Jump to content

Yuri

Membru
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Yuri

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/01/1980

Contact Methods

  • MSN
    racer_yuri@hotmail.com
  • Website URL
    http://gamemaster.ro
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    racer_yuri

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira I Wagon
  • An
    2000
  1. Va salut ! Am o mica mare problema la Nubira mea. Aceasta se manifesta prin faptul ca motorul intrerupe in sarcina mai puternica (sa zic mai mult de 30% din acceleratie apasata), in special in ture mici. As zice ca intrerupe pe la pragul de 1500rpm, 2500-3000rpm. Dar aceste valori nu sunt batute in cuie. De la 3000 in sus urca fara nicio problema pana in 6000rpm. Personal mi se pare deranjant, am ajuns sa retrogradez de fiecare data cand o calc un pic mai tare, in asa fel incat un Cielo de 75 de cai mi se pare ca fuge mai tare decat Nubira (pentru simplul fapt ca nu are intreruperile astea in ture joase). A mai avut cineva problema asta ?
  2. Va salut ! Am o Nubira 1 Wagon, si are difuzoarele si tank-ul original. Problema este ca difuzoarele sunt praf (la propriu), iar tank-ul, nici el nu mai este prea intreg (face mult zgomot la rotirea butonului de volum de exemplu). Cu ce as vrea sa ma ajutati: 1. Care sunt dimensiunile difuzoarelor la Nubira 1 Break (pe fata banuiesc ca la fel ca la sedan, dar pe spate banuiesc ca difera) si daca se potrivesc orice alte difuzoare cu marimea respectiva, sau daca nu, ce fel de difuzoare trebuie sa caut. Ideea este ca vreau sa scap cat mai ieftin cu toata chestia asta, nu vreau decat ca muzica sa se auda ok la volum mediu. De asta o sa caut difuzoare la SH in principiu. 2. Ce head-unit ieftin imi recomandati, si daca orice head-unit este compatibil cu cablajele de pe Nubira ? Daca cineva are vreun HU de vanzare si e ieftin, sunt interesat. Nu ma intereseaza sa aiba CD sau MP3, doar sa se auda muzica rezonabil. Poate intrebarile mele sunt banale, insa nu ma pricep la partea audio, si de asta apelez la sfatul vostru, ca sa stiu ce imi trebuie.
  3. Mi-au schimbat si cureaua. Ideea e ca am iesit mai ieftin acum decat acu 2 ani, la Grand Garage (a se evita). Plus ca atunci cica mi-au schimbat si fulia, care acuma s-a dovedit ca nu s-a umblat la ea. Bine, operatia era suportata de firma, asa ca nu prea imi pasa cat ma costa, dar asa ca chestie.
  4. Am rezolvat-o. Si rola intinzatoare, dar si pompa de apa faceau zgomot. Nu pot sa-mi dau seama care facea mai rau, dar e bine ca le-am rezolvat. Toata distractia vreo 600 de lei.
  5. Salut Am o problema cu Nubira (I). Se aude un harait, ca si cand ceva ar fi gripat, ca un rontait de soarece. Asta se aude la motor, in dreptul curelei. Cu cat este mai turata, cu atat se aude mai tare. Ma gandesc sa nu se fi stricat vreun rulment de la ceva care este invartit de curea. In acelasi timp, nu pot fi sigur ca este din preajma curelei, pare sa se auda chiar din interiorul chiulasei. Zgomotul nu stiu de cand a aparut, dar astazi parca s-a auzit foarte tare. Problema este ca am nevoie sa o repar repede. Vreo sugestie de service unde as gasi maine liber (la majoritatea este cu programare). Exclus Grand Garage (mari tzepari). PS: sa ma risc sa mai merg aprox 100 de km prin oras daca nu gasesc maine service ? N-am alta modalitate de a merge la servici. Mersi.
