Jump to content

SorelRo

Membru
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About SorelRo

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/08/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    a_sorel@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira 2 Wagon
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    B-45-ZPZ
  1. Traiasca civilizatia din patria noastra muma!!! Azi ies dupa o curba in depasire, aveam cam 80 km/h si surpriza, pe mijlocul benzii una bucata caramida mare si patratoasa. Fiind in paralel cu masina ailalta si pentru ca respectiva caramida se afla la vreo 10 metri era exclusa franarea ...asa ca m-am tras cat am putut in partea dreapta. Zicand ca mai bine o iau cu roata decat sa-mi rup tot ce-i pe sub masina. Asa ca roata mea din stanga a calcat pe caramida, cauciucul normal ca a sarit pe jana, janta s-a facut varza ...nu s-a spart insa are o buza mare mare de tot, probabil ireparabila. Ce m-a uimit e ca masina nu a fost aruncata, nu a tras nici in stanga nici in dreapta... eu am mai patit o chestie de asta cu vechea Dacie si am valsat pe toata strada pana am oprit-o ... Chestia e ca nubira a stat atat de teapa incat am terminat depasirea am avut timp sa pun avariile si sa trag fara sa incurc pe nimeni pe dreapta. Cum naiba de-i posibil?
  2. Si a mea la fel se tureaza...desi e ciudat iarna pezapada ca intr-a doua nu mai ai frana de motor ci aceleratie de motor. Fuge ceva de speriat. Probabil asa stie nuburik sa-si tina motorul in parametri pana se incalzeste. Nu e totusi foarte deranjant. De aia avem masini cu ambreiaj sa ne mai jucam si cu el. eu in ultima vreme am avut parte numa de probleme prostesti. O pietricica mica mica sarita undeva pe la roata din stanga fata si intrata cred pe niste canale de ventilatie ale sistemului de franare. Nu-s mecanic asa ca s-ar putea sa vorbesc prostii. Problema e ca pana la 20 25 de km pe ora se auzea un zgomot de clopotel de la roata aia de intorcea toata lumea capul. (piatra arata a granit cand am scos-o) iar chestia in care era parea o fonta sau ceva de genul asta si taraia foarte metalic. Normal ca trecand peste o anumita nu se mai clintea pietricica din cauza fortie centrifuge. Chestie care a fost rezolvata in 3 minute si 30 de secunde in service. Apoi povestea cu cheia care am expus-o acum vreo luna. Iar ieri dimineata probabil iar o chestie minora da' stressanta: cand iau volan se aude un zgomot de plastic frecat undeva chiar in dreptul manetelor. Sper sa fie tot vreo particola de praf sau alte prostioare. in rest imi doresc ca toate drumurile din Romania sa fie ca A2 sa vad indicatorul cu 158 de km pana la o localitate si in 55 de minute sa fiu acolo.
  3. eu si talentele mele de mecanic. in dimineata cand am avut beleaua cu cheia vad ca nu porneste dupa vreo 3 chei si ma duc sa deschid capota. Ma uit contemplativ si pun lichid de spalare parbiz, altceva n-am fost in stare sa fac. Macar la Dacia de pe vremuri mai suflam la un jiglor mai dadeai la o cama. La asta stai si fluieri a paguba. )
  4. Am venit din concediu. Marea buba era o cheie care s-a udat si a intrat ceva apa in ea. Probabil ca a fost vreun scurt prin matzul ei electronic si de aia a facut scandal imobilizeru. Cei de la Sermecom nu si-au dat seama de asta deci o mare bila neagra. si din scaner nici n-au reusit sa deblocheze chestiunea. In dimineata aia am vorbit cu inginerul Dimitriu si a venit si el pana la locul unde era masina. Pana a ajuns el cheia se uscase probabil ca m-a recunoscut si masina de stapan si a pornit frumos. A venit Dimitriu a pus scanerul pe ea. Mi-a zis ca era de la cheia. A reinvatat ambele chei si i-am dat drumul in concediu. 3000 de km facuti fara nici o problema. un fel de tur al tarii. De-ar fi toata drumurile cum e A2 cand nu e trafic mult. Ce scurte par toate cand mergi cu 150 160 constant. Chiar sunt ceva radare cu poze pe A2? sa astept posta? In cazul meu pana la urma a fost sperietura. Da' sperietura a venit de la cei doi omuleti de la Sermecom care o chestie minora au diagnosticat-o la modul asta.
  5. Info's updates, calculatoru' masinii e dus adica partea de imobilizare, ca de obicei, un service in Iasi e in concediu cu totul, chestie care n-am sa o inteleg iar in partea cealalta dau aia din colt in colt ca n-au cum sa aduca masina pana la ei, ca piesa vine greu and so on. Va mai tin la curent ca asta o sa fie aventura mare. Da' deh la ala din IT normal era sa-i crape calculatorul.
