salutare!Am un matiz din 2006 euro 3 si de vreo 2 ani am o problema cu motoru care merge balbait in relanti si la rece si la cald. mai ales la rece vibreaza si mai rau.
si in sarcina apare o lipsa de putere si cum si-ar da in nas in turati mici. In turati mari trage mai bine si puterea e mai mare .
Schimbat bujii NGK BPR5EY-11, FISE siliconice originale , injectoare noi,senzor MAP nou,Senzor detonatie nou,Senzor ect (temperatura) nou,Senzor IAT(aer) nou,Sonda lambda noua, senzor IAC nou,Senzor de vapori canistra de carbon nou,Corpu clapeta cu tot cu senzor TPS de pe alta masina dar neumblat la el plus garnitura de etansare noua.
am desfacut si chiuloasa binenteles la service facut scaunu la supape schimbate semeringurile la supape cu ocazia asta plus garnitura la galeria de admisie cu gandu la o posibila cauza de aer fals pe acolo ,reglat jocul la culbutori corespunzator cerintelor din manual si schimbat de proba de pe alta masina inclusiv aprinderea electonica (bobina) . SI NICI O SCHMBARE IN COMPORTAMENTU MOTORULUI. Si de curand am schimbat senzor de la ax came care intradevar era dus . pornea la a 3 4 cheie si acum porneste la prima cheie dar tot la fel merge balbait in relanti si are rateuri in esapament . TOATE SCHIMBARILE DE PIESE SAU FACUT IN TIMP CU SPERANTA CA AM O REZOLVARE. SI singura eroare care am avuto a fost de amestec prea bogat P0172 care a disparut in timp.
NU MAI STIU CE SA FAC CU MASINA ! ASTEPT O PARERE UN SFAT DE LA VOI POATE CU O REZOLVARE. VA MULTUMESC!
SI inca ceva daca scot mufa de la senzoru de aer(IAT)debilmetru sau cum io mai zice motoru trage bine in mers fara intreruperi dar in relanti e la fel balbait .
Din ce stiu eu ECM DACA nu simte acel senzor (IAT) intra in mod default de -40 grade cea ce cred ca ECM mareste debitul din injectoare adica mai multa benzina si un consum mai mare dar si merge mai bine in cazu meu.