Jump to content

Illuminati

Membru
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

About Illuminati

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/11/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    zailluminati@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos Premium
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    B-81-WXY
  1. nu stiu cum scoateti voi consumul asta...la mine ultimul a fost 11,8%...(numai Bucuresti)..si ma gandesc cu groaza ca vine iarna...acum cand am fost la revizie am spus ca am consumul mare, dar cand au auzit ca in afara orasului imi scoate 6% au zis ca nu au ce sa faca ...asta e... eu m-am obisnuit, e clar ca tre sa suport consumul asta, cel putin pana trec pe alta masina...
  2. si eu tot la Radacini pe Bd. Timisoara am facut prima revizie...la 9 am dus-o la 11 am primit telefon sa o iau (nu am stat acolo). Cost total: 5,6 mil...Ma mira manopera 2,9 ore...asta cred ca e diferenta intre mine si Kaloman... (eu am avut si o problema de garantie...un zgomot la roata stanga fata la denivelari, gropi...dar a fost rezolvata..cica un surub nu era bine strans). Per total sunt multumit, ma asteptam la suma asta...si eu am primit un ghiozdanel cadou )
  3. primul consum sub 10 in Bucuresti trebuie mentionat nu?? Sunt f. fericit ...ultimii 327 km facuti cu 32l=> 9,8% ...Uraaaa..sa o tina tot asa!!!!
  4. Am schimbat traseul zilnic..ca mi-am schimbat serviciul...acum nu mai fac zilnic DIHAM-ROMANA...traseul fiind DIHAM-METRO Militari, si acum consumul: 330 Km cu 36l. => 10.9% Avand in vedere ca nu am dat drumul de loc la AC, ca e perioada concediilor si traficul e mai putin intens ma asteptam la un consum mai mic...cred ca se cere cu disperare un reset...
  5. na ca sa prins kalosu ca am vorbit de bine alta masina si s-a razbunat...azi dimineata in drum spre servici am facut pana...la Unirii ... Cuprins de furie am oprit, am bagat jucaria de roata de rezerva (aveam roata de rezerva de aia mica)...si mi-am promis ca lucrurile se vor schimba...asa ca azi dupa servici am procurat 2 bucati cauciucuri Lassa 185/55 R15 la pretu de 1,7 mil si o janta de tabla SH la 700k...cu tot cu echilibrat, montat si spaga la baieti a fost 4,3 mil...dar am auncat cauciucul buclucas...si am rezolvat si problema roatei de rezerva...Acu ma intreb ce sa fac cu ea? sa o arunc? are vreo valoare de vanzare? o vrea cineva sa cumpere o jucarie de asta???
  6. Nu vreau sa supar pe nimeni de aici...si sa nu se inteleaga gresit ..imi iubesc Kalosu la nebunie dar... recent am avut oportunitatea sa merg pana la Constanta si inapoi cu o Skoda Octavia 1,9 tdi...si nu m-am putut abtine sa fac o comparatie cu masina mea...Concluzie : Octavia sta mult mai bine pe drum (am luat curbe cu 120-140 si nu se inclina...cu Kalosu incetinesc la 80 de frica sa nu ma rastorn), cutia de viteze superba (nici a Kalosului nu e rea...da asta e unsa, pe o scara de la unu la 10 Kalosu e 7 si skoda 10), motorul desi e disel e muuuuult mai vioi si sprinten (desi are doar 15 kaluti in plus, accelereaza mult mai bine, in orice treapta), frana nu mi-a placut (e prea tare), sonorizarea nu mi-a placut (mult mai bine pe Kalos), un plus pt Skoda si la faptul ca la trecerea peste gropi, denivelari nu se aude si nu se simte aproape nimic, masina aboarbe socurile zi sgomotul mult mai bine. Stiu ca o skoda e mult mai scumpa..dar acum stiu si de ce... Cand am cumparat Kalosu mai condusesem Dacii (1310 si solenta) Cielo si un Nisan mai vechiut..si Kalosu e mult mai bun ca toate astea...dar tare imi pare rau ca nu am facut test drive si cu alte masini. Sfatul meu pt cei care vor sa isi cumpere masina noua...sa faca test drive intai cu toate masinile pe care si le pot permite, si sa nu cumpere o masina doar ca e mai ieftina sau ca arata superb. Inca odata sper ca nu am suparat pe nici un posesor de Kalos.
  7. un consum de vara: 100% in Bucuresti, 75% AC...condus semi sportiv 312 Km cu 39 L =>12.5% (mult peste normal, dar mai putin de cat ma asteptam)
  8. Zgomot de turbina si la mine...si asta de cand cu caldura...chiar ma speriasem, dar se pare ca e ceva comun...Oricum nu mi se pare normal...la mine zgomotul e proportional cu acceleratia...la relanti nu se aude
  9. am si eu o propunere...am inteles ca pe Aveo e computer de bord care indica consumul instant, mediu...etc... Daca e cineva cu Aveo pe aici, va rog sa puneti consumul cum e afisat de computer...adica, ceva de genu...cat indica la 50-60 in viteza a III-a sau a IV-a... cat indica la 90 in a V-a...cat indica atunci cand accelerezi puternic...si la ce viteza si turatie e consumul cel mai mic.
  10. poate ai traseul zilnic mai liber...eu daca ar fi sa schimb mereu la 3000 de ture..nu as baga a 3-a pana la servici si inapoi..in plus de asta nu i-am dat inca nici un reset...cred ca asta asteapta ca sa se lase consumul si in oras..
  11. corect...am avut parca o data sau de doua ori 11% in oras...da in rest, peste 12...
  12. in sfarsit, ma laud si eu cu un consum bun: 520 km cu 37l. 100km in Bucuresti..si 420km Bucuresti-Braila-Bucuresti. Adica...in oras 12%...afara 5.95%...Eu ma declar multumit de Kalos in afara orasului...pt Bucuresti imi iau alta masina ) (sau RATB/Metrou). Afara am mers constant 90-100, doar 2 reprize am fortat pana la 150 sa ma conving ca duce...
  13. nu vreau la 100 da repet..de odata am impresia ca nu mai sunt la fel de rapid...ma multumesc si cu 30 ..daca ajunge rpd acolo... de la un timp am impresia ca ma iau si daciile la stop...tre sa o calc si pe masa...
  14. ultimul consum la mine: 294 km cu 36l (OMV 95) ~12%......cam mare ce sa spun..sunt si ceva explicatii: a venit caldura si am mai dat drumul la AC...acum ca se asfalteaza intens, se merge si mai infect...si ar mai fi ceva: dupa ultima alimentare la un moment dat mi sa parut ca nu ma mai infinge in scaun cand plec mai turat..contrariat am facut o proba si am descoperit ceva care ma nemultumeste...cred ca e o problema la calutu meu: plec de la stop, calc aIa serios...creste in turatie normal, motorul suna frumos..insa cand ma uit la viteza surpriza, pana la 20 de km la ora e totul ok-aici am cam 3000 ture, dar de aici in sus..turatia urca ..insa viteza nu prea...ajung sa am aproape 30 km la ora la 5500 rotatii..la fel si la viteza a IIa...urca in viteza rapid pana la 50 km la ora..si dupa aia de abia abia mai urca pana la 60...Evident ca am facut mai multe plecari rapide ca sa ma conving ca asa e(de aia ma gandesc ca se explica partial consumul asta...mai mare cu 1l%decat eram obisnuit) E problema sau nu?
 

×
×
  • Create New...