa o duc cit mai aproape de casa (militari). Intrebare: service-ul de vis-a-vis de Apaca e ok sau sint magari? Alt service pentru problema mea ce recomandati? Merci.
  3. Are 250000km. Istoricul este al unei masini de serviciu umblate, inclusiv prin tara, dar cu revizii/reparatii periodice/cum scrie la carte. Problema e ca scoate fum albastriu, consuma mai mult (10l/100 in Bucuresti) decit alte ticozaure, si maninca si ulei cam 1l/1000km. Nu ma deranjeaza sa o pun la punct (vreau sa o pastrez), dar nu vreau sa ma duc la un service si sa inceapa mesterii sa ma incolteasca: "A, pai iese fum albastru, trebuie sa faci motoru, 20 milioane", sau "Ai pus-o, trebuie segmentare, inlocuit o mie de supape si alte dracii, 26 milioane cu tot cu manopera"
  4. Salut, Am un Tico care scoate fum si are muuulti kilometri. Pe linga planetare, cablu ambreiaj, bucse si alte "maruntisuri", sint hotarit sa-i "fac motorul". Nu am cunostintele tehnice necesare sa-mi dau seama daca un service imi propune o reparatie onesta sau ma incarca inutil. Intrebarea mea este: ce se face de obicei la motor pentru a nu mai minca ulei si a scoate fum? Care sint variantele si, mai important, a facut cineva acest lucru si la ce service si la ce pret? Va rog explicati-mi si mie. Merci anticipat.
  5. Tocmai am fost sa-mi fac RCA si surpriza, nu se poate face. Pe talon e vechiul proprietar si RCA se poate face doar pe numele din talon. Le-am zis ca imi trebuie pe numele meu, si au zis ca nu se poate. Deci, nu pot sa fac RCA pe numele meu (ceea ce imi trebuie la inmatriculare) decit daca am talonul pe numele meu, ceea ce nu se poate obtine decit avind RCA pe numele meu Precizez ca am vrut sa-mi fac RCA la BCR, poate la alte firme ar fi mers, oricum o sa incerc, dar am inceput cu stingul in cercul vicios.
  6. Ati reusit pina la urma sa dati jos tot bordul, pentru curatare frumos? Ma intereseaza si pe mine foarte mult aceeasi operatiune.
  7. Am si eu o nelamurire despre o chestiune pe care nu am vazut-o nicaieri specificata. Eu urmeaza sa fac o inmatriculare cit de curind, si am inteles ca printre toate actele alea trebuie sa am si RCA valabil. Masina are deja RCA pina in iulie, pe numele celui care imi vinde masina. Trebuie sa fac eu alt RCA pe numele meu? Daca da, cum fac, cind pe talon/CI e trecut proprietarul actual, se pare ca RCA nu se poate face decit pe numele care apare pe talon/CI, iar talon/CI cu numele meu nu exista pina nu o inmatriculez, inmatriculare care depinde de RCA etc. Cerc vicios?
  8. OK, ma dau batut In sensul ca nu reusesc sa ma prind cum s-ar putea macar deschide cutia aia ca sa umblu la eventualele pirghii dinauntru. Oricum, am vazut care e problema: paleta care inchide/deschide aerisirea pe la picioare nu mai inchide deloc, sta tot timpul deschisa si se misca doar un pic cind actionez selectorul. Asa ca am mare rugaminte pentru paginile din manual care descriu reparatia acestui sistem de ventilare care imi face zile negre. O a doua varianta, pe care cred ca o prefer, este sa schimb bordul complet, desi nu stiu daca sistemul de ventilare face parte din bord sau daca este necesara demontarea bordului pentru schimbarea macar a sistemului de ventilare. In orice caz, ma intereseaza FOARTE tare cum se monteaza/demonteaza bordul sau doar climatizarea asta la tico. Va rog eu mult, daca ati facut operatiunea asta vreodata sau macar daca ati vazut, sau daca aveti un link, orice, sa-mi dati si mie un ajutor. Sint disperat! Si mai spuneti-mi daca stiti cit poate sa fie un bord de la dezmembrari. Multumesc in avans.
  9. Am rezolvat-o. Scriu ca sa inchidem topicul si ca asa e frumos. Am fost eu neatent, mai era un fir de masa care vine undeva pe sub bord inspre volan. La radio era taiat si nu l-am vazut. M-am uitat la alt tico si am observat ce lipsea la al meu Innadit fir, pus la masa si gata, merge perfect acum.
