Jump to content

Marian_MYT

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About Marian_MYT

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/20/1985

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II SX/GPL
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    Vezi Poza
  1. Rolele ar trebui sa fie in regula, eu le-am schimbat la 7 ani si 56000 de km si erau destul de bune. Ar trebui sa ii schimbi si cureaua de accesorii pentru ca sigur e coapta, ambele curele te duc vreo 300 de lei (daca te gandesti sa schimbi si rolele mai adaugi inca 500 de lei). Inainte de a schimba antigelul sa te uiti daca ai pierderi pe la T-urile de la instalatia de gpl (daca e instalatie montata de uzina), daca da, sa iti iei si 2 T-uri de aluminiu sau alama (dimensiune 20*20*16) si 6 coliere zdravene. Ai putea sa ii schimbi si bujiile sa ii pui ngk cu 2 electrozi (intrebi la magazin de piese Daewoo de bujii ngk pentru Leganza, o sa stie ce sa iti dea). Restul sunt banalitati (ulei, filtre, filtre gpl); ai putea sa mai verifici bieletele antiruliu si bucsile de la brate.
  2. Sincer da, asa facea si a mea pe vara, dimineata cand era racoare pornea bine, apoi in cursul zilei cand se incalzea si dupa ce mergeam cu ea trebuia sa ii dau cate 8-10 secunde la automat, i-am schimbat membrana de la plaman si a fost totul in regula, dar cand a venit iar au aparut alte probleme etc, o dai din cola in fanta si apoi in sprite daca ai instalatie gpl (in viata mea nu o sa mai iau masina pe gpl).
  3. Era membrana fisurata si dupa oprirea motorului pierdea gaz care ajungea în admisie si îneca motorul si apoi trebuia sa dau foarte mult la automat când porneam motorul. Dar dupa schimbarea garniturilor totul a fost in regulă (pana a început să dea frigul ). In toate iernile nu am avut nicio problema, trecea perfect de pe benzină pe gaz chiar daca afară erau -20 de grade. Cand am schimbat garniturile am observat ca reductorul are un șurub prin intermediul caruia reglezi debitul de gaz (dupa ce au schimbat garniturile si l-au montat pe masina, nu trecea pe gaz, dar au umblat la surubul respectiv si s-a rezolvat, ceea ce ma face sa cred ca tot acolo e problema, desi "meseriasul" a spus ca nu are nicio legatura ). Avand in vedere ca am schimbat injectoarele (care au costat o gălăgie de bani ) si problema persista, deja am ajuns la capătul răbdării.
  4. Salutare, Vin si eu cu urmatoarea problema : am o nubira 2 din 2006 cu instalatie gpl Brc de uzina si in momentul trecerii de pe benzina pe gpl cand motorul este rece, daca nu este putin turata se opreste. Mentionez ca am schimbat injectoarele de gpl (mi s-a spus ca ar fi infundate din cauza parafinei care se baga in gaz), am schimbat si filtrele (cel de faza gazoasa arata destul de rau), dar am schimbat un injector inainte sa schimb filtrele iar pe celelalte 3 dupa schimbarea filtrelor. Inainte de toate aceste operatii in momentul trecerii pe gpl, motorul, pur si simplu dadea in nas (era un soc foarte violent) acum se manifesta mai "subtire" ca sa zic asa. Am uitat sa spun faptul ca daca motorul este cald sau sunt cel putin 10 grade afara, problema dispare. Am pus si testerul pe ea si cica " e in parametri" . As mai avea o varianta si anume aceea de a umbla putin la surubul de la reductor, cel care regleaza debitul de gaz (de asemenea in vara am schimbat toate porcariile din reductor, membrana si ce o mai fi pe acolo), ipoteza aceasta expunandu-i-o si mesterului, care a zis ca nu are nicio treaba. Orice sfat este binevenit, sincer, m-am plictisit de atatea programari, stat cu orele la rand si tot felul de bazaconii care mi-au fost indrugate la service . Multumesc anticipat pentru ajutorul acordat !
