Jump to content

nastasaflorin

Membru
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About nastasaflorin

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    roman
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    nt 03 mrl
  1. S-au dat la colegul Razvante - sa le foloseasca mult si bine, fara probleme.
  2. Se poate inchide, masina a fost cumparata si reparata , acum probabil se plimba pe drumurile patriei.
  3. Se vinde set de cauciucuri de iarna Debica frigo2 pentru Matiz, putin folosite - un sezon. Intre timp matizul a fost inlocuit cu un Corsa, asa ca au ramas anvelopele in boxa. pret 220 ron tot setul. tel. 0745522096
  4. Salut, deocamdata nu ma gandesc la dezmembrare - masina e la 80km distanta de mine si nu renteaza sa merg acolo cu sculele dupa mine pentru bucati din masina. Prefer sa o dau intreaga. Inca e valabil, ultimul pret e un salariu mediu net - adica 1700 ron.
  5. Ca si update - motorul functioneaza perfect. La fel instalatia de AC, cutia de viteze si instalatia electrica, tot ce inseamna comenzi e functional.
  6. Masina a fost rasturnata spre stanga la viteza mica, are : cupola, capota motor, aripile fata, portierele pe stanga botite in mai multa sau mai mica masura. In rest totul e intreg, sasiul nu a suferit, motorul e inecat in ulei(nu s-a mai incercat pornirea lui). Masina e cu AC, motorizare euro 3 . Toate actele in regula. Toate piesele pe ea, nu s-a luat nimic. Anvelopele de vara sunt cumparate recent, are si anvelope de iarna aproape noi pentru cei interesati. Interiorul este intact. Se vinde asa cum se vede in imagini, clientul si-o transporta pe platforma. Pretul 450 eur, usor negociabil. Locatia e undeva in Iasi. Telefon 0745522096
  7. Se vinde opel corsa B(buburuza ) din 94, in stare excelenta, caroserie fara gram de rugina, motor 1,2 .Are jenti de aliaj 14" , trapa si airbag . Facuta revizie in decembrie, schimbat distributie, uleiuri, antigel, bujii - toate de cea mai buna calitate.Cauciucuri iarna fata spate. Masina a rulat doar cateva luni in Romania, are ITP pana la sfarsitul lui 2012.Se gaseste in posesia mea, in Roman, Neamt. Se accepta orice test - mai putin cel de impact Pretul e de 1900 euro sau 8000 ron. 0745522096 si nastasaflorin@yahoo.com O vand pentru ca vreau sa trec la ceva cu motor mai puternic.
  8. Eh... zilele astea mi-a decedat IAC-ul. Dadea de mult semne, opriri in mers, insa am tot sperat ca mai duce. A intepenit. L-am scos sa vada daca mai pot face ceva... tija nu poate fi miscata, l-am curatat asa si l-am pus la loc.Am incercat sa provoc eroare cu el neconectat ca mai apoi sa fac un reset... cand l-am conectat din nou a inceput sa huruie foarte ciudat motorasul IAC. Acum motorul nu pote fi pornit decat daca tin apasata acceleratia.
  9. O alarma + inchidere pentru 2 usi doneaza cineva? Sau aveti idee unde sa poate gasi mai ieftin?
  10. Cine vrea cauciucuri de iarna pentru Matiz, este oferta in carefour, debica frigo 2 la vreo 140 ron.Mi-a luat si mie cineva...maine sper sa le primesc.
  11. Daca a scos fum alb, cel mai probabil ti s-a impuscat garnitura de chiulasa, caz in care n-ar mai trebui sa incerci sa o pornesti, ca risti sa gripezi motorul. N-ar fi exclus sa-ti fi pocnit cureaua de distributie - in cazul in care aceasta n-a fost schimbata... Tocmai l-am reglat acum eu la 0,4 V. Cum se face? Eu am intepat cablul albastru TPS cu un bold, am pus contact si am masurat intre borna minus si boldul introdus in cablu.Aveam 0,55V. Am incercat sa-l reglez si n-am putut, asa ca am scos TPS-ul afara(trebuie chei "stea") si i-am marit gaurile la urechile de prindere cu burghiu de 6,5mm, astfel mi-am asigurat spatiu de manevra/reglaj.Am montat TPS_ul la loc fara sa strang suruburile , am rotit de el pana mi-a indicat 0,4V pe voltmetru, apoi am strans suruburile. Am facut apoi un iddle learn, deocamdata vad ca merge ok, ramane de vazut in trafic cum se comporta.
  12. Am inceput sa am probleme cu masinuta( matiz E3) - mai exact mi se opreste motorul in mers, atunci cand schimb vitezele.Uneori , la pornire, scade turatia motorului pana se opreste. Am masurat cu un voltmetru TPS-ul si am 0.5V(doar contact pus) si 4,44 v cu clapeta deschisa la maxim.Valoarea de "clapeta inchisa" pare buna (am inteles ca trebuie sa fie intre 0.1 si 0,9V) , nu stiu insa valoarea de clapeta deschisa daca e ok. Cred ca problema ar putea veni de la IAC ?(motorasul pas cu pas responsabil de valoarea turatiei de ralanti). Nu mi se aprinde check, consumabilele, inclusiv bujii au fost schimbate acum 2000km, nu scoate fum...etc.Cred ca si un reglaj al tachetilor ar trebui facut, ca nu a avut parte deloc in 72 000km. Astept parerile voastre, sa stiu daca cumpar un IAC din ala nou ...
  13. Am si eu o intrebare, sau , ma rog, o provocare pentru modificare Matiz...Cum se poate izola mai bine fonic?Nu doar sunetul motorului ci si la zgomotele de rulare...etc. La mine in masina se aude destul de bine zgomotul de rulare, motorul plus ca imi zdrangane butoanele de blocaj ale usilor...
  14. Multumesc de raspunsuri.Deci nu-s eu nebun.Le mai port asa vreo luna - 2 si o sa incerc sa cumpar altele.Totusi, daca si good year au probleme din astea... spre ce sa ma orientez, mai sigure si la pret rezonabil (sa zicem max 150 ron)?
 

×
×
  • Create New...