Jump to content

adrian3891

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About adrian3891

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/26/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    yoghi_3891@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Kalos
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    BV 13 GZR
  1. 2km a stat becul stins si apoi surpriza, s-a aprins din nou, desi am turat-o de dracii au luat-o. Daca reusesc sa rezolv problema cu EGR o sa postez solutia. Pana atunci "drumuri bune" la toata lumea!
  2. Am depistat urmatoarea eroare, dupa ce am conectat ELM 327 cu softul PMCSCAN: "Stored DTC (S) P1403 -- Fault Definition Not Available orManufacturer Specific Pending DTC (S) Detected During Current or Last CompletedDriving Cycle P1403 -- Fault Definition Not Available or ManufacturerSpecific Diagnostic Trouble Codes and Definitions" Daca stie cineva ce inseamna il rog sa imi dea si mie un raspuns in aceste sens. Am reusit sa sterg eroarea si sa sting "check engine" Programul care l-am folosit nu poate sa imi faca monitorizare ... nu stiu din ce cauza (vezi atasament). O zi buna la toata lumea! Cu scuzele de rigoare va spun ca am gasit ce inseamna P1403 pe forum deci imi retrag aceasta intrebare. Ca sa schimb electrovalva de la EGR inseamna sa schimb tot ansamblul? (nu ma pricep, am vazut ca a scris un forumist despre aceasta schimbare de valva la motorul de 1.2 si nu stiu ce inseamna). Are cineva idee cat costa valva asta nenorocita?
  3. Mi-a sosit ELM-ul 327 v. 1.5a. O sa postez Sambata codurile de eroare ... poate asa reusesc sa deslusesc misterul becului galben cu ajutorul vostru bineinteles.
  4. Multumes pentru raspunsul promt! Stii o sursa sigura de unde pot achizitiona interfata (un site, un link ...)? Codul de eroare cand am fost cu ea la service a fost cel pentru EGR (NU STIU SA ITI ZIC CODUL). De asta am intrebat de obturarea EGR-ului, ma gandeam ca asa scap de eroare fara sa mai fiu nevoit sa schimb EGR-ul care este destul de scump din cate am auzit, undeva pe la 600 RON. Oricum imi voi achizitiona in curand o interfata ELM 327 ca sa nu fiu nevoit sa tot dau 50 de lei de fiecare data la service sa imi stearga eroarea si sa stinga becul galben. O sa postez ulterior codurile de eroare aparute. Chiar azi am pornit masina (nu prea ma dau cu ea ca am un MCV diesel de servici) si motorul mergea super ok, fara intreruperi, doar becul galben imi sta aprins in permanenta.
  5. A testat cineva daca Interfata de Diagnoza Elm327 Obd2 Ultima Versiune 1.5a functioneaza si la un Daewoo Kalos 1.2 din 2004? Unde se gaseste mufa de conectare? In ce zona se afla la acest model jumperul pentru CO95 si cum trebuie sa procedez pentru a-l comuta pe CO91. Dupa obturarea EGR-ului este necesara numai resetarea ECM-ului sau si stergerea erorii ? Niste poze insemnate cu mufa de conectare ELM327, jumper CO95 si zona de obturare EGR, m-ar ajuta foarte mult. Apreciez rabdarea voastra cu mine si scuze pentru slaba pregatire in mecanica/tehnica. O zi placuta!