  6. Salutare baieti. Am fost plecat prin tara cu Nubira (masina e Nubira I din 2000 cu 200.000km la bord)si am facut vreo 2000km. Inainte sa plec, masina a fost supusa unei mici "revizii", inlocuite capetele de bara pe fatza, placute de frana si verificat restul. Dupa vreo 1000 de km, m-am trezit ca se aprind martorii ABS si cel Brake. Cand pun contactul, martorii stau aprinsi cateva secunde, apoi se sting, lucru care este normal. In schimb, cand plec cu masina si depasesc viteza de 5km, atunci cand te aude zgomotul acela scurt ca o tabla care atinge(initializarea ABS sau ce o fi), se aprind si raman aprinsi. De asemenea, ABS-ul nu functioneaza deloc (probat pe pietris). Astazi a mers maica-mea cu ea la service. Service-ul Daewoo de la Valea Cascadelor, fiind aproape de serviciu si acolo facand majoritatea operatiunilor asupra masinii pana in momentul de fata. Ce au zis maiestrii mecanici a fost ca puntea spate nu raspunde, si trebuie schimbat (citez): "necesita inlocuire modul ABS, necesita instalatie electrica ABS". Primul ar fi vreo 1900RON si instalatia electrica pe spate ar fi vreo 500RON. Verbal, mecanicul a zis ca e problema la instalatia electrica. De aici a devenit dubios dupa parerea mea. Deoarece, este absurd sa se strice si instalatia electrica si modulul ABS, in acelasi timp . Apoi, intrucat ei au zis ca e de la instalatia electrica, apoi ar trebui sa tb schimbata numai aceasta, nu si modulatorul. Dar eu ma gandesc ca acesti bulang...mecanici, vor doar sa umfle nota. Plus ca nu cred ca au stat ei sa verifice toate circuitele si contactele care le-a postat cineva pe pagina 3 a acestui topic. Ba mai mult, la intrebarea ca daca aduce piesele din alta parte, au zis ca ei nu fac decat cu piesele lor . Cu alte cuvinte, cred ca nici nu le schimba, ci doar le sterg de praf. La o adica, ce ar trebui sa fac in continuare ? Deoarece nici sa castig la loto si nu as da 1000 de euro pentru reparatia asta, intrucat masina valoreaza 5000, adica reparatia ar costa 1/5 din valoarea masinii, deci mai bine o vand ca tot banii aia ii iau. Apoi, la ce service as putea sa merg si sa am incredere ca mecanicii nu mananca kk si nu umfla devizul aiurea, si ca intr-adevar imi repara ce trebuie ?
  7. Si eu la Nubira am aceeasi problema, la centurile din fata (cele spate functioneaza perfect). Asemeni cu ce a spus Emil Popescu mai sus, mi-a spus si mie cineva, ca trebuiesc degresate si unse. Problema aceasta mai este intalnita si la alte masini, si in general asta este cauza.
  8. 1. Cumpar polita portbagaj pentru o Nubira I Wagon, si plasticele care sunt pe marginea portbagajului. 2. Proiectoare. 3. Diverse plastice de prin masina. 4. Ce mai aveti pe acasa de nubira
  9. http://www.tuningshop.co.uk/acatalog/Daewoo.html Vreau si eu ultimu eleron de pe pagina, cel pt nubira wagon, dar e cam mult 170 de coco pentru Romania.
  10. Nubira I are asa ceva? Ca si ea are vasul pus dedesubt si nu poti sa vezi nivelul lichidului...
  11. Si Nubira are reglabile si incalzite. Asa ca vezi care s-ar potrivi. PS: Incearca cele de Nubira I, ca cele de pe 2 daca difera de cele de pe N1, mai mult ca sigur sunt diferite.
  12. Cum se face ca Espero de 2L are 77kw, iar Nubira I are 78, iar Nubira II Euro 2 are 79kw? Ah...si motorul de pe Nubira este de 1,6L... Care sunt diferentele dintre motorul de pe Espero si Nubira, de la care rezulta aceasta putere cu mult mai mica.
  13. @tuf5075: de unde l-ai luat si cati bani ca ma intereseaza si pe mine unu sh (deah...banii astia) Si in legatura cu chestia aia albastra...nu poti pur si simplu sa o tai de acolo si sa ramana capatul filtrului care il legi la tzeava de adimisie?
  14. Stiu ca la SIAB am vazut asa ceva, si costa in jur de 80 RON sau 145 RON altul mai smecher.
  15. Mie (Nubira I) mi se intampla destul de des sa nu pot sa deschid usa nici cu cheia. Intru de pe dinauntru, si tre sa trag super tare de clapeta aia (siguranta), ca ingheata aoleu.
 

×
×
  • Create New...