  10. Chiar n-a mai avut nimeni de-a face cu ventilarea de la tico? Cutia aia neagra etc...
  11. Da, este original TANK. Am verificat legaturile, dar chiar nu am cum sa le fac altfel, sint doua mufe pe radio si doua in bord, si intra OK. Nu stiu ce poate sa aiba aparatul radio, din moment ce pe alta masina a mers (nu e nou sigilat, ci doar nou nefolosit), iar la mufele din bord nu stiu ce sa verific. E cazul de electrician probabil, unde puteti sa-mi recomandati unul de incredere pentru o astfel de verificare?
  12. Salut, Am citit din scoarta in scoarta dar nu am vazut pe aici exact cazul meu. Spun repede, in speranta ca o fi ceva mai simplu decit "mergi sa cureti/reglezi carburator". Motorul meu, in orice treapta de viteza, si la orice viteza, la prima pedala/prima parte a pedalei apasata nu neaparat mai brusc, are o ezitare clara, tremura si masina, este exact ca si cum pe acel segment scurt de timp nu ar avea benzina. La a doua pedala/ultima parte a pedalei isi revine si face ceea ce trebuie, adica tureaza/merge. Combinat cu chestia asta, am un consum estimat de 10% in oras. Specific ca facind abstractie de "hic"-ul asta, motorul merge foarte nervos, iar la drum mai intins e o placere, dar mie imi pare ca si cum ar merge continuu cu camera a doua (poate ma aberez, dar am inteles ca avem carburator bicorp). E ceva ce pot sa fac eu in parcare cu o surubelnita sau mai multe? Mersi anticipat.
  13. Salut, Radio tico (nou), montat de mine (specific asta, desi nu se poate mai simplu, doua mufe fool-proof si antena in gaura) se manifesta cam asa: fara contact se vede ceasul, il potrivesc, totul ok. Cind pun contactul, citeodata (foarte des), ori se stinge de tot display-ul, ori se stinge scurt si se aprinde apoi cu 1:00. Faza a doua, indiferent daca s-a resetat ora sau nu, in caz ca ramine display-ul aprins, il pornesc si se stinge din nou display-ul si nu intra pe radio. Dupa citva timp, sau mai multe stingeri-aprinderi din butonul de volum, pina la urma porneste pe radio, dupa care merge perfect pina la urmatoarea oprire/pornire/contact. Uneori la faza a doua de care vorbeam, ramine cu display stins orice i-as face. Care ar putea fi problema? Si scuze pentru offtopic, dar nu am gasit nicaieri, unde si cind faceti intilnirile? (vorbesc de Bucuresti)
  14. Am si eu exact aceeasi problema. Pentru maxim stinga/dreapta am gasit ca e cablul de otel strimbat, pentru ca daca ma duc manual pe partea stinga a cutiei negre si misc de ea, se pot selecta ambele pozitii. Dar problema mai deranjanta este ca indiferent in ce pozitie este maneta (sau pe ce pozitie pun eu manual pina schimb cablul de otel), cel mai mult aer baga pe jos pe la picioare. Nu ar fi asa mare deranjul, dar am observat ca baga foarte anemic in fata sus, si mai ales la parbriz, chiar daca selectez respectivele pozitii (care se intimpla sa fie chiar extremele). M-am uitat la cutie, sub scrumiere si in spate, nu vad nici un ghidaj de cablu, si v-am zis ca am eliminat cablul din ecuatie, dau cu mina. CE poate sa fie? Cum ajung totusi in cutie? E greu de schimbat cutia cu totul? (Pot sa fac rost de una de la un prieten cu tico darimat)
  15. jamesblond

    Cielo Gpl

    Multumesc de link, acopera subiectul GPL din intrebarea mea. Pentru restul, se incumeta cineva? In principiu ma intereseaza lucruri care sa decida achizitia (e vorba totusi de ceva bani, credit etc.) Va dati seama ca as vrea sa iau o decizie cit mai informata. Nu zic ca eu imi cumpar masina citind forum-uri Dar de informatii si chiar pareri "de la sursa" (adica posesorii) am mare nevoie. Merci.
 

×
×
  • Create New...