Jump to content

bogdanmat2003

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About bogdanmat2003

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Location
    Bacau
  • Din
    Bacau
  • Auto
    matiz e3
  1. tolin am facut in dimineata asta un idle learn la rece cum ai spus. Strapul nu l-am pus la loc. Masina se infinge bine iar becul de check nu s-a mai aprins si sper sa nu se mai aprinda. Benzina e de co98 petrom
  2. Sa-i pun strapul ala la loc? Am sa-i fac un idle learn dupa indicatiile de pe forum si sa vedem ce se intampla. Treptele le schimb la 15/35/55/80 stiu ca este un motor mic si ii trebuie turatii
  3. Am 25000 km iar bujiile au fost schimbate la revizia de 20000 km, nu stiu ce marca sunt dar banuiesc ca sunt bujiile ce se pun in mod obisnuit la revizii. Ma gandesc oricum sa le schimb poate o fi de la ele treaba asta cu check-ul. Chiar acum citesc pe forum despre bujii.
  4. Toti mesterii astia au acuzat benzina ca ar fi de vina acum nu stiu ce sa mai cred. Procedeul de reset cu aparatul ala de diagnoza e valabil asa cum mi l-a facut sau trebuia sa scoata siguranta? Daca mergi o perioada lunga de timp cu benzina de 95 si apoi treci pe 98 ar putea avea influenta? Asta fara reset la ECM Adica se poate aprinde Check doar din schimbarea tipului de benzina?
  5. Treaba asta cu trancanitul observ ca e din ciclul "asa face toate domle" .La mine mi-au schimbat un pivot dreapta fata care era cu probleme si au mai umblat pe la etrieri. Am avut un pic de liniste in masina o perioada dar dupa vreo 2 saptamani a inceput iar sa faca galagie. Cred ca drumurile astea "comunale" pe care circulam poarta o mare parte din vina.
  6. Strapul l-a scos din partea stanga a bordului, din partea de unde se deschide capota. E o chestie din plastic negru si are o eticheta alba pe care scrie ceva in coreeana si niste cifre. Am mai mers astazi cu masina toata ziua cu benzina de 98 de la petrom si parca se infinge mai bine. Sper sa nu fie doar o simpla impresie. Cand am intrebat meseriasul de reset a spus ca l-a resetat cu ajutorul aparatului cu care face diagnoza. Eu ii spusesem de siguranta sau de borna la baterie asa cum am citit pe forum. Acum nu stiu ce sa cred, oricum lipsa de profesionalism e grava iar chestia cu recomandarea de la Craiova ca trebuie scos acel strap trebuie verificata lucru de care o sa ma ocup un pic in zilele urmatoare pt. ca nu-mi place sa fiu luat drept papagal.
  7. Sa va spun eu una tare. M-am dus enervat la culme cu matizul meu E3 la service si meseriasul de acolo o pune pe tester si da codul P300 si spune ca e de la injectoare. Bun, zic eu si ce se poate face in cazul asta ca sa nu se mai aprinda check-ul ? Daca este de la injectoare n-ar fi trebuit ca masina sa tremure, sa nu traga ? Meseriasul spune ca nu. Il intreb de ce nu ramane becul aprins tot timpul iar el da din umeri ca nu stie. Imi spune ca ieri a fost la Craiova si cica meseriasii de la fabrica au recomandat dealerilor ca la Matizurile astea cu probleme la Check sa le fie scoase nu stiu ce "strap" de la calculator si gata, treaba e rezolvata. Zis si facut omul meu imi scoate strapul iar masinuta merge la fel de bine ca si inainte doar ca nu se mai aprinde becul buclucas. Acum, eu afon fiind la mecanica intreb pe cei priceputi o fi bine ce a facut mesterul meu sau m-a aburit cu faza cu Craiova si a scos strapul ala ca sa scape de mine?
  8. Am bujiile care mi le-au pus ei la revizii. Sincer nu m-am uitat . Faza e ca dupa ce repornesc motorul la cald merge bine si nu se mai aprinde Check, trage bine si nu trepideaza
  9. Problema asta cu aprinderea check o am si eu de cateva saptamani. Cand pornesc masinuta dimineata si trebuie sa revina la turatia de relanti incepe sa trepideze si se aprinde check. Dupa ce se incalzeste bine motorul si o repornesc check nu se mai aprinde. Treaba asta nu se intampla la fiecare pornire ci la 90% din cazuri. Am fost la 2 service-uri aici in bacau IATSA si MIHOC si m-am lovit de incompetenta mecanicilor. Din pacate problema se mentine desi mi-au fost verificate contactele, curatat IAC si am fost sfatuit sa schimb benzina. Bujiile au fost schimbate la revizia de 20 000km acum avand 25 000km . Ma voi duce din nou la service zilele urmatoare cu nervii de rigoare . Nu stiu ce sa le mai spun la amaratii astia care se cred mecanici.
  10. Aceiasi problema cu check-ul aprins o am si eu pe Matizul meu E3. A inceput sa se aprinda acum vreo saptamana cand porneam masina dimineata. Precizez ca o alimentam cu benzina de la un Petrom co95. Am fost cu el in service si mi-au anulat eroarea cu sfatul de a schimba benzina. Azi am alimentat cu efix si maine o sa va spun daca se mai aprinde becul. Precizez ca si cu becul aprins masina se comporta normal, trage bine iar daca o opresc si o repornesc becul se stinge
  11. Problema cu acele capacele e destul de serioasa pt ca nu prea se gasesc la magazinele de piese auto. Eu sunt din Bacau si am cautat de mi-au sarit ochii dupa ce ale mele au fost furate de un alt baiat nevoias. Anvelope Continental se mai gasesc dar trebuie sa fii cu ochii pe magazine pentru ca se aduc destul de putine
  12. daca imi spui si un pret pe fete iti raman recunoscator
  13. le-ai montat tu sau la service? cat te-a costat manopera?
  14. fetele de SE se potrivesc pe E fara nici o modificare? ca sa nu le cumpar degeaba
  15. eu cand mi-am luat maty e2 acum 3 ani pe care l-am vandut si mi-am luat e3 in primavara al meu tata isi luase dacie 1310 pe injectie, noua,si le-am condus pe amandoua. Totusi nu se compara la franare parca maty e mai eficient
 

×
×
  • Create New...