Jump to content

predaeduard

Membru
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About predaeduard

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/11/1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    eduard_preda

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  1. am ridicat capota de la motor si am verificat galeria. intr-adevar, era un furtunel sarit. problema este rezolvata, directionarea aerului merge acum ca si inainte. multumesc foarte mult celor care au raspuns si m-au ajutat in rezolvarea acestei probleme.
  2. azi am observat o problema cam ciudata la masina. am plecat de acasa, am pornit incalzirea, totul era ok. insa, cand am vrut sa imi dezaburesc geamul, am observat ca nu mai puteam directiona jetul de aer cald spre parbriz, acesta iesind prin toate fantele de aerisire. am incercat de mai multe ori dar nimic. nu se mai auzea nici fasaitul acela usor care insotea directionarea jetului de aer. am cautat pe forum probleme asemanatoare, am gasit ceva de un robinet vacuumatic care ar comanda sistemul de directionare a jetului de aer. ceea ce nu am gasit, este unde se afla acest robinet si care este siguranta (daca are) din tabloul de sigurante care poate intrerupe alimentarea acestui robinet? poate s-a ars siguranta...
  3. sal. probleme. mi s-a rupt cureaua de distributie. in mers, evident. dupa numai 19000 km. cumparat si inlocuit distributia la 74 000 km. s-a rupt la 93 000 km...piesele toate originale, cu holograme GM, inlocuite la service-ul unui prieten. dupa spusele tipilor de la service-ul unde am acum masina, cureaua s-a rupt din cauza unei role intinzatoare sparte. ma rog, asa spun ei. eu nu am fost acolo. faza s-a intamplat dumnica dupa-masa intre cernavoda si fetesti. in momentul in care s-a rupt cureaua, nu avem mai mult de 100 la ora. nu am carat pietre de moara cu ea, nu am fortat-o niciodata, nu am trecut peste 140 km/h decat extrem de rar. nu am porci pe care sa ii car cu masina la targ, nu am porumb pe camp pe care sa il car la siloz. ma frustreaza faptul ca s-a rupt fara nici un fel de motiv aparent am dus masina in stefan cel mare, la un service autorizat daewoo. cheltuieli: 120 ron urcat masina pe platforma si transportat 25 km pana in stefan cel mare. am vb cu seful de service (evident, luni) si tipul mi-a mai zis asa: 400 ron manopera, "cam" 400 distributia, si aici e faza tare: 240 ron supapele - ca s-au indoit 8 supape (??!??). eu cred ca e cam dubios sa se indoiaie atatea, dar ce sa fac acum...masina in stefan cel mare, eu in bucuresti. cred ca ma cam tapeaza de bani. asta e. o tara avem. din pacate traim in ea.
  4. am fost zilele acestea la un drum mai lung prin tara, si am observat umatoarea problema: la viteze mari, 100-140 km/h, atunci cand franam puternic, apareau trepidatii in volan, cu tot cu zgomotul aferent...problema cred ca este la roata stanga fata. la rulare, am atins si vreo 145 km/h, fara vibratii, iar la franare la viteze mai mici, de sub 80 km/h, nu am asemenea probleme. de exemplu, in oras nu am observat nimic suspect. am masina luata de cateva luni, la mana a doua. nu am facut drumuri lungi pana acum. am cautat threaduri cu probleme similare si am observat ca a mai aparut problema si la alti forumisti. din cate am inteles, exista mai multe cauze, dar una dintre ele ar fi ondularea discurilor de frana. se poate observa cu ochiul liber sau trebuie sa bag masina in service pentru diagnoza?
  5. mersi bobi pentru precizari. intre timp m-am convins si eu de calitatile lui, masina merge excelent, nu a mancat pic de ulei si am facut deja aproape 1000 km - niste drumuri prin tara. o sa continui cu uleiul asta. nu stiu daca o sa il tin 20.000 in masina, dar parca l-as duce catre vreo 12-14.000. repet, inca nu sunt sigur. sa vad cum se comporta in timp
