Am si eu o problema, destul de veche, cu "check"-ul. Am fost de cateva ori, in timp, la reprezentanta, dar mi-au zis de fiecare data ca masina n-are nimic si ca sa merg mai sportiv. Eu, de regula, n-o las sub 2000 rpm si schimb cam la 3000-3500. Mai sportiv de-atat? Ma rog... Imi spuneau mereu sa revin cand se mai aprinde becul, daca ma deranjeaza, ca sa mi-l "stinga". Nu m-am gandit niciodata sa le cer codul de eroare, insa am fost de curand la un service Daewoo si mi l-au dat ei: P0300. Si cica tre' schimbata sonda lambda. Habar n-am nici ce inseamna asta nici ce se intampla daca aman.
Simptomele sunt urmatoarele:
Cand e frig (si motorul rece), se aprinde becul aproape imediat dupa pornire. Intai clipeste, apoi ramane aprins. Fac cativa km, opresc, dupa care, daca plec mai departe, becul se aprinde din nou la pornire. Daca mai merg un pic si opresc din nou, la urmatoarea pornire (deci a treia), becul clipeste scurt si se stinge. Mentionez ca ritualul asta e valabil doar daca, la cea de-a treia pornire, motorul este deja bine incalzit. Alimentez, de regula, OMV100. Am observat ca becul se aprinde uneori si daca fac o depasire mai "in forta" avand Petrom 99 in rezervor. Foarte, foarte rar (si nu in ultima vreme), am avut si senzatia de sincopa, chiar la mers intins, nesesizata de pasagerul din dreapta.
(Am masina din noiembrie 2005, are reviziile la zi si un pic peste 67k la bord.)
Sugestii...?