Jump to content

ady_brezi

Membru
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About ady_brezi

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    fagaras
  • Auto
    Daewo
  • Model
    Espero
  • An
    1996
  1. salut a aparut o noua "problema" la al meu espero, de doua zile cand apas ambreiajul se aude o pocanitura mica in pedala, masina functioneaza perfect dar e pocanitura aia. ce ar putea fi? multumesc
  2. sal imi spune si mie cineva unde se afla sonda de presiune la ulei k sa aprins becul la bord(espero 15 16v) ca eu nu am gasito. m.am bagat sub ea..m.am uitat pe langa filtru stanga dreapta si nik. are cineva vre-o poza ceva? merci mult
  3. Sal revin cu o noua problema la espero. Am mers azi vreo 20km si sa aprins becul rosu de ulei. Am oprit repede am lasat.o o jumatate d ora sa vad nivelul, nivelul e in limitele normale. Ma urc in ea merg ce mrrg si iar sa aprins. Motorul merge rotund nu scoate fum dar beculvse aprinde. Care e cauza? Pot merge asa cu ea? Pateste ceva? Merci
  4. garnitura e noua are 3000km , deci la incalzire ma refer nu fierbe apa, acul e la jumatate inainte are mai putin de jumatate. deci nu cred ca ar fi garnitura, antigelul din vasul de expansiune nu dispare cand a fost arsa antigelul imi intra in ulei iar acum nu.
  5. pai ma gandesc ca nu are legatura dar asta am observat, adica a fost un fenomen vizibil, temperatura apei cand varia consuma 6,5 max 7 ca m.am mirat si eu, am facut sibiu-> tg mures dus intors cu 80 lei de "n" ori, ceea ce mi se pare super super ok. iar acum cand acul de la apa sta constant a crescut si consumul si parca nu mai prea are vlaga in ea. De unde se regleaza termocupla aia? sa plece mai repede ventilatorul? sau se regleazA?
  6. salut, de o saptamana am observat la espero meu 1.5 16v ca incepe sa consumeeee adica extraurban pe la 8.5l. Cum mi-am dat seama....inainte imi pleca termocupla mai repede si racea apa mai repede consum 6.5 max 7 iar acum apa ramane constat la jumate nici mai sus nici mai jos iar consumul a crescut. sa fie aceasta cauza ? de ce nu mai se face racirea ca inainte/.? se poate regla termostatul?
  7. salut, de o saptamana am observat la espero meu ca incepe sa consumeeee adica extraurban pe la 8.5l. Cum mi-am dat seama....inainte imi pleca termocupla mai repede si racea apa mai repede consum 6.5 max 7 iar acum apa ramane constat la jumate nici mai sus nici mai jos iar consumul a crescut. sa fie aceasta cauza ? de ce nu mai se face racirea ca inainte/.?
  8. imi zice cineva cum se da fetele de usa fata jos? vreau sa schimb manerul de la usa fatza si am reusit sa dau jos. Merci
  9. am revenit cu alta intrebare, ce sa zic masina merge bine , la relanti perfect dar mi se pare ca imi consuma. cu 40 lei adica 6.4L am facut 60 km ceea ce mi se pare putin mers max 100km/h. Un sibiu fagaras adica doar dus 88 km ultima data am bagat de 70 ron (aprox 11L) in total sa fi facut 110 km ca m-am mai plimbat un pic. Deci ori cum dupa schimbarea garniturii de chiuloasa imi consuma mai mult. De ce? care e cauza? ms mult
  10. si mie mi-a inghetat antigelul cu apa si toata afacerea ma costat 750 lei. garnitura chiuloasa, garnitura capac motor, ulei filtru antigel, rectificat chiuloasa , manopera(350lei) ieri am luato si merge ca unsa ms
  11. da asa o sa fac ascult de el pt ca este f bun baiatul. Problema la chiuloasa a fost un pic ovalizata si a rectificat-o + schimbarea garniturii. Spuma in ulei din start mi-a zis ca poate sa mai fie pt ca nu a putut scoate tot tot...mia pus unul de la (UNIX) merg 200, 300 km sa se spele , curete bine apoi imi pun de care am avut adica MOBIL 10w-40. Acum sper sa dispara fumul. Ameliorarea este mare la fum..sper sa dispara cu totul. Multumesc
  12. salutare...azi am luat masina de la servis...a schimbat garnitura de chiuloasa, a rectificat chiuloasa si merge ca unsa, f rotund mai rotund cum merge innainte, nu mai face presiune in vasul de expansiune, nu mai are caderi de turatie..etc Dar am o nelamurire acum. Mecanicul ia bagat alt ulei fata de cei bagam eu (de la UNIX). A spus ca pune dinasta pana se mai curata motrul pt ca el nu a putut spala tot si dupa 200, 300 km sa bag eu cei bagam adica MOBIL 10w-40. Cand am luat-o nu scotea gram de abur sau fum ...peste aprox un km fum (abur) alb albastru adica asa se vedea in farurile de la masina. Am mers ce am mers si sa ma ameliorat. Sa fie din cauza ca a pus alt ulei si in uleiul acela mai e spuma din motor si de aceea scoate acel fum? Acum sa vad cum se comporta la drum. Maine o sa merg aprox 100 km dupaia revin cu detalii cum sa comportat. Multam !!!
  13. sal revin cu noi informatii, azi ma sunat mecanicul sa-mi zica de masina. Concluzia, 2 ciupituri zice el mici dar sunt, plus chiuloasa cica stramba dar cum sa strambat eu nu stiu am mers doar 5 km max de cand mi-a facut faza asta cu mersul intrerupt si scos aburi. Azi a dus-o la rectificat. Deci un cost final. Rectificat chiuloasa 150lei, piese ( garnitura chiuloasa, + a mai zis el o garnitura nu stiu cum i zice, ulei a zis ca baga unul romanesc sa se spele bine motorul sa merg vreo 200, 300 km ca era varza in el de la antigel, filtru, 4 l antigel) 250 lei, si + manopera 350 Total. 750 lei. Revin dupa ce e gata sa vad cum se comporta, garnitura e de cand e masina adica acum are 98.500 km cred ca ia ajuns zic eu.
  14. sal am revenit, am dus masina tractata pana la service nu am mai pornito sa se mai intample altele, sambata o baga intr-un garaj incalzit in caz ca sunt dopuri de gheata pe furtune. Mi sa zis ca ar putea fi: dopuri de gheata , sau garnitura de chiuloasa. Probabile sunt amdoua. la dop de gheata cica daca ar fi pe udneva elimina antigelu prin esapament, daca e chiuloasa ghinionul meu si o schimba. tin sa precizez ca masina pleca la sfert de cheie deci spart ceva nu e , daca era curge, (ulei , antigel) doar e mersul ala parca e tractor ca si cum ar merge in 3 bujii sau ceva de genu. Daca am noroc sa fie dop e ok, daca nu e garnitura mi sa spus sigur. bva tin la curent si multumesc de raspunsuri
 

×
×
  • Create New...