Jump to content

Profu

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About Profu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/10/1977

Contact Methods

  • MSN
    profu2
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    profesoru_2

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1,5 DOHC
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    CT-08-MDM
  1. OK, am inteles, imi poti spune cat ar costa la tine chestia asta? Adica Schimbare KIT caseta de directie (KIT + manopera) ?
  2. In leg. cu bataile, anvelopele sunt uzate uniform, si jantele sunt drepte (ma rog, intelegeti ce vreu sa spun ), directia am reglat-o dupa ce am schimbat anvelopele si apoi am mai fost odata cu ea la verificat dupa ce am schimbat amortizoarele, moment care a coincis intr-un fel cu aparitia batailor (adica cam dupa ce am schimbat amortizoarele am inceput sa am acel "joc" ca sa zic asa)... Ovi_jer ai idee daca la mine se poate regla ceva la caseta de directie?
  3. Salutare de la mare... Revin cu alta problema la care inca nu i-am dat de cap... La plecarea de pe loc (uneori si in mers) daca virez maxim stanga si plec mai fortat (fara patinare) se aude o bataie puternica in partea dreapta, iar in masina simt de parca as merge peste denivelari cu roata din dreapta. Din parerile avizate (service-uri Daewoo) se pare ca am joc in caseta de directie. Ideea este urmatoarea: daca am joc in caseta de ce face numai la viraj stanga, si nu face si roata din stanga cand virez dreapta? Daca acest joc chiar exista ... se poate regla? (stiu ca la unele masini exista o piulitza pe caseta care se putea strange sau desface). Astept mmmulte sfaturi si pareri! Thx. PS. Am uitat sa spun ca nu e de la planetara .
  4. Salutare de la mare... Midnight racer sunt si eu curios unde ai reglat instalatia GPL dar si ce consum ai acum. Eu tot din C-ta sunt si am un super mare consum la mine, ce-i drept este mare si pe benzina, adica benzina 13,8 - 14 si pe gaz 16,7 aprox. asta mers numai in oras...
  5. Esperatu' daca chiar te intereseaza chestiile astea uite aici la link-u' asta: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=6285 ca am mai scris odata chestiile respective... ca e lunga povestea... si in legatura cu problemele pe care le-am avut, acum c-a venit iarna iar am o mica bataie de durata scurta (max 2 sec.) dimineatza la prima pornire cand e rece afara, cred ca ar fi trebuit sa trec la cota urmatoare la vibroken (arbore cotit) sau poate ca ar fi trebuit sa schimb si cuzinetii de la palier... asta o las pt. la primavara... Oricum sunt fff interesat de consum si daca ai ceva idei sau altii daca au sunt numai ochi ca urechi...
  6. Sunt de acord cu ce spui tu in leg. cu acceleratia si asa si fac... n-are rost sa deschizi clapeta mai mult dacat poate sa accelereze... in leg cu sonda, filtru etc. am totul nou, set motor, ambreiaj ... frane tot-ul este nou, senzori... etc. alte pareri??
  7. Salutare de la mare! Eu la Espero '96 1,5 DOHC consum cam asa (este vorba de oras): benzina - 13,8 --> 14,3 GPL - aprox. 16,7 Stiu ca e mult dar la stilul meu de condus cred ca e normal (asta vis-a-vis de faptul ca spunea cineva ca GPL nu poate consuma motorul de 1,5 mai mult de 12...). Cand zic stil de condus ma refer la genul sportiv si grabit... 1- 3500rpm, 2- 3500, 3- 3000 si cand mai apuc si a 4-a ... astea fiind aproximative... Legat de al meu consum imi poate spune cineva daca la acest gen de condus se poate face ceva sa consume mai putin?
  8. Salut balky, Este foarte posibil sa se fi rupt cureaua de distributie... stiu ca suna nasol dar 99% asta ai patit... de cati km n-a mai fost schimbata cureaua de distributie? Asta daca am inteles eu bine ca atunci cand dai la automat nu se invarte motorul... adica eu asta-m inteles din al doilea mesaj...
  9. cum am mai spus revin cu informatii noi.. Am schimbat azi sonda lambda si... am ceva putere crescuta la motor dar dupa ce se incalzeste tot scade... (puterea). Am inceput sa ... o iau razna sau cum se zice? Nu mai am ce schimba... doar modulul ala cu clapeta de acceleratie si... atat... ce naiba o fi avand? Am reglat si avansul cu un stroboscop (in service) si il aveam mic. Please give me some help in hereeeee!!! HELP, HELP!!
  10. mda... si asta poate fi, o sa deconectez firele de la GPL care duc la sonda lambda sa vad ce si cum va tin la curent si astept in continuare preturi la sonde lambda in Bucuresti si cate ceva diferente intre producatori (daca exista, adica diferentele ) ).
  11. ovi stii care-i ideea? ca am schimbat tot ce se putea schimba la capitolul asta si doar sonda a mai ramas... eu as cam schimba-o ca oricum la cati bani am bagat aiurea in masina... adica chestia este ca daca nici cu sonda schimbata nu e OK atunci... ce defect mai poate fi???
  12. @ovi_jer Ai idee cum pot sa dau de NINI c-am scris pe privat si nu-mi raspunde... Am facut un test: am deconectat sonda lambda, am mers cu masina apoi am reconectat-o si iar am mers. Concluzia a fost ca merge mai prost cu sonda cuplata decat cu ea decuplata. 90% cred ca sonda e "in lalele" . Aveti idee cat costa prin Bucuresti o sonda lambda cu 3 fire (am auzit ca este si o varianta cu 2 fire, mie-mi trebuie cu 3) si daca exista si aici marci/producatori mai buni sau ... mai putin buni? Dati-mi si mie cateva idei pe tema asta Thx.
  13. eu unul n-am schimbat-o, n-am curatat-o... o sa-l contactez pe acel NINI... lucreaza pe la un service or what?
 

×
×
  • Create New...