Jump to content

dre77us

Membru
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About dre77us

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  1. Dupa un an de chin, nici o rezolvare in ceea ce priveste pornirea. Dimpotriva, se pare ca nu mai pleaca din prima nici cu motorul cald, nici cu el rece.
  2. De cand pornesc ca la Dacie, calcand pedala de acceleratie, pleaca la cheie. Am retinut sfatul, sa ma prezint l ainginerul de service din Craiova, dar mi s-a acrit de specialisti. Si nu vreau sa-mi irosesc asa concediul. Interesanta schimbarea TPS-ului. Poate o sa incerc si asta.
  3. din pacate, inginerul de la craiova a venit si a plecat, iar eu am fost la munca si nu am avut timp sa merg cu masina. de o luna insa, pornesc numai cu pedala de acceleratie si nu am nici o problema o singura data am uitat si nu a pornit. e evident ca aici, undeva, e ceva in neregula
  4. Muuult prea mult pentru un service. Ei au dat o cheie ai au spus ca e OK, porneste. La insistentele mele au mai pornit de doua, trei ori si a dat rateuri, AU pus scannerul si au zis ca totul e OK. "Daca ne dadea un cod de eroare, stiam si noi ce sa facem", au spus. Asa, practic m-au lasat balta. Ce nemernici. Stii, daca era masina lor, ar fi acordat mai multa atentie. Si, in plus, il mai cunosc si pe patron! Matizul este euro 2. Uleiul e schimbat la ei, benzina pun de la Mol, dar si de la alte pompe, cand masina a ajuns in tara. O sa incerc si OMV, mi s-a parut OK. Si mai frustant e ca meanicii astia nu respecta practic nici un pas din manualul de service, pe care, multumita membrilor de aici, am pus si eu mana. Scrie clar acolo ce trebuie verificat in cazul pornirii greoaie. Pe ei ii doare-n cot. N-au facut nimic din ce scrie in manual.
  5. Stii ce e cel mai frustant? Ca inca mai platim la masina asta! PS. Ieri a pornit-o cu pedala de acceleratie si nu a mai avut nici o problema. Asta e semn de pompa de benzina?
  6. La mine a curs printr-un furtun aflat in spatele radiatorului. Trebuie sa te uiti cu atentie la motor, din stanga, chiar in spatele radiatorului. Eu asa am descoperit.
  7. Sunt atat de stresat de masina asta incat simt nevoia sa va tin la curent. Daca ultima data au dat din umeri si au zis ca nu stiu ce are masina, acum de-abia daca m-au bagat in seama. Drept urmare, am sunat la Craiova, unde am expus problema. Rezolvare: la inceputul lunii, vine un inginer la Constanta si voi fi sunat sa aduc masina. (inginerul nu vine special pentru mine, ci are "programare" aici o data pe luna). "Stiu cum sunt mecanicii", a zis omul de la telefon. "O sa vina un inginer care se pricepe si o sa va rezolve problema", a aduagat el, spunand ca va verifica, supriza, si pompa de benzina! In ciuda a ceea ce au zis ce-i din service, ca "n-are cum sa fie pompa, e exclus". Despre Matizuri poti sa spui ca sunt maisni bune, pacat ca nu exista mecanici pentru ele. O sa va anunt verdictul inginerului de la Craiova.
  8. Se poate un manual de service pentru Matiz? Ca la problemele pe care le are masina, trebuie sa ma documentez si sa le deslusesc singur. Nu mai am nici o incredere in mecanici. Email: dre77us@yahoo.com Multumesc anticipat
  9. Mi-e teama ca, la cat de priceputi sunt mecanicii astia care de-abia si-au facut majoratul, habar nu ai ce e aia MAP. Ei, de ex., la surubelnita torx, cu care mi-au desfacut IAC-ul, ii spun "codita de soricel" Din cauza asta intrebam ce trebuie sa le spun EXACT sa schimbe. Ca poate ma trezesc cu tot motorul pe jos!
