Jump to content

theli

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About theli

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  1. As avea nevoie de cateva recomandari de service-uri in Bucuresti care m-ar putea ajuta in urmatoarele chestiuni (am un Cielo din 1996): Mecanica: - acum vreo doi ani am facut reparatie capitala la motor, si nu le-a iesit defel etansarea baii de ulei; m-am dus din nou, cic-au rezolvat, dar tot gaseam pete de ulei sub masina dupa cate un drum mai lung; am fost la altii, cic-au etansat si ei - evident n-am scapat de problema; as vrea sa ma duc undeva unde sa ma duc pentru ultima data cu problema asta Tinichigerie: - dupa o reparatie completa a spatelui masinii in urma unei tamponari, mi se infiltreaza apa-n portbagaj cand ploua; n-am reusit sa depistez exact pe unde, si-as vrea sa ma duc undeva unde au experienta in astfel de probleme - am schimbat recent jantele de tabla cu unele de aliaj un pic mai late (6 in loc de 5.5) si cu ET mai mic (35 fata de 49), prin urmare rotile ies un pic in afara; fara pasageri in spate nu am probleme, insa dac-o incarc sigur nu scap de atingeri intre aripa si roata - as "evaza"/"remodela" un pic aripile, daca se poate fara sa le revopsesc (nu agresiv, cat sa mai castig un centimetru sa zicem, deasupra rotilor) Electrica: - de vreo cateva luni se-ntampla ca la relanti sa se aprinda "partial" (nu la intensitate maxima) martorul de bord pentru baterie si (tot "partial", mai slab decat cel de baterie) cel pentru frana de mana; intensitatea e cu atat mai mica cu cat motorul e mai turat (peste 2000rpm deja sunt stinse); bateria e ce-i drept cam veche (vreo 6 ani), insa motorul a pornit mereu la prima cheie (si iarna, si cu faruri aprinse, tot timpul) - am avut pe masina un radio-casetofon pe care l-am dat jos sa-l repar si l-as inlocui cu unul cu fata detasabila; cablaraia ramasa in bord in urma lui nu se potriveste cu nimic din ce-am gasit ca si conectica aplicabila la "car audio" (de exemplu mufa de alimentare ISO sau vreo 4-5 feluri de mufe de alimentare Daewoo) - as vrea sa ma duc undeva unde sa aiba tot ce trebuie pentru a-mi conecta noul aparat (sa poata identifica firele, sa le poata atasa mufe corespunzatoare, tot) Multumesc.
  2. tocmai am scos masina (Cielo) din service, unde printre altele i-am rugat sa se uite si la AC ("fasaie" ca si cum ar porni, insa nu raceste deloc) mi-au zis ca trebuie "bobina pentru compresor", si ca ei n-au sculele necesare inlocuirii bobinei respective (alternativa fiind compresor nou, care am inteles ca-i crunt de scump) stie cineva daca bobina cu pricina se gaseste de cumparat ca reper separat, si mai ales unde gasesc prin Bucuresti un service in stare sa efectueze manopera cu pricina? 10q
  3. si inca o-ntrebare, c-am mai rumegat aseara problema... stie cineva cum miroase uleiul de-i zicem "freon" cand e ars? de multe ori am gasit sub masina pete de lichid uleios, mult prea curat sa provina din motor (si oricum pe joja nu pierd nimic), si de multe ori, la 2-3 minute dupa ce pornesc motorul simt in masina ceva miros de seminte de dovleac prajite ma gandesc ca poate chiar pierd "freon", si eu ma agit cu compresoare, explozii si alte panici din astea...
  4. salutare, am frunzarit si eu cam tot topic-ul asta, insa n-am gasit simptome asemanatoare cu ce am patit eu, asa ca risc o-ntrebare... mai concret, AC-ul vechiului meu Cielo ('96) functiona cat de cat multumitor pana ieri - cu opriri / porniri destul de dese, ceea ce am inteles ca-i oarecum normal in conditii de caldura mare, instalatie obosita, eventual calcat un pic mai hotarat acceleratia... - anyway, de racit racea destul incat sa-ti intepeneasca gatul daca uitai sa-l mai directionezi si-n alta parte azi dimineata, desi racoare cand am plecat de-acasa, cam pe ultimii doi kilometri ai drumului spre slujba zic sa dau si eu drumul la frigider - nu stiu, poate-a fost vreo coincidenta ceva, insa am auzit un zgomot ca de piesa grea cazuta pe-un scut de tabla, si de-atunci n-am mai servit aer rece in masina in pauza de masa m-am invartit un pic pe langa atelaj, insa fara prea mare folos - LED-ul pe butonul de AC se aprinde, se aude tacanitul releului si la pornire si la oprire, niciun alt indicator nu se aprinde-n bord, insa nema aer rece, si de asemenea nu se simte scadere de putere la pornirea AC; m-am uitat si-n compartimentul motor - ambele ventilatoare merg, nu pare a fi nimic lipsa, toate curelele sunt acolo, nu iese fum de nicaieri, nu miroase nicaieri a ars, sub masina nu sunt pete, am observat doar cateva picaturi de lichid uleios verzui cazute dintr-un furtun gros ce pleaca din coltul radiatorului si intra-n motor (in partea stanga cum stai in fata masinii si te uiti la motor); si (parere subiectiva totusi) mi s-a parut chiar ca-n masina intra acum aer un pic mai rece cu AC oprit decat cu el pornit... tin minte ca acum vreo doua luni cand am scos-o din service (reparatie capitala la motor), m-au atentionat cei de-acolo ca "s-ar putea sa trebuiasca sa schimb curand compresorul de AC" (nu mai retin detalii) - intrebarea e daca e posibil ca asta sa crape asa de brusc si zgomotos, si ce risc mergand cu el asa in continuare si eventual poate stiti vreun service in Bucuresti mai liber zilele astea, ca-n week-end cica era programata plecarea-n concediu, si nu vreau program de sauna pe drum 10q
 

×
×
  • Create New...