Jump to content

colates

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About colates

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/10/1979

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    cs
  • Din
    caransebes
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2006
  1. Am schimbat filtru de aer ,filtru de benzina ,supapa PCV si inclusiv regulatoru de presiune de pe alta pompa de matiz care avea motorasu ars si nici o diferenta in mersu motorului in relanti. NU am verificat presiunea in instalatia de alimentare dar am sa o fac zilele astea sau incerc cu alta pompa de pe alta masina . Presiunea parca trebe sa fie undeva pe la 2 bari? Da si in esapament se simnt bufnituri la relanti care nu mi se pare a fi normal. ORICUM MULTUMESC DE SFAT SI ASTEPT IN CONTINUARE NOI PARERI !
  2. salutare!Am un matiz din 2006 euro 3 si de vreo 2 ani am o problema cu motoru care merge balbait in relanti si la rece si la cald. mai ales la rece vibreaza si mai rau. si in sarcina apare o lipsa de putere si cum si-ar da in nas in turati mici. In turati mari trage mai bine si puterea e mai mare . Schimbat bujii NGK BPR5EY-11, FISE siliconice originale , injectoare noi,senzor MAP nou,Senzor detonatie nou,Senzor ect (temperatura) nou,Senzor IAT(aer) nou,Sonda lambda noua, senzor IAC nou,Senzor de vapori canistra de carbon nou,Corpu clapeta cu tot cu senzor TPS de pe alta masina dar neumblat la el plus garnitura de etansare noua. am desfacut si chiuloasa binenteles la service facut scaunu la supape schimbate semeringurile la supape cu ocazia asta plus garnitura la galeria de admisie cu gandu la o posibila cauza de aer fals pe acolo ,reglat jocul la culbutori corespunzator cerintelor din manual si schimbat de proba de pe alta masina inclusiv aprinderea electonica (bobina) . SI NICI O SCHMBARE IN COMPORTAMENTU MOTORULUI. Si de curand am schimbat senzor de la ax came care intradevar era dus . pornea la a 3 4 cheie si acum porneste la prima cheie dar tot la fel merge balbait in relanti si are rateuri in esapament . TOATE SCHIMBARILE DE PIESE SAU FACUT IN TIMP CU SPERANTA CA AM O REZOLVARE. SI singura eroare care am avuto a fost de amestec prea bogat P0172 care a disparut in timp. NU MAI STIU CE SA FAC CU MASINA ! ASTEPT O PARERE UN SFAT DE LA VOI POATE CU O REZOLVARE. VA MULTUMESC! SI inca ceva daca scot mufa de la senzoru de aer(IAT)debilmetru sau cum io mai zice motoru trage bine in mers fara intreruperi dar in relanti e la fel balbait . Din ce stiu eu ECM DACA nu simte acel senzor (IAT) intra in mod default de -40 grade cea ce cred ca ECM mareste debitul din injectoare adica mai multa benzina si un consum mai mare dar si merge mai bine in cazu meu.
  3. cred ca ai facut un scurt pe undeva la montarea turometrului verifica ambele tablouri de siguranta are 2 unul e sub bord in partea drepta ci celalalt e in compartimentul motor . Si asculta si tu daca bazaie pompa cand pui contactul in pozitia ON
  4. has not set their status

 

×
×
  • Create New...