Jump to content

Danut76

Membru
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Danut76

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bacau
  • Din
    Bacau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero CD 1.8, GPL-> BRC AT90E
  • An
    ,1997, gri metalizat
  1. Se dezmembreaza un Espero 1.5 DOHC din1995. I-a sarit distributia si nu va mai fi reparat. Arata destul de "obosit" la aspect dar se mai pot folosi multe piese de pe el, unele schimbate de curand. Are instalatie GPL BRC AT90E omologata la RAR, cu reglaj dinamic si rezervor 55L, perfect functionala, 4 roti cu cauciucuri de vara aproape noi si 4 cauciucuri de iarna aproape noi (185/65R14). Compresorul de AC este defect. Masina si proprietarul sunt in Bacau, preturile sunt rezonabile. Propietarul, Gabi, poate fi gasit la tel. 0746183778, fara alti intermediari.
  2. Zap Vecter s-a "terminat" dupa 5 ani. Multumitor, avand in vedere ca a fost cel mai ieftin model de acumulator atunci cand l-am cumparat. Iarna trecuta l-am scapat la descarcat complet si e posibil ca si asta sa-i fi grabit decesul. R*****t Premier (este varianta cu carcasa verde) 12 V - 65 Ah i-a luat locul sub capota. Se comporta excelent. Iarna trecuta am mai montat modelul Premier pe un diesel si pe un benzinar si proprietarii inca sunt multumiti, cu toate temperaturile scazute din ultima vreme. Raportul pret/calitate il consider de bun simt, mai ales daca achizitia se face direct la reprezentanta/depozitul producatorului. Sper sa nu fie considerata reclama.
  3. Espero-ul meu de 1.8 din 1997 este cu potentiometru. De 1.8 cu sonda lambda sunt foarte rare, dar tot noneuro. Nu stiu daca exista 1.8 cu sonda lambda si cu catalizator pentru euro2.
  4. Salut Anvelope 185/65/R14 de IARNA ce variante ai? Multumesc
  5. Pentru Espero,compresor AC in stare buna de functionare gasesc la tine? Pe el scrie "Model NO:5110549". Multumesc
  6. Un compresor AC SH, in stare buna unde gasesc? Al meu a crapat. Compresorul este "Model NO: 5110549". Codul de catalog pare sa fie 96191807/96191808, iar modelul este ca in "attach". Multumesc.
  7. La Espero 1.8 se poate schimba kitul de ambreiaj (eventual si cele doua semeringuri de la cutie si motor) prin fereastra de vizitare? Multumesc
  8. Radarele fixe de pe E85 fac treaba si poze foarte bune inclusiv noaptea. Pozele se fac cu partea din spate a masinii, se vede numarul foarte clar. Nu se vad imaginile soferului/pasagerului. Plicurile vin prin firma de curierat si trebuie semnatura de primire. Primul plic vine la adresa proprietarului cu instiintarea ca autovehiculul cu datele de identificare respective a fost inregistrat la ora xx:xx in localitatea x cu viteza peste limita legala. Proprietarul trebuie sa comunice in termen de 5 zile datele de identificare ale persoanei careia i-a fost incredintat vehiculul. Soferul primeste apoi plicul cu procesul verbal in care i se comunica viteza cu care a fost surprins si sanctiunile. Tot pe acest proces verbal este si poza printata. Am comis-o la Nicolae Balcescu, noaptea la 03:55, si de atunci nu mai merg fara navigatorul GPS cu update-ul la zi al camerelor radar. Chiar si asa astept niste surprize de la Calimanesti si/sau Haret (E85). Mi-a scapat un update. De Pufesti stiam.
  9. Daca "Functioneaza de anul acesta" astept sa dispara autobuzele si camioanele care scot fum gros, inclusiv camionul unui vecin pe care-l incalzeste dimineata cu faclia si se face o ceata densa in zona in cele zece minute pana pleaca. Sa fiu sincer am rezerve mari in a crede aceste promisiuni, dar as vrea sa ma insel.