  10. He he! Si al meu. slalom la greu
  11. La 1,3 - 1,8mil ROL e destul de scump, mai ales ca, voba ta, exista garantie, pe care nu am folosit-o niciodata. Te mai intreb ceva, nu te supara pe mine. Ce inseamna de fapt MAP (de unde vin initialele)? Ca astazi i-am spus mecanicului despre asa ceva, dar tipu' care nu cred ca avea mai mult de 19 ani, se cam uita la mine ca vitelu' la poarta noua. Macar eu sa stiu ce inseamna. Tolin, cand vii la mare, berea o dau eu
  12. Pai unde e MAP-ul asta? Ca daca nu e scump si se inlocuieste usor, o fac cu mana mea!
  13. Nu stiu de ce naiba spun ei ca nu e de la pompa. Eu nu ma pricep, dar pentru mine e clar ca nu se realizeaza corect combinatia de aer si carburant. Poate am eu reminiscente negre de la Dacie, bat-o vina. Iti multumesc pentru informatii, tolin. Luni ma duc la ei si ii bat la cap sa faca tot ce ai spus aici, adica: 1. sa masoare presiunea benzinei in rampa de injectoare. 2. sa inlocuiasca MAP (desi parca spuneai ca MAP e un sezor, nu o piesa = "presiunea absoulta de aer in galerie", dupa cum am cititi pe forum). Hmm... Pentru aceste masuratori trebuie sa puna din nou scannerul? Asta sa-i zic, sa inlocuiasca MAP-ul? (nu am gasit nimic pe forum sau pe net despre asta, sau poate nu am stiut sa caut ) Oricum, azi le-am spus ca m-au invatat baietii de pe forum cam ce ar putea sa fie de vina la masina si ma priveau altfel. Seful de service auzise de forum, era in tema! Multumesc inca o data pentru sfaturi.
  14. Aceleasi simptome le avea si Matizul meu. Am schimbat valva PCV (140k lei, in Ct) si acum merge "ca pe roate".
  15. Am stat 3 ore in service azi. 1. am schimbat bujiile, dar am intampinat aceeasi problema (de 4, 5 ori porneste, a sasea oara, nu). Pentru ca nu mi le-a schimbat in garantie, le-am pus la loc pe cele vechi ale mele. Oricum, daca erau bujiile de vina cred ca se ineca si in mers sau nu tragea, lucru care nu se intanmpla. 2. am curatat IAC-ul (sters cu carpa si apoi dat cu spray) - nici un efect. 3. am schimbat IAC-ul cu unul nou (a pornit primele 5 ori, apoi, aceeasi problema) 4. trei mecanici, inclusiv seful de service, au spus ca nu are legatura cu pompa de benzina (desi aici s-a postat ca ar putea fi si pompa) 5.indicatori la scaner sunt in regula. Observatie: la mine, cand opresc motorul, se opreste brusc, fara sunete "adiacente". La masina asta insa, dupa ce il opresc, se aude un "rasuflat" timp de o secunda, doua. Am mai spus asta, nu stiu daca e important. Concluzii: Am ramas cu IAC-ul nou, in probe, pana luni. Le-am zis ca saptamana viitoare stau pe capul lor zi de zi. Si unde mai pui ca patronul firmei le-a spus sa aiba grija de masina asta! Era sa uit. Intr-adevar, mecanicii spun ca, indiferent daca apesi sau nu pedala de acceleratie, nu are nici o legatura cu pornitul masinii. Si inca ceva fftopic: revizia de 10k km (67000 reali) am facut acum trei zile, dar nu s-au obosit sa verifice bujiile atunci si nici sa vada ca antigelul curge! A trebuit sa ma uit eu atent azi. Dupa ce mi-a pus silicon pe un teu, a vrut sa-mi pua la loc antigelul scurs intr-un lighean. "merge si asa". Ca sa nu mai spun ca, la masina mea, unde grila fata e mereu umeda, au spus, la alt service, ca "asa e la toate", e de la cainii care se pisa pe grila. Serios! Scuze pentru fftopic:
 

×
×
  • Create New...