  6. Salutare! Mi-am achizitionat de curand un Daewoo Kalos hatchback, motor 1.2, 8 valve din 2004. De cand am luat masina becul de la check engine sta aprins. Vanzatorul mi-a spus ca e de la benzina si ca nivelul carburantului in rezervor era aproape de 0. Am fost de 3 ori la service (in incinta la Agro-Barsa - iesirea sper Codlea) si la fiecare test a aparut ca EGR - ul are o problema. Dupa ce s-a sters eroarea am mers aprox. 10km - 20km si s-a aprins din nou becul. Mentionez ca de cand am luat masina am bagat numai benzina Carrera 100 de la OMV. Este adevarat ca nici nu am mers foarte mult cu ea de cand o am din Ianuarie, aprox. 500km si poate uneori chiar subturat. Am avut inainte un Daewoo Nexia 1.5, 16 valve si nu am avut astfel de probleme. Baietii din service mi-au recomandat sa schimb EGR-ul. Motorul zic eu ca functioneaza ok, nu pot sa zic ca trage ca la Nexia dar este acceptabil. Nu tremura la relanti. BECUL ACELA NENOROCIT NU VREA SA SE STINGA! Am mai multe intrebari: 1. Cat costa EGR-ul si unde se poate inlocui in Brasov? 2. Care este varianta optima de a rezolva problema becului aprins pentru "check engine"? (am citit multe variante pe forum dar neavand experienta in a repara masini nu stiu ce sa aleg) 3. Se poate intampla ceva daca merg cu becul aprins mai mult timp? Daca am scris ceva gresit mai sus imi cer scuze inca de pe acum, dar repet, nu sunt priceput in domeniu auto. Astept pareri si sfaturi cu mare interes!
  7. Salut! Jante aliaj pe 14" sau 15" ma intereseaza cu sau fara gume ( cele de Opel Tigra cred ca se potrivesc bine ) si panoul electric ce actioneaza geamurile de pe usa stanga fata (cea a soferului) pentru un Daewoo Nexia din 95'.
  8. Va multumesc pentru raspunsuri, dar spre disperarea mea o sa descriu problema mai amanuntit (sper sa nu va suparati). - Masina a fost adusa din Germania de unu Nicolae din Timisoara care a si scos numere galbene de zoll (apare numele lui pe cartonasul roz dat la numerele pe 5 zile) - Contractul de vanzare-cumparare al masinii este incheiat intre neamt si o femeie din Timisoara care a si scos un set de numere rosii pe o luna din TM - Masina a fost cumparata de unul din BV care apoi a vandut-o altuia tot din BV care a mai scos un rand de munere rosii de BV - De la cel din urma am luat eu masina cu toate actele, inclusiv contractele de vanzare cumparare anterioare (mentionez ca masina are briff mare si mic pe numele neamtului), scotand si eu la randul meu un rand de numere rosii. Acum vin problemele: 1. programarea la RAR este pe 8 dec. 2008 iar numerele rosii imi expira pe 30 nov 2008. Pot duce masina tractata sau neaparat trebuie dusa pe rampa??? 2. are vreo importanta ca numerele galbene de germania sunt scoase pe numele lui Nicolae iar contractul de vanzare cumparare de Germania este pe numele femeii, urmand restul de contracte pana la mine???? am auzit ca ar fi o problema la scoterea de numere definitive de Romania unde se cer placutele de germania si acel cartonas roz care atesta cine le-a scos! Va rog sa ma ajutati pentru ca mai am un pic si tre sa ma duc la politie si nu vreau sa am probleme cu actele sau ca acestea sa imi fie retinute!!! Cu stima, Adi
  9. Salut si bine v-am gasit! De curand am achizitionat un Daewoo Nexia (cielo), motor 1.5 DOCH 16v, adusa din Germania si am o mare dilema si anume: - numerele de Germania, cele galbene, valabile 5 zile, au fost scoase pe numele unui tip iar contractul de vanzare cumparare din germania este incheiat intre neamt si o femeie care a si scos numere rosii de Romania. Tare as vrea sa stiu daca este vreo problema la obtinerea de numere definitive de Romania, adica daca are importanta cine a scos numerele de germania si cine a incheiat contractul??? Trebuie sa corespunda numele sau nu are nici o importanta???? Va rog sa imi raspundeti daca aveti cunostiinta de astfel de lucruri!! Multumesc si pe curand!!
 

×
×
  • Create New...