  6. mcojo, atunci sa reformulez, poate ca ti-o conveni mai mult...propun sa ne intalnim si noi, constantenii, la o data pe care o vom stabili, pana in revelion..la o bere se pot afla multe secrete despre motoare si preturi bune... e mai bine asa? p.s. recunosc ca nu vazusem thread-ul legat de o serie de intalniri la malul marii. deh, sunt nou pe aici.
  7. eu iau piese de la auto pro dac - este un magazin pe poporului, la intersectia cu fulgerului...distribuitori piese daewoo. am luat de la ei - printre altele - curea distributie originala daewoo - la numai 600.000, cand in oras am gasit si cu 1, 5 mil... in plus, au antigel si ulei omv originale - recomand tuturor sinteticul omv 5w40 - foarte bun, made in austria, masina nu a mancat nici un gram, am facut deja aproape 1000 km cu el... daca ai timp, cauta-mi postul cu toate piesele cumparate de la ei (e in "preturi piese cielo")..... toate au preturi bune, comparativ cu alti vanzatori. bafta off - topic...poate ca ar trebui sa ne intalnim si noi odata, posesorii de daewoo constanteni. la o bere se pot afla multe secrete in ale motoarelor si pieselor cu preturi bune...
  8. eu am luat 3 litri de antigel OMV, made in austria, facut si imbuteliat acolo. este foarte important de stiut nu numai cine produce antigelul, ci si cine il imbuteliaza. am convingerea ferma ca cea mai mare greseala a unui producator extern este sa ii lase pe romani sa le imbutelieze produsele in tara asta. si nu pentru ca romani nu ar sti cum sa inchida la gura bidoanele, ci pentru ca mioriticii nostri, in marea lor majoritate, fura de sting. asa ca, pentru a evita orice fel de produse "botezate" de cine stie ce smecheras de pe la noi, nu cumpar pentru masina mea nici un produs pe care scrie ca este imbuteliat in romania. nici antigel, nici ulei. ca sa revin, pentru antigelul OMV am platit 185.000/litrul. la 1:1 indoit cu apa, producatorul garanteaza -40 de grade. pur e garantat la -80. peste exact 2 ani il voi schimba. asta e
  9. fratilor, eu nu mai stiu ce sa ma fac cu stergatoarele mele bosch!!! scartaie de zici ca se rup in doua! am mers ieri la bucuresti si inapoi. la intoarcere, a plouat continuu...vai de urechile mele! le-am mai oprit, le-am mai lasat pe temporizator, dar zgomotul...m-a innebunit. prima cursa e ok. zgomotul nu se aude - sterg foarte bine. restul curselor sunt o catastrofa. zgomot gretos pentru urechi si stergere cu "raze". e enervant sa tot pornesti-opresti stergatoarele dupa prima cursa, mai ales la drum lung... ce se poate face? sa dau cu vaselina siliconica (sau glicerina) pe stergatorare? nu raman urme mai apoi pe parbriz?
  10. curea distributie - 595.000 curea alternator - 300.000 curea AC - 135.000 rola fixa - 590.000 rola intinzatoare - 1.160.000 apa distilata 3 l - 30.000 OMV antigel 3l - 540.000 - made in austria - garantat la -80 grade Celsius, indoit cu apa ajunge la -40. kicks ass OMV fully syntetic oil 5 w 40 - 935.000 - made in austria filtru ulei - 85.000 filtru benzina - 195.000 filtru aer - 195.000 toate piesele daewoo au holograma si scrie pe ele daewoo GM. made in korea...bine ca nu se refereau la coreea de nord... uleiul m-a fost recomandat de mecanic, el fiind garantat la 20.000 km...a mai folosit cineva pe masina asemenea ulei? am masina din semnatura...
