Jump to content

Cosmin85

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Cosmin85

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Pitesti
  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Cielo GLE 99'
  1. dino: pornirea ac-ului tine doar de temperatura la care este motorul, daca acesta temperatura nu depaseste 5 grade Celsius, ac-ul nu va porni (din acest motiv nu porneste ac-ul iarna imediat dupa pornirea motorului), cel putin asta am obs. eu la al meu cielo
  2. Deci trebuie sa dau fetzele de la usi jos sa curatz toate angrenajele apoi sa le gresez, dar e asa de frig afara , poate prind vreun garaj ceva. Multzumesc pt sfaturi !
  3. Nu stiu ce sa fac cu inchiderea asta centralizata cum a dat un pic frigul cum nu a mai mers (la cheie merge se deschid toate usile, dar la telecomanda numai vrea). Are careva vreo idee (TESTATA) cu privirile la acest aspect ? incuietorile sunt curatzate , apoi gresate (ulei pt mecanisme fine), dar degeaba.
  4. Am incercat sa schimb luminile la bord cu ajutorul unor leduri dar din cauza faptului ca ledul nu are lumina distribuita nu am obtinut rezultatul scontat. Pentru a distribui mai bine lumina unui led am inteles de la ISO ca trebuie sa "pilesti lentila". Adica doar capul ledului? pana ajung la o suprafata plana??? sau si lateralul ledului? sa aduc ledul la forma unui dreptunghi practic. Pentru bord este de ajuns 4 leduri de 10mm(dimensiunea beculetelor din bord) pilite sau trebuie sa bag mai multe ? efentual sa imi spuneti si cum reusesc sa obtin culoare rosie pt acele ceasurilor de bord. Va multumesc anticipat !!!!
  5. Ovi_jer: tu ce propui sa schimb rulmentul de presiune cat mai repede, sau sal mai las (sincer deja m-am obisnuit cu suieratul asta ,face parte din dotarea masini ) )
  6. Am verificat uleiul si este in ordine , e la vreo 2 mm sub busonul de verificare nivel ulei . L-am verificat cu motoru rece pe suprafata plana.
  7. De ceva timp am un "suierat" in partea dreapta a motorului cum ridici capota, in zona cutiei de viteze. Am observat ca se aude mai ascutit la rece decat la cald, si cand apas pedala de ambreaj "suieratul" dispare. Ce parere aveti poate fi de la rulmentul de presiune? a mai patit cineva ceva asemanator?
  8. Gata m-am linistit cu 39l de gaz am parcurs 340km numai in oras , fata de cat imi lua mi-a mai venit inima la loc. Sfaturi pentru cei ce si-au pus sau au de gand sa-si puna instalatie de gaz: -schimba buji, fise, filtru aer (daca nu sunteti absolut siguri ca sunt OK); -mai faceti un reglaj dupa ce terminati gazul bagat dupa instalare (atentie sa nu va speriati de consumul exagerat ce il veti avea cu gazul bagat prima oara e ceva normal); -si sa nu va alarmati daca veti constata un consum mai maricel pana in aproximativ 1000km facuti pe gaz, daca dupa pragul de 1000km masina continua sa consume mult este cazul sa va duceti la service. Eu am ajuns la un consum pe gaz normal, si anume 11-12l in oras si aproximativ 7% in afara, dupa 500-600 de km. mr : comutatorul tau nu iti permite o asa optiune "0" de pornire si mers numai pe gaz , optiune ce exista pe alte comutatoare. Singura solutie pentru problema ta este sa schimbi comutatorul cu unul care are 3 optiuni: 0=pornire si mers pe gaz; 1=pornire pe benzina si comutare pe gaz la o anumita turatie; 2= pornire pe benzina si mers pe benzina. Comutatorul tau are decat optiunile 1 si 2. sau ai putea macar sa ii dai turatia la care comuta pe gaz mai mica. Exista un reglaj pentru asa ceva in spatele comutatorului.
  9. Am schimbat fise(pakard), buji(champion), filtru(nu cred ca trebuia schimbat parea nou, da am facut-o si pasta ), reglaj facut ieri( da nu cu gazu de lam bagat azi ). Acu astept rezultatele .
  10. Scapi de una si dai de alta. Miau rezolvat problema cu indicatorul de nivel gaz, se pare ca sunt doua mopdalitati de legare a firelor de vin de la rezervorul de gaz , acuma merge sunt multumit in privinta asta. Pe de alta parte nu mai stiu ce sa cred ca am bagat aia 11l de au facut ei reglajele si nu am facut nici mai mult nici mai putin de 62km si sa dus gazu, dupa spusele lor nar mai fi ramas in rezervor 11l ci mai degraba cu 5-6l petru ca s-ar fi vaporizat o parte din gaz , ca de e prima umplere. In orice caz am facut plinu au intrat cam 39l in rezervor, sa vad cat o mai consuma acu. Dupa spusele lor consumul pe gaz mai variaza pana se lasa membrana de la vaporizator ,ca dasta se fac reviziile la 1000Km de mers pe gaz.
  11. Nu instalatia am montato la Supercar Service Stefanesti (o localitate de langa Pitesti) da din cate am observat eu instalatia e cumparata de la Majore. In orice caz astept sa pun in practca si spusele lor si anume sa fac plinu dupa ce termin tot gazul de il am in butelie , sa vad daca indica nivelul la gaz apoi.
  12. Mi sa spus ca nu intra mai mult de 35-36 de litri intr-un rezervor toroidal de 45l , adica aproximativ 80% din capacitatea rezervorului, daca intra mai mult de atat te pacaleste la pompa iti baga presiune mica si cica aparatul inregistreaza in plus fata de cati litri de gaz intra de fapt (asta o stiu din auzite, asa ca daca tu faci in jur de 400km in oras cu 41.5l de gaz inseamna ca intradevar tia intrat atata). Da reglajul din spatele comutatorului este pentru turatia de comutare pe gaz. In legatura cu indicatorul de arata cat gaz mai ai de pe comutator, astept sa se termine tot gazul pe care il am acu in butelie apoi ii fac plinu sa vad cum se comporta, daca vad ca tot persista problema = "peste ei". adrianm /: nu am un astfel de reglaj comutatorul meu este marca Milano , cu 3 pozitii (0=pornire si mers pe gaz; 1=pornire pe benzina si comutare pe gaz la o anumita turatie; 2= pornire pe benzina si mers pe benzina), are decat un reglaj in spate pentru turatia de comutare pe gaz
  13. Astazi miam pus si eu instalatie GPL (Bigas) pe Cielo din '99 . O nemultumire as avea : am bagat pentru reglaj si verificarea posibilelor scapari de gaz ,11l de gaz, problema este ca inicatorul de iti arata cat gaz ai in rezervor de pe comutatorul gaz-benzina (Milano) de mi lau montat langa volan imi sta pe rosu( mentionez ca am rezervor toroidal in care dupa spusele lor intra maxim 35l, ori la o capacitate de 35l cand bagi 11l ar trebui sa indice ceva gaz in butelie), ei miau spus ca acest lucru se intampla datorita vaporilor de gaz si ca dupa ce voi termina gazul de il am in butelie si voi face plinu va indica corect . Si ar mai fi ceva: motorul se cam balbaie pe gaz la relanti, cu toate ca isi pastreaza turatia de 900 RPM ca si pe benzina, au zis ca e normal sa faca asa la inceput . Cei care au instalatii de mai mult timp, ce parere aveti?
 

×
×
  • Create New...