Jump to content

cocolin78

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About cocolin78

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/01/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Roman
  • Din
    Roman
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    NT-78-DUC
  1. salutare. puteti sa ma ajutati si pe mine cu parametrii care trebuie sa ai aiba masina la scaner? am un cielo 1,5 sohc din 96 . maine vreau sa pun pe tester dar nu prea am baza in cei de acolo. am avut probleme cu IAC-ul si am fost pe la diversi ce au umblat la potentiometru de aer asa dupa ureche ziceau ca sunt meseriasi si acum masina merge ca naiba nu mai trage si consuma in draci. ma poate ajuta cineva?
  2. salutare am si eu o problema , de curand mi-am schimbat bordul ca nu imi mergea turometrul si am observat ca bordul nou imi indica mai multi km decat merg eu ar veni cam dublu si un pic cel vechi imi arata mai mult cu vreo 10 km doar ca acul parca parca sare cand se ridica si se coboara. am schimbat cablul de km pt ca am banuit ca el e buba intradevar , capatul din plastic care intra in ceasuri era smuls de pe cablul din interior,dupa ce am pus cablul nou aceeasi chestie nici o schimbare, care poate fi problema si de ce nu sunt ambele borduri la fel? nici suruburile de prindere de pe folie nu sunt puse in aceeasi pozitie. am schimbat bordurile de le-am inebunit nu mai stiu ce sa le mai fac
  3. se merita farurile cu lupa? am inteles ca se poate adapta motorasul de pe cele vechi e adevarat ? poate cineva sa imi spuna?
  4. ms daca ajung te sun sa ma ghidezi si poate rezolvam si cu turometrul
  5. am si eu problema cu becurile am incercat sa scot climatizarea da m-am inpotmolit la fir acum ca stiu unde duce mai am o intrebare butoanele se scot inainte de a da fata jos ,ca par cam intepenite ori ies cumva pe dinauntru cu tot cu potentiometrele alea?
  6. daca pompa nu e buna consuma si mai mult? la mine am facut un consum pe oras si a iesit 14,5 . nu e un oras aglomerat si nici nu am mers sportiv asa mai mosnegeste plecat usor de la semafor , mai mult de 60 nu i-am dat poate de vreo doua ori 80 dar asa usor. ce sa fac sa schimb pompa sau injectoarele tremuratul ala tot nu s-a linistit.
  7. stie cineva unde pot sa curat injectoarele profesional cu ultrasunete in Piatra Neamt sau in Bacau ?
  8. ce presiune trebuie sa aiba pompa? si cum sa fac sa o verific? regulatorul de presiune e chestia ai prinsa pe rampa de injectie? aia cum se poate verifica?
  9. am mai citit si acolo si m-am gandit la alta varianta . oare nu au fost schimbate injectoarele cu altele care nu sunt pt cielo? ideea asta mi-a venit in minte deoarece a fost umblat la reglajul de CO. si ma gandeam ca a vrut sa scoata un consum bun cu injectoarele alea. cum pot sa stiu daca sunt de cielo injectoarele? intradevar au multe gaurele pe duza , trebuie sa aiba o anumita serie?
  10. filtrul de benzina si tot ce am scris ca s-a schimbat au fost schimbate sub ochii mei , am un amic care are service acasa si am stat acolo pana ce a schimbat tot. daca imi aduc bine aminte cand am fost la tester dupa ce a reglat CO-ul ca era umblat la el si dat pe la 960mv , timpul de deschidere era 3,5 su 3,6 parca.cel de la service a zis ca e bun nu stiu cat de bine se pricepea omul .
  11. ovi scuze pentru scrisul fara . si , e din cauza vitezei. Masina am primit-o cadou si cand am luat-o am schimbat,distributie , filtre, ulei , bujii, pompa servo, capac delco, distribuitorul de scanteie sau cum se numeste el. e cert ca masina are 300.000 de km si motorul nu consuma ulei deloc singura problema e asta cu pornirea cand e mororul cald. am fost cu ea si la tester ca murea motorul la relanti ,problema asta a fost rezolvata dar a mai ramas una. cel de la tester a zis ca motorul merge in parametrii normali .acum nu stiu ce sa mai cred o sa incerc totusi o curatare a injectoarelor si daca tot asa face o sa le schimb pe rand ca sunt multi bani asa deodata . 200 ron mie mi s-a parut mult doar pentru curatare chimica fara demontarea injectoarelor de pe rampa deci fara sa poti sti care e bun si care nu .
  12. Fixxer deci problema e de la injectoare.Am vb cu un inginer de la reprezentanta Renault si mi-a explicat de ce porneste usor dimineata si dupa ce e cald o ia mai greu si trepideaza cateva secunde. dimineata e rece motorul si porneste cu socul tras si e normal sa o ia din prima .pe masura ce se incalzeste socul nu se mai trage si injectoarele nu pulvezizeaza calumea la prima cheie si de asta apare fenomenul asta. urmeaza sa imi caut un service cu preturi mai reale la curata injectoarele ca unu mi-a cerut 200 ron . ce drak am vre-un seria 7 8V ? cam cat e pe la voi de curata injectoarele sa stiu si eu pe unde sa ma gandesc la o suma.
 

×
×
  • Create New...