  5. Salut, Revin si eu cu o problema care ma sacaie de cand a venit frigul (evident la instalatia gpl) si anume : la prima trecere de pe benzina pe gpl cu motorul rece se ingatuie cam 2 secunde ca si cum nu s-ar alimenta, asta in cazul in care e in turatie, daca e la relanti deja se opreste. Injectorul de gpl nr 4 l-am schimbat deoarece pierdea gaz, dar s-a dovedit ca nu e de acolo. Daca motorul este cald sau afara sunt temperaturi peste 15 grade trece pe gaz fara nicio prbolema, doar cand motorul este rece se manifesta problema asta. Tipul de la service mi-a spus ca e posibil ca celelalte injectoare de gpl sa fie infundate de la parafina bagata in gpl (eu alimentand gpl de la Rompetrol) si mi-a recomandat sa alimentez din alta parte, dar momentan nu am vazut nicio diferenta. Daca aveti idei despre cum as putea sa remediez aceasta problema le astept cu mare interes. Multumesc de ajutor !
  6. Multumesc de ajutor, Mircea, prima problemă am rezolvat-o astăzi, era vorba de membrana de la plamanul de gpl, am schimbat toate piesele de pe acolo nu doar membrana care era crăpată si acum porneste perfect.
  7. Salutare tuturor, De cateva zile ma confrunt cu 2 probleme la Nubira mea si anume: 1 porneste foarte, foarte greu, adica min 5-6 secunde dat la automat, indiferent ca motorul e cald sau rece. Bujiile au 5k km si fisele vreo 20k km, deci nu ar trebui sa fie din asta. In rest functioneaza corect si pe benzină si pe gpl. Ce ar trebui sa verfic, sa fie vreun injector care nu mai închide corect si curge benzina in camera de ardere,sa ii fac o curățare a injectoarelor ? 2 nu mai functioneaza AC-ul, ledul se aprinde, dar nu porneste compresorul, inainte pornea cand avea chef, dar acum se pare ca i-a pierit tot cheful, deci iau in calcul ipoteza ca ar fi un contact imperfect in modulul de climatizare. Voi ce credeti ? Multumesc anticipat de ajutor !
  8. Salutare, Stie cineva de la ce poate fi mufa din partea stanga a pozei ? Se afla sub consola de la frana de mana, m-am tot chinuit sa imi dau seama de unde provine sau la ce ar putea fi folosita, dar nu am reusit sa gasesc un raspuns. Poate ma ajutati voi . Multumesc frumos,
  9. Poti sa pui 60% apa si 40% antigel, nu e nicio problema. Eu personal, am pus in concentratii egale 50:50. Trebuie sa folosesti antigel G12 rosu, sub nicio forma sa nu pui din cel verde, nu e recomandat
  10. Du-te la Radu pe Depozitelor, langa Leoni, lucreaza bine si nici nu te seaca de bani. Ne spui si noua apoi care a fost problema .
  11. Pai nu ai cum sa iti aduci aminte, pentru ca nu are lumina in torpedou. Cablajele exista, dar le-a fost lene "coreenilor romanizati" sa mai puna lampa si intrerupatorul. Aceeasi chestie este si cu tweeter-ele, desi este model SX, cablajul si mufa pentru tweeter exista, chiar poti sa ii pui tweeter-e pt ca vor si functiona.
  12. E foarte posibil ca problema ta sa nu fie provocata de pompa de benzina, ci de injectoare care s-au infundat de la mersul pe gpl; vara nu se resimt aceste efecte, dar cand scad temperaturile scad sub 7-8 grade incepe sa nu mai porneasca la prima cheie dimineata, insa in restul zilei porneste ok. Problema aceasta ar avea 2 modalitati de rezolvare : - curatarea injectoarelor cu o solutie speciala care e undeva la 60 de lei (se pune solutia respectiva intr-un aparat si motorul funcrioneaza doar cu solutia respectiva, dar dupa operatiunea asta trebuie schimbate bujiile); - mersul pe benzina cu 150-160 km/h constant cam 10-20 de kilometri (pt asta iti recomand centura ocolitoare a orasului, eu acolo o tratez de boala asta) .
  13. Salutare, A folosit cineva ulei Liquy Moly sau Metabond, ce parere aveti despre ele ? As vrea sa fac schimbul de ulei peste 1 luna si nu stiu ce sa aleg, GM 5w-30 oricum nu o sa mai folosesc, as incerca un ulei cu indicativul 5w-40 (de preferat full-sintetic) de la unul din cei 2 producatori mentionati mai sus, dar nu stiu care e mai bun.
 

×
×
  • Create New...