Jump to content

bosolanul

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About bosolanul

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/15/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Buftea, Ilfov
  • Din
    Buftea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    B-01-JHM
  1. Vand bord cielo cu turometru pret 100 lei si geamuri laterale patru bucati cate unul pt. fiecare usa (doar cele mobile) 150 lei toate. Piesele sunt originale , provin de la un cielo corean dezmembrat. Relatii la tel. 0752179096.
  2. http://www.norc.ro/street-view/
  3. de pornit, porneste perfect. fara nici un sunet ciudat sau vreo balbaiala.dupa ce pornesc motorul se sting martorii de bord cu exceptia martorului 'brake' pt ca am frana de mana trasa de fiecare data(parcarea e putin in panta),apoi sus numitul martor isi pierde din intensitate progresiv si la un minut doua gata si motorul.ma dau jos masor bateria 7v.o las 10 min pornesc iar motorul,o ia,ma uit la martorul 'brake' incepe sa paleasca.accelerez scurt la 3000 rmp si brusc martorul 'brake' incepe sa lumineze intens.o las la relanti pornesc orice consumator si ii duce fara nici o problema fara sa palpaie lumina sau alt ceva.nu cred, sigur merge pe baterie pana nu o accelerez la 3000 de ture. dar de ce nu incarca din prima?am uitat de vreo 2 ori sa o accelerez si s-a oprit prima oara cd playerul apoi lumina si in cele din urma motorul.de verificat iti dai seama ca au verificat la service cand am schimbat bateria daca si cum incarca. au zis ca e ok. si toata treaba asta se intampla la putin timp dupa ce am schimbat bateria.
  4. pornesc motorul cu toti consumatorii opriti si de la 12v scade la 7,5v apoi moare motorul.nu mai am nici clanxon.astept 10 min si pornesc iar. aceasi faza.daca incerc sa pornesc motorul mai repede de 10 minute nici o sansa,bateria e moarta. daca porneste si accelerez la 3000 maxim apoi o las la relanti, incarca bateria altfel nu.
  5. cureaua este ok,bateria schimbata anul trecut in iulie cu una originala daewoo la service, martorul baterie se aprinde daca nu o turez pana aproape de 3000. fara sa o turez intensitatea scade pana la 7,5 apoi moare motorul.daca o turez la 3000 si o las la relanti incarca 14.4 cu consumatori sau fara, in mod constant, deci alternatorul incarca,releul functioneaza. altfel nu ar incarca deloc nu?ma indoiesc ca ar fi cazul sa inlocuiesc toate piesele alea sau chiar alternatorul cu totul, cum au spus baietii aia de la service.era sa uit: bornele sunt stranse.
  6. salut! am si eu, ca fiecare, o problema electrica.in viziunea celor de la service treaba e simpla!"mergeti sa luati releu de incarcare,carbuni pt alternator,punte de diode sau luati alternatorul cu totul". problema care este:pornesc motorul, totul ok!daca in maxim un minut nu turez motorul la 2000 si ceva de ture aproape trei, moare tot pe masina. se intimpla absolut de fiecare data cand pornesc motorul de vreo 4 luni incoace. dupa ce accelerez se aude un 'clac' prin bord, creste intensitatea luminilor la bord,aeroterma prinde viteza,etc.mentionez ca la pornirea motorului toti consumatori sunt opriti.nu stiu ce sa zic,sa merg pe mana celor din service sau are cineva alta idee?
 

×
×
  • Create New...