Jump to content

alecu_

Membru
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About alecu_

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti/Scrioastea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    TR-36-AUR
  1. Prima data puteai sa cauti pe google pentru ca iti gaseai raspunsul... de, lenea e mare. Sa nu zici ca sunt rau... hai sa-ti raspund: - motorul tau A15SMS are aprindere electronica, fiind un motor foarte bun care se regaseste si pe Lanos - daca nu ai GPL, de ce vrei tu in mod special bujii pt GPL ?! mare Ti-e gradina... NGK BPR6ES si gata, in lista pusa de tine era 14 Ron una. Le schimbi la timp si aia e. In concluzie nu faci o alegere buna... iar un sfat, vino cu picioarele pe pamant !
  2. Am mai vazut ceva similar cand cineva pentru a-si proteja masina de rugina s-a apucat sa dea pe sub ea cu vaselina si ulei. Lucrul asta nu e rau, dar omul a dat si pe canalul prin care trece evacurea. 2 saptamani a fost omul claxonat, blituit... oprit... ca ii ia foc masina. Era foarte interesant modul de propagare al fumului cand era in mers, arata ca un avion ce fusase mitraliat si se afla in plin picaj. Trecand peste acest aspect, explicatia lui SMV este foarte logica.
  3. Cureti colbutori si tot ce e pe acolo cu motorina si apoi pornesti motorul 5-7 minute si scurgi uleiul ?
  4. Mai omule, ai un stil de a povesti de creează dependentă... ghici cum am ajuns aici?! Desigur, citind despre concediul lui peste prăjit ) . Ai văzut că iniţial nici băieţii nu stiau cum să reacţioneze... la fel cum a fost cu maşina, ai văzut o şi ţi-a rămas pe scoarţă intiparita. Bine că te-ai lăsat convins să-i deschizi un jurnal Jazz-ului, că doar se cerea.
  5. Am citit cu placere randurile de mai sus si am ramas surprins de amploarea dezvoltarii turismului atat de aproape de noi. Desi pana acum nu am vazut Serbia si Muntenegru ca pe niste destinatii turistice... m-ai facut sa-mi schimb parerea si am convingerea ca nu sunt singurul. Nu pot decat sa te felicit si sa sper ca urmatoarea escapada pe care o vei face la volanul Cielo se va regasi tot aici in topicul dedicat calatoriilor.
  6. http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/38426-catalizator-matiz/?do=findComment&comment=551858 Asta e o idee pentru a scapa de cea de-a doua sonda lambda. Ai mai experimentat ceva legat de folosirea in locul sondei 1 a unei sonde cu incalzire ?
  7. De obicei cand ceva incepe sa faca figuri, este pe duca. Ar putea fi si alte cauze... doar ca eu nu le vad. Cine stie ce nu i-o fi placut... de a dat eroarea asta.
  8. @Stefan005 Din ce an e masina ? @Tetea Foarte pertinenta explicatia.
  9. Eu as zice ca e releul compresorului. @Tetea, Care sa fie motivul unui astfel de comportament ? A mea a mers in ultimul timp cu AC-ul pornit 4-5 ore si nu a prezentat comportamentul mai sus amintit. Deci, ceva ar trebui sa duca la asta... de ce face gheata in vaporizator ?
  10. Sau sonda de ulei s-a plictisit cu viata.
  11. Din ultimele 4 as alege. INA face niste role foarte reusite, Continental ContiTech face curele reusite (la fel si Dayco si Gates). Pe oricare l-ai alege in 60.000 de km nu vei avea probleme cu ele. Era de preferat ca si pompa sa fie altceva decat GM. Daca ai gasit kit de distributie complet... mergi pe INA. Iti recomand sa schimbi si curelele de transmisie, au preturi modice.
  12. Si cum se comporta cu ele ? Eu am fise Packard pe ea si pana acum se comportasera foarte bine in combinatie cu bujiile Bosch in schimb cand am trecut pe NGK a devenit mult mai agila, urca mai usor in turatii, motorul merge mai rotund. O schimbare in bine foarte sesizabila. Adaug si eu aici: - Kit rulmenti spate / Febi ----------------- 35 RON ( deci 70 ron spate, stanga - dreapta ) - kit arc si opritor pentru saboti / GM --- 6 RON (necesar 4 seturi pt spate, stanga - dreapta ) - Set saboti stanga - dreapta / GM ----- 80 RON - Lichid frana 0.5 L DOT 4 / Motul ---- 30 RON
 

×
×
  • Create New...