  10. Metode sunt, de la cele mai grosolane pana la cele mai elegante. Ideea era ca daca este in circulatie pe drumurile publice, un autovehicul trebuie sa respecte cerintele tehnice de la proiectare. De obligat insa nu trebuie sa te oblige nimeni sa renunti la el daca este functional si in parametri. Vei renunta singur la el pana la urma. Voi mai folositi televizoarele pe lampi? Nu le-a interzis nimeni. Si aveam unul perfect functional candva.
  11. BogdanG: Ia vezi tu cati se grabesc sa demonteze catalizatorul, si sa mai faca tot felul de artificii tehnice, sa nu mai fie motorul "sugrumat", ca sa mai obtina cativa cai putere. Si sfaturile primite sunt ca inainte sa faca ITP-ul sa puna totusi la loc catalizatorul, sa "de-tuneze", poate se apropie de caracteristicile tehnice de la proiectarea masinii.
  12. Pe drumurile patriei sunt destule masini euro4 (in talon), dar care nu au trecut niciodata ITP-ul pe bune, pentru ca spaga este la ea acasa in Romania. Ba chiar unele nici macar nu ajung la ITP pentru a primi stampila, la fel deoarece la noi totul este posibil. Situatia se poate extinde foarte bine la toate normele de poluare. Astfel se poate ajunge la paradoxul ca o masina cu o norma de poluare superioara, dar prost reglata, defecta sau cu modificari facute de tot felul de "profesionisti", sa polueze mai mult decat o masina incadrata intr-o norma de poluare inferioara, dar intretinuta corespunzator. De asemenea camioane si autobuze care fac ITP-ul la statia din curtea unitatii (vezi autogari, autobaze sau alte bombe cu autorizatie sa faca si ITP) intalnesti destule, si daca nu le depasesti rapid ti se incarca filtrele si plamanii cu funingine. Atentie, cu noneuro nu inseamna ca poate polua oricat, ci sunt si acolo niste limite. Deci daca nu respecti norma din talon nu ar trebui sa circuli. Cum se poate impune acest lucru? Se impune coercitiv, nu cu "te rog frumos". Nicaieri in lume civilizatia nu s-a impus cu binisorul. Incalci legislatia, atunci te ard la buzunar, eventual si direct proportional cu veniturile tale. Trebuie sa se faca controale tehnice (pe bune) prin sondaj in trafic. Ai defectiuni la autovehicul, ti se retine talonul, esti amendat, si te prezinti cu atelajul dupa zece zile cu problemele rezolvate pentru a-ti recupera talonul. Daca nu ti-ai rezolvat problemele, radiezi autovehiculul si-l duci la REMAT, ca sa ai cu ce plati amenda. Legat de taxa de prima inmatriculare, guvernantii nostri tembeli au interpretat gresit legislatia europeana. In mod normal aceasta taxa reprezinta banii ce se vor folosi de catre stat pentru distrugerea/reciclarea/etc masinii dupa ce ea va fi fost scoasa din circulatie. Este identic cu timbrul verde de la electronice/electrocasnice. Taxa de poluare in timpul functionarii este alta poveste, si oricum este prinsa in pretul carburantului. Cine consuma mai mult, polueaza mai mult si este taxat mai mult implicit prin pretul carburantului consumat. Cu siguranta se poate discuta si pe eficientizarea arderii carburantului sau chiar pe calitatea carburantului, de care nu o data s-au plans romanii, facand comparatie cu calitatea din statele mai din vest. Am scris cam mult dar ajung la exasperare cand vad cu cata rea vointa se fac sau se respecta legile in Romania, cand solutiile simple si eficiente sunt mai la indemana.
  13. VAXXI Si-au dat flash-uri: vezi ca este radar.
  14. Completare: Intr-adevar, sunt drumuri cu adevarat "reconfortante".
 

×
×
  • Create New...