Jump to content

markus2007

Membru
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About markus2007

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Spark
  • An
    2008
  1. salut, Imi poti spune pt. chevrolet spark 0.8, unde e siguranta ecm ?

     

  2. Am rezolvat astazi, cand si-a dat obstescul sfarsit, cand m-a lasat cu ochii in soare chiar in intersectie la Lujerului in superaglomeratie. POC si gata. Problema a fost cu prinderea cablului la pedala. Am comandat cablul, a venit exact ca in poza lui Vrazvanc. Beleaua e ca prinderea la Spark este cu o bila prin care trece cablul (gen frana de la bicicleta). Toti dealerii au numai modelul asta de cablu. A trbuit sa tai urechile la limita cablului, sa le rotunjesc marginile si a iesit pana la urma. Multumesc de ajutor !
  3. Pai, si care-i procedura de schimbare ?
  4. La Spark, dar din cate am vazut este aceeasi treaba. Nu-mi dau seama cum se agata de pedala
  5. Salutare si LA MULTI ANI !!! Apropo de ambreiaj , a schimbat cineva cablul (personal ) ? Cum se procedeaza ?
  6. Pentru postul lui Tomis (sintetic sau nu) , am primit astazi raspunsul oficial de la Valvoline : Stimate domnule Marius, Pentru a elimina din start orice confuzie va pot confirma si garanta ca ati cumparat un ulei full sintetic cu vascozitatea SAE 5w40. ,,Clasificarea,, pe care ati primit-o este un extras din fisa de siguranta a produsului care descrie in limbajul specialistilor componenta chimica a preparatului. Descrierea este corecta, o mare parte din volum este ulei de baza de natura minerala ( organica ). Acest produs, uleiul de baza, este obtinut din titei ( petrol ). In functie de severitatea prelucrarii acestei materii prime rezulta mai multe grupe de produse de la 1 la 5 . Grupele 1 si 2 se folosec pentru prepararea uleiurilor minerale. Grupele 3,4 si 5 se folosesc la prepararea uleiurilor semisintetics si sintetice. Veti gasi uleiuri catalogate sintetice facute cu ulei de baza din grupa 3 dar si din grupa 5. Din punct de vedere al specialistului s-ar putea spune ca uleiulpreparat cu produs grupa 5 este mai sintetic decat sinteticul preparat cu grupa 3. In urma unei sentinte judecatoresti, celebra in lumea lubrifiantilor, termenul sintetic poate sa fie atribuit oricarui lucru prelucrat sufficient de mult incat sa I se schimbe natura initiala. Cu alte cuvinte daca am o bucata de petrol din care dupa f multe prelucrari chimice o sa obtin o bucata de carne acesta o sa fie denumita sintetica chiar daca la baza are substante organice minerale. In cazul uleiului de motor aceasta prelucrare severa are drept scop obtinerea unei substante care sa prezinte o structura molecular uniforma care sa se comporte predictibil in conditii extreme. Este foarte adevarat ca se pot obtine uleiuri si din substante chimice care nu au o legatura directa cu petrolul. Acestea au insa o aplicabilitate restransa in domenii precum aeronautica si tehnologii hitech. In domeniu auto in principal se folosesc grupele 3 si 4 destul de rar grupa 5 ( masini de curse sau solicitari special ). Va asigur ca descrierea pe care ati gasit-o se afla si in fisa de siguranta a lui MOBIL 1, Motul sau Castrol sis a nu uitam ca este un formular din 2001. Hidrocracarea, procedeul descries in fisa era o tehnologie de varf in 2000 astazi exista si alte procedee prin care se pot obtine asa numitele Syntetic Base Stock ( Ulei de baza grupa 3-4-5 Sper ca raspunsul meu, destul de incalcit cred, aduce lamuririle necesare. Intr-un spatiu mic am incercat sa va reproduce o dezbatere care a consumat si o sa mai consume multa cerneala si hartie. Cu stima Aurel IORDACHE VALTEC | 105-107 Odai St. District 1 Bucharest
  7. Uite si linkul oficial Valvoline care confirma ca este un ulei Full Syntetic : http://www.valvolineeurope.com/romania/products/engine_oils/synpower/cid%285472%29/synpower_5w-40
  8. Florine , te-ai uitat la pozele atasate pe pagina anterioara ???? Privitor la Full Syntetic . Va place sa postati fara sa va uitati pe posturile anterioare ???
  9. Noi vorbim de uleiuri care RESPECTA STRICT CE ZICE CARTEA, privitor la indicatiile ACEA si API. Ne spunem parerea despre ce ulei avem in motoare, cum se comporta comparativ cu ce am avut inainte si de ce credem noi ca e mai bun sau mai prost . Daca citeai mai sus vedeai ca inainte am folosit GM Dexos 2 cu toate standardele aprobate de CARTE si care s-a dovedit a fii un ulei prost (motor zgomotos, consum de ulei la o masina de 20.000 ). Iar privitor la brandurile producatoare nu-mi poti spune ca un Castrol, Mobil , Valvoline se poate compara cu GM sau Petrom ! Am o intrebare: un ulei full syntetic (Valvoline 5w40, cum am luat eu) ti se pare scump la 32,5RON/L ?
  10. Chiar m-ai facut sa rad de siguranta ta in vederea cumparaturilor din Romania ! Ai idee cate produse sunt contrafacute ? Cele originale se respecta, incepand cu bidonul personalizat, tara de origine , etc... Parerea mea e ca un ulei prost (slab calitativ), asigura o frecare mult mai mare intre metale , astfel incat indicele de caldura poate creste semnificativ . Doar parerea mea...
  11. Eu am scris pe pagina anterioara de ce nu fol. GM : anul trecut mi-a mancat din el (masina la 20000, luata de noua), se subtiaza repede si motorul e mai zgomotos. Am folosit ultimul tip de GM Dexos 2. Plus ca nu ai garantia unde si de cine sunt facute .Parerea mea e ca e porcarie.
  12. Unix-ul e una din cele mai scumpe firme distribuitoare de piese si consumabile !!! Scuze de informatie : cum vii de la maternitate spre pod faci STANGA nu DREAPTA
  13. Pretul e 32.5 RON / L. Cum vi de la maternitatea Giulesti spre podul Grant (pe aceeasi parte) e o vulcanizare si imediat cum faci dreapta pe strada e un magazin de piese cu geamuri albastre . Aveau mai multe tipuri de Valvoline . Eu am preferat sa schimb si sa trec pe 5w40 din cauza verilor din ce in ce mai calduroase.
  14. La multi ani tuturor! Eu am schimbat in Decembrie cu Valvoline Syn power 5w-40. Aveam GM dexos 2,care mi s-a parut terci. De cand am pus Valvoline s-a schimbat total mersul motorului. Corespunde tuturor cerintelor. Fabricat in Olanda.
  15. Ca si marime, cele de 5w cumparate sunt identice cu cele scoase din bord. Pe cele scoase nu se mai vede indicativ sau altceva
 

×
×
  • Create New...