Jump to content

aryn78

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About aryn78

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    aringrigorescu

Profile Information

  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.8
  • An
    1997
  1. Filtru/filtre de GPL ai schimbat vreodata la ea? Kit reparatie plaman vaporizator? Filtru de aer? Trage aer fals pe undeva? Filtru de GPL nu am schimbat, dar l-am curatat; De kit de reparatie plaman...nici nu stiam ca exista. Poate gasesc sa cumpar...dar mai intai trebuie sa vad de cine e facut (e pozitionat plamanul cam aiurea si nu vad ce scrie pe el ). Aveti idee pe unde as gasi sa cumpar acest kit? Aer fals nu trage ...ca am verificat. Am mai citit pe aici si de curatarea plamanului...eu nu am facut niciodata lucrul asta...ar avea si asta vreo importanta?
  2. Am urmatoarea problema la GPL pe un espero 1.8: in timp (cam 2 sapt) am observat ca masina nu mai trage bine pe gpl, problema care se accentua zilnic. Am fost cu ea la service de gpl si acolo mi-au montat pe furtunul care intra in admisie un obturator. Masina merge acum...dar tot nu trage bine. Instalatia de gpl e pe masina de vreo 4 ani...am facut cca. 100 mii km, a mers foarte bine si nu a avut bucata aia de plastic pe furtun (instalatia are mixer). Ce credeti ca ar putea fi de vina ?
  3. Am gasit joc mare la fulia pompei de directie ( la un espero 1.8 ). De curs nu curge...inca. Se schimba greu rulmentul? Ce dimensiuni are rulmentul? Trebiue neaparat scimbat si simeringul? Multumesc !
  4. La un Espero 1.8 , problema aparuta brusc: la pornire dupa un timp lung de stationare, acul la temperatura urca aproape pe rosu ( cam dupa vreo 2-3 km de mers ), apoi scade si e in parametrii normali. Inainte nici vara nu trecea de jumatate decat la mers in oras. Ventilatorul de racire porneste cand acul indicatorului este pe la jumatate ( asa pornea si inainte ). Am schimbat termostatul si face la fel...ba chiar acum temperatura oscileaza foarte mult la drum intins ( dupa cum arata acul din bord ) . Ceva idei despre ce ar putea sa fie?
  5. Cand merg pe GPL, la viteza mare (de la 140 km/h in sus) in momentul in care reduc, iau piciorul de pe acceleratie, da un rateu foarte puternic pe evacuare. Astazi mi-a spart toba finala... Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc!
  6. Asa mi-au spus si cei de la service. Numai ca e greu sa fac lucrul asta. Martorul se aprinde , din cate am observat eu, doar cand se incalzeste motorul si in aglomeratie - cand sunt in Bucuresti si folosesc foarte mult treptele inferioare de viteza. Daca se aprinde martorul si mai am 50 m pana la service, acesta se stinge. Ajunge doar o mica apasare a pedalei de acceratie si turatia isi revine iar martorul se stinge. Presupunand ca este de vina releul si ca baga si GPL si benzina, se poate verifica daca acesta lucreaza bine? Ma gandesc ca atunci cand se aprinde martorul si motorul ramane turat sa trag pe dreapta imediat si sa scot firele care duc la injectoare. Asta ar trebui sa opreasca benzina? Multumesc
  7. Cei din service aveau tester daewoo. Si pe mecanic il cunosteam un pic. A stat mai mult si s-a uitat, a citit toti parametrii. Problema e ca check engine nu se aprindea mereu. De exemplu, aseara plec din Victoriei in Militari. Masina merge bine tot drumul. Ajung acasa, in momentul in care parchez masina se aprinde check engine si ramane un pic turata...pe la 1100 - 1200 ture. O accelerez...isi revine. Releul care il am este de 12V 40A. Altceva nu stiu despre el. Nici nu ma pricep. Si intradevar, este montat cu pinii in jos...chiar am fost atentionat de cel care l-a pus sa am grija sa nu ajunga apa la el
  8. Am un espero 1.8 an fabricatie `97, cumparat in vara anului 2007, benzina + GPL. A mers bine pana acum vreo 3 luni cand intr-o dimineata in aglomeratia din bucuresti s-a aprins check engine cand eram oprit la un semafor, lucru care s-a tot repetat in acea dimineata pana am ajuns la servici...daca o acceleram un pic, isi revenea. La vreo 2 zile a inceput sa faca si mai rau. Dar numai cand o lasam pe liber. Ori se tura, la 2000-2500 turatii, ori dadea sa se opreasca. Daca acceleram incet, pana la cca. 1500 ture motorul tremura ca naiba . Acelasi lucru il facea si pe benzina si pe GPL. Daca ii dadeam sprituri ( 3000-3500 ture) se stingea check engine si parca isi revenea. Lucrul asta il pateam doar in aglomeratia din bucuresti, la drum lung nu. Pana am facut eu rezervare la service a mai durat ceva timp si masina a inceput sa se comporte din ce in ce mai rau, dar numai atunci cand ii pica - pur si simplu nu mai mergea - nici pe benzina nici pe GPL, iar cand o lasam la relanti se aprindea check engine. Sambata la ora 8 eram la service Daewoo in Buzau, au pus tester pe ea, dat si pe benzina si pe GPL - "NO ERRORS" - mecanicul mi-a zis ca daca tester-ul nu vede nici un defect, nu poate sa-mi faca el unul asa...doar de dragul meu. Plec de la service, ma invart prin oras, motorul incepe iar sa tremure. Ma opresc unde vad prima placuta pe care scria Service auto. Ridica unul de acolo capota, trage de niste fire, motorul merge perfect. Imi zice ca este emulatorul defect, ca baga si gaz si benzina in acelasi timp si imi prezinta 2 variante: una cu 150 Ron - emulator nou si alta cu 25 RON - un releu care cica face aceeasi treaba. Intamplator, astia se ocupau si cu instalatii GPL. O aleg pe aia mai ieftina si ...toate bune si frumoase pana ieri, cand a inceput sa imi faca iar probleme, dar n-a ajuns in stadiul ala rau. Intreb si eu pe "mai marii" de aici, gandindu-ma ca ar fi aceeasi problema: -sa ma duc sa schimb releul ala cu un altul? -de la ce ar putea sa apara aceasta problema? -este posibil ca varianta asta cu releul sa fie chiar atat de proasta incat sa tina doar 3 luni? -este posibil sa fie si alta problema? -ce imi recomandati? Multumesc !
 

×
×
  • Create New...