  6. ora 05.00 dau sa plec in concediu. Pun bagaje ma asez in Nubira, dau la cheie, demarorul invarte, motorul nu face nik. Mai dau la cheie mai scot bateria, ma invart in jurul ei. Ora 06.16 astept oamenii de la service, life can be so delicious.
  7. Salut, n-am mai scris de mult da' revin cu o problema. Ieri dupa ce am mers pe un drum de "gravel" adica la tara am sesizat un zgomot ciudat la roata din stanga fata. Un clantanit metalica ca si cum ceva s-ar fi invartit in zona discului de frana. Zgomotul apare numai la viteze mici, la peste 30 km/h dispare. Ajuns acasa am dat roata jos si cand am invartit la manutza de undeva din zona din spate a discului de frana pe la fantele care fac racirea se aude o chestiutza care se invarte pe acolo. ciudat e ca masina nu trage intr-o parte nu par a fi jocuri pe roata respectiva, nu apar nici probleme la franare. sper sa ajung azi cu ea la service (Sermecom) si sa vedem daca ma sperii sau nu. Din pacate n-am skill-urile lui Mircea ca altfel o faceam ieri bucati. Ori iesea masina ori ceasornic elvetian.
  8. La Nubira Wagon care-i circuitul la stropitoarea din spate? ca nu-mi mai stropeste pe acolo. si banuiesc ca-i sarit vreun furtunas pe acolo
  9. Ma gandeam ca pot sa-l vars ...aoleu ce m-a avertizat cu limbaju' ...Scuze nu mi-a mers shftu' de pe dreapta
  10. tot ca veni vorba de laudat Nubire, a mea are 120 de mii de km's nu mi-a facut pana acum nici o problema, nici majora nici minora. Cara mai ales ca a mea are si fund, foarte confortabila cu suspensiile moi (deh nu poti sa faci din vaca ghepard. da' daca vrei masina sport iti iei coupe . Sustin ca face toti banii si ca la momentul in care am luat-o a fost cea mai buna alegere. Iar acum daca mi-as lua o masina la aceeasi bani tot o Nubira mi-as lua. Acu' eu lucrand in industria auto am niste omuleti pe aici care mi-au zis ca masinile din Europa se proiecteaza cu manechinul de 75% adicatelea sa incapa ca lumea un omulet de 1.75 iar Nubira e luata dintr-un proiect facut pe manechinul de 100% adica un omulet de 2 metri. E posibil sa ma insel da' eu care am 1.95 intru in ea fara sa ating nimic cu genunchii sau cu alte parti componente. Iar asta a fost un atu in achizitionarea masinii. Faptul ca intru in ea si nu dau cu tzeasta de sus. Multzam Mircea. Dau o bere de 5 litri cu prima ocazie. Dumb question ...cum naiba golesc vasu de otet? Scrie cu majuscula la inceput de fraza/propozitie! Nu mai folosi limbaj IRC!
  11. Am si eu o problemutza. Nu e mare chestie da' la vremea asta e deranjant. Stropitoarele de parbriz pierd debitul pe zi ce trece sunt din ce in ce mai anemice, poate au prostata , n-am pus in ea decat lichid de spalat parbriz luat de prin statii de benzina sau metro, e posibil sa se fi facut vreun precipitat pe acolo de la amestecul a doua zemuri diferite? sau isi da pompa duhul? Ce solutii ar fi?
  12. Am constatat azi o chestie ciudata la Wagonul meu. Dupa ce a stat vreo 6 ore in soare la deschiderea portierei din stanga spate ornamentul de cauciuc negru de la portiera a inceput sa scartzaie pen' ca se freca de marginea portierei din fata. Poate sa se dilate atat de mult cauciucul ala de la soare? Dupa ce am mers cu masina n-a mai avut nici o problema si era loc intre de vreun centimetru intre cauciuc si portiera din fata. alta chestie observata azi e ca atunci cand bag AC-ul pentru cateva secunde se aude un zgomot de parca s-ar porni vreo turbina. Pana acu' n-a facut asa ce-i drept nici nu l-am mai prins desi am mai inhis/deschis AC-ul.
  13. La a mea se stinge becul galben dupa ce termina de amorsat pompa si abia atunci dau la cheie.
  14. Nici macar pe gheatza sticla sticla nu fuge am franat eu asa de la 60 de km/h, mult prea mult pentru poleiul ala Ce-i drept nici nu a oprit decat in vreo 20 de metri insa ABS-ul si-a facut treaba si masina a ramas pe aceeasi traiectorie si apoi cu piciorul in frana am si virat sa ocolesc caruta iesit in fata.
  15. La mine s-a facut gheatza pe interior pentru ca ultima oara am mers pe distanta scurta cu 5 oameni in masina si toti au avut prostul obicei sa rasufle. Probabil nu a mai avut timp aerisirea sa faca fata. Si la mine e prima data cand prind gheata pe interior.
 

×
×
  • Create New...