  11. astazi am intrat intamplator intr-un magazin cu piese auto pentru Daewoo si am ramas paf... intamplator, cascand gura prin magazin, am vazut pretul unei chiulase de Cielo exe de 1.5l...20.800.000 ROL!!!!! si asta pe cand o piesa similara pentru Cielo simplu era 6.400.000 ROL... am inceput sa ma gandesc foarte bine ce naiba o sa fac daca vreodata voi avea nevoie de o asemenea piesa la masina... si eu care am crezut ca Cielo este o masina usor de intretinut... vanzatorul, probabil vazand culoarea pe care o capatasera instantaneu obrajii mei, mi-a soptit confidential: stati linistit, foarte rar se strica o asemenea piesa la un cielo. am inghitit in sec si m-am gandit precum moromete: daca nu se strica, de ce mama naibii o au astia in magazin? doar de dragul de a o avea? acum intreb si eu ca novicele...in cazul in care se rupe cureaua de distributie la un cielo exe, exista posibilitatea sa se sparga chiulasa?
  12. eu am montata o instalatie Stefanelli Geo si un rezervor Stako de 42 de litri montat in locul rotii de rezerva, pe cielo executive 1.5l 16v din 2000, 74000 km la bord. masina se comporta excelent, nu am nici un fel de probleme la instalatie, motorul trage bine atat pe gaz cat si pe benzina, in sensul ca am ajuns la vreo 160 km/h, cu ambele tipuri de combustibil. cred ca sunt unul dintre norocosi, deoarece masina, in oras, pe gaz, nu mi-a consumat mai mult de 11,8 l la suta, desi i-am facut consumul de vreo 5 ori. ba chiar pe la inceputul lunii am facut un consum de 10,4. nu am apucat prea mult sa merg cu masina la drum lung (cu exceptia momentului cand i-am testat viteza maxima), asa ca nu i-am facut consumul extraurban. prin septembrie, cand am cumparat masina, fostul proprietar o pornea direct pe gaz. acum vreo 2 saptamani, am fost la cei care au montat instalatia si i-am pus sa mi-o regleze sa porneasca pe benzina. masina imi porneste pe benzina si, cand ajung la 2000 rpm trece automat pe gaz. am vazut ca pe aici vorbiti de bigas si lovato. instalatiile stefanelli nu sunt asa raspandite in romania? sau nu sunt fiabile? a avut cineva asemenea instalatie? a avut probleme vreodata?
  13. treaba sta cam asa: am 73.000 km, curelele au fost schimbate la 40.000 km de fostul proprietar (cel putin asa afirma el). ce este sigur este ca o curea de distributie se schimba la 60.000 km sau la 3 ani. as putea sa mai astept chiar pana la 100.000 km, dar nu vreau sa risc avand in vedere ca nu il cunosc pe fostul proprietar si poate ma abureste... nu_stiu_totul...cureaua nu se schimba in nici un caz la 30.000 km...doar daca masina a stat in parcare/garaj 2-3 ani nemiscata si a imbatranit cauciucul. sau doar daca vrei tu neaparat sa o schimbi. am vazut si eu diferentele de pret intre curele...aparent este o diferenta de calitate..dar un vanzator mai "destoinic" poate sa te pacaleasca lejer, daca nu te pricepi. si cum eu nu ma prea pricep..poate ma ajutati voi cu o marca de curele, ceva...sa stiu si eu ce sa cer...as vrea sa mi-o montez pe aia mai scumpa, ca n-o sa ma zgarcesc la o curea de 1.4 mil si sa iau una de 650.000..poate plezneste si imi face motorul praf...
  14. cam cat ma va costa schimbarea distributiei la un cielo executive din 2000? ma refer la toate curelele, intinzatori, etc... a propos, ce piese imi trebuie? oricum ma duc la un service sa mi se faca schimbul, dar nu vreu sa ma traga in piept vreun mecanic mai "destept"... mai vreau sa schimb uleiul, antigelul si filtrele... as dori niste preturi cat mai aproape de realitate..ca vreau sa fac schimburile cat mai curand... va multumesc.
  15. mcrusu, asa e. problema era de la partea electrica a contactului. masian a inceput sa faca iar aceleasi probleme. am fost la un service, l-am verificat si mi-au spus care era problema. am cumparat contactul si nu mai am probleme. mersi mult pentru sfaturi!
 

×
×
  • Create New...