Jump to content

sebiusjp

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About sebiusjp

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    deva
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    HD-95-NYK
  1. ma gandeam ca in afara de asta ar fi nevoie de mai multe operatiuni ce ar trebuii urmate,cu analizorul e maine la prima ora,multumesc de sfaturi lui danutza de la cluj,insa intrebam daca consumul asta subit se poate datora potentiometrului. Oricum multumesc.
  2. buna seara tuturor.Citind acest topic si confruntandu-ma cu un consum exagerat de benzina,m-am decis sa cer din nou sfatul vostru.al meu cielo 1,5 ohc model coreea,avea un consum de 16%!!!!!!!!!!!!! am decis sa iau masuri si am trecut imediat la schimbarea fiselor, bujiile le-am pentru ca nu au nici nr de km si nici lunile,am curatat injectoarele la US,cei de la service,si e unul mai mare specializat daewoo,au zis ca sunt in parametrii si trebuie sa functioneze mult si bine.Citind cele scrise pe aici am masurat valori la senzorul tps,el avand 66mV in schimb,la potentiometrul co aveam o valoare intre pinii 3 si 2(studiind mai intai manualul),de 2.41V! incercand sa aduc la pozitia de 600 mV,motorul devenise instabil si pana la urma murea,dupa care am dat la valoarea initiala. Mentionez ca motorul a fost segmentat in toamna si am facut abia 3700 de km.Intrebare: e ceva foarte grav sau s-ar putea ca mecanicul sa fi ajustat el ceva dupa ureche si necesita o scanare si reglare? multumesc
  3. in curand o sa vina si mai multe rezultate de pe mai multe masini diferite care au fost pe dyno. Rezultate se pot afla si asa,ca fara computer de bord,e adevarat ca nu iti poti da seama de consum.Insa luni o sa fiu si eu posesorul unui filtru de-al sau,si o sa vad. sincer,nu am treaba cu placebo,nu ma uimeste o stare de moment.si atunci am sa mentin,sau o sa plec capul.si sa nu uitam ca suntem o piata de desfacere nu una de productie,s-au mai facut chestii pe care nu am putut sa le producem pe baza ca sunt prea tari sau nu am avut drept de a le face...
  4. totul adevarat,dar intreb: cei ce proiecteaza masini,oar ei nu au "nivelul de noxe si stabilitatea in functionare"? sau sunt unii care vad ca ei au dedus din mers ceva mult mai bun. Ori oare ei nu studiaza un timp indelungat ceva ce implementeaza pe masini? ai auzit ca masinile pentru est masinile au alta compozitie,cea cu piese fabricate in est? turcia,cablaje ibn romania,etc? oare ei nu comanda filtre simple ce ii pot ajuta in simplificare? oare costul a catorva sute de grame in plus nu e ous si pe seama siglei wv,sau audi,sau altor marci care nu dau ceea ce ar putea imbunatatii ceva doar pentru ca e un simplu om car le-a luat-o inainte? sa nu uitam exemplul microsoft ,care apple i-a luat-o inainte cu i-podul,care microsoft i-a pus la dispozitie softul,deoarece ii aducea si lui randament. am citit aici ca cei ce i-au dat medaliile nu cunosc are sunt atat de prosti cei din centrele de premiere a inventicii incat nu se documenteaza? ei dau premiisi medalii asa,ca suntem nmoi romani si l-i se pare ca ar fi ceva ce e folositor? oare suntem noi mai destepti ca ei,care suntem zi de zi cu romania asta? sa incercam sa gandim ca noi cumparam ceva nike sau adidas dsoar ca este marca si ceva interesant,nu ca ar tine doi ani deoarece si patrol tine mult,sa nu mai vorbesc de wilson. DE ce difera? reclama e sufletul comertului. omul nu are bani de investit,si e chiar cu pasiune la masini,are "stuii" practioce in atelierul lui,cu fum,ca si la aerodinamica. e greu sa crezi ca e unul mai rasarit ca noi asculta-l doar si o sa vezi ca nu e unul ce vinde tigari de contrabanda sorry,dar aici cred ca aduci argumente false tot respectl mr tolin,am mai urmarit posturile anterioare si in alte cazuri si am observat ca esti printre seniori,dar hai sa nu omoram deja din fasa ceva ce nu a testat multa lume. majoritatea cu care am vorbit sunt foarte incantati.sa nu uitam ca romanii au descoperit laserul,insulina,avionul,motorul cu reactie,ba mai era unul cu motorul cu apa,deci hai sa vedem intradevar ce au de spus cei care l-au folosit,posesorii de filtre,care nu sunt chiar multi,ca deh ,nu e neamt sau american,ca noi suntem prosti,ei sunt destepti...
  5. adevarul ca daca o sa tineti un filtru facut de corneliu in mana,o sa vedeti ca nu are multe chestii adaugate,ceva comun la toate filtrele,elementul de filtrare,site si mai are ceva piese strungarite care modifica "geometria" intrarii aerului in filtru,mai multe,daca un cielo are vreo 1,5 m de teava si o cutie a filtrului care e si ea marisoara,el eliminand acel traseu,imbunatatind geometria filtrului care permite o mai buna aspiratie a aerului si un traseu mai scurt,care nu mai permite preincalzirea aerului ,deoarece plasticele preiau si mentin caldura,o sa se simta o diferenta. Asa cum spunea si el,nu la viteza se cunoaste randamentul,ci la trepte inferioare care ajuta masina sa ajunga la turatia de schimbare a vitezei mai repede decat la conditii normale unde ,nechinuind atat masina,si avand o cantitate de aer mai mare ,o sa se cunoasca diferenta. Dar ete,pana nu incerci e un "escroc",un "sarlatan". SI injectia se bazeaza si pe anumite harti care sunt "infipte" in calculatorul masinii. de ce rescrierea unui soft duce de obicei,daca e bine facut,la parametrii mai buni,doar o fi aia din fabrica mai prosti,sau sa aiba o diversitate mai mare a motoarelor? si unghiurile drepte la filtre,oare nu e ca si la evacuare unde nu exista unghiuri drepte ce ar creea un circuit al aerului mai prost,oare asta sa nu influenteze. eu cred ca da. scuze de post tip "povestire",sper ca nu am plictisit
 

×
×
  • Create New...