Jump to content

Cipix

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Cipix

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/19/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos 1.4 16v
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    B-XX-WLD
  1. Salutare, Aceeasi problema cu "beculetul galben" si la mine, inclusiv tremurat din toate incheieturile (dar la un nivel moderat, totusi). Prima data cand mi se intampla, dupa 70000+ km. Masina este in service acum, la GTT. M-au sunat (cu detalii si de treaba, ca de obicei) si mi-au detaliat problema, si anume clasicele supape. Mi-au recomandat (pentru a evita schimbarea lor) aditivii de curatare si forjare maxima in speranta ca problema va disparea. Recunosc ca si eu sunt vinovat de schimbare a treptelor la 2000 si rpm, asa ca.. "mea culpa" si sper sa se rezolve asa.
  2. Multumesc mult pentru sfaturi. Maine ma reprogramez la service, si daca problema reapare la fel de rapid, o sa ma adresez GM cu siguranta!
  3. Salutare, Am un Kalos 2004 si am inceput sa am "celebra" problema a martorului airbag abia anul acesta. Am rezolvat-o o data la Di Bas in toamna, dar a revenit dupa 2-3 saptamani. Am mers saptamana trecuta la revizie la GTT, unde mi s-a zis nonsalant ca este o problema care nu se poate rezolva si care va (re)aparea oricand voi muta scaunele fata. Concluzia: a doua zi dupa revizie problema a reaparut - doar am reglat spatarul dreapta-fata pt a adapta bradul pe lungimea masinii. Intrebarea: pana unde merge obligatia unui dealer autorizat la o masina in afara garantiei? Sunt OBLIGATI sa rezolve o astfel de problema, sau pot declara pur si simplu "nu se poate" si te lasa sa te descurci singur? Legal vorbind... Merci.
 

×
×
  • Create New...