Jump to content

adytzu adytzu

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About adytzu adytzu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/30/1980

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    slobozia
  • Din
    slobozia
  • Auto
    daewoo
  • Model
    espero
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    IL02...
  1. verifica contactul,cind dai la automat e posibil sa iti intrerupa alimentarea ecu,bobina inductie
  2. Semeringul il poti schimba prin interior fara sa dai caseta jos scoti cele doua suruburi de la cupla volan si o impingi in sus la maxim cit merge ,apoi scoti siguranta inel de pe corpul casetei si saiba plata mare de sub ea apoi cu o surubelnita subtire poti extrage semeringulbagi intre el si ax si impingi in sus.Il gasesti cu codul GM93740599.
  3. verifica in interior in zona pedalelor daca este buretele de sub mocheta imbibat de ulei,sa nu piarda pe la semeringul de la axul casetei de directie.
  4. firul sondei il legi la cel violet cu manson negru celelalte doua raman libere
  5. ai sonda simpla fara preincalzire trebuia sa ai cu trei fire doua albe si unul negru,pe masina ai mufa cu trei fire dintre care unul violet cu manson negru(fir de semnal)care corespunde firului(unicului fir pe care il ai)de la sonda lambda celelalte doua 12v +si- pe contact pentru preincalzire,nu sunt necesare la sonda simpla
  6. scoate i tubulatura din fata filtrului de aer, cea de plastic si vezi cum se comporta posibil sa fii surprins.
  7. verifica corpul clapetei de admisie nu cumva din cauza uzurii sau a cablului de acceleratie sa iti ramana clapeta intredeschisa ,eventual cu motorul pornit incearca sa mai desurubezi surubul de reglaj al clapetei ,are un capacel negru de cauciuc deasupra.
  8. verifica calculatorul instalatiei de gaz ,posibil sa ai probleme cu el ,acesta iti poate face probleme si la functionarea pe benzina deoarece are si rol de emulator/bypass al injectoarelor de benzina ,de aici si problemele atit pe gaz cit si pe benzina,e posibil ca pe tester facut normal pe mufa de diagnoza a masinii sa nu iti dea nici un defect , fai o diagnoza la ecu gaz are o mufa separat daca e secventiala
  9. schimba comutatorul de la stergatoare cu altul care stiii ca merge si vezi daca mai face asa.
  10. ai cuma conducta asta de la ac espero 1,5 sau spapa aia cu capac negru
  11. sonda o gasesti indreptul fuliei de la arbore in partea din spate a motorilui are o mufa cu 3 fire si nu se poate umbla la ia decit pe dedesubt trebuie sa dai jos protectia de plastic de la roata ,mai bine verifica intai becul din bord
  12. verifica uleiul din cutia de viteze ...posibil sa fie si asta o cauza
  13. am incerca si aceasta varianta dar la fel nici o schimbare e ca si cum sar ineca .am incerca si prin conectara terminalului de test la masa pt recalibrare iac dar nimic singurul lucru observat este ca cred ca imi da un cod de defect deoarece se aprinde martorul o data se stinge face o scurta pauza apoi se mai aprinde de doua ori la intervale scurte face o pauza lunga si se repeta .Ce ar putea fi?
  14. aceeasi problema o am si eu la espero 1.5 porneste bine merge cam doua min apoi se opreste .pentru al porni din nou trebuie insistat putin la automat.ce ar putea fi din moment ce o data incalzit motorul merge fb fara nici un fel de problema?
 

×
×
  • Create New...