Jump to content

nonutz

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About nonutz

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    tg-jiu
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    kalos
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    b43678
  1. multumesc. sa ma astept la ceva si mai raua daca acum un an si jumatate am completat cu freon instalatia. sau e ceva obisnuit pentru AC-ul masinii.
  2. la mine: - nu cupleaza releul. - releul este bun, - compresorul porneste cu punte peste 30-87 - Led-ul verde se aprinde, - n-am freon... sa fie asta cauza?
  3. Am tinut, dovada e schema postata de mine mai sus. Am trimis masina in service. Au confirmat temerea mea, este intrerupt firul negru intre pinul 7 al conectorul C201 si claxon. Le-ar fi trebuit citeva ore sa scoata tot cablajul, sa remedieze/inlocuiasca firul intrerupt si sa-l pozeze la loc. Asa ca trebuie sa ma reprogramez. Daca o sa reusesc sa fac ceva poze o sa le postez.
  4. Uite cum stau treburile: 1. am imprimat schema atasata de mine pe un format A4. 2. am luat un aparat de masura si am masurat in pinul 7 al conectorului tata (cel fix)C201 continuitatea circuitului fata de borna 30 a releului(ala albastru). E OK. Conectorul C201 e albastru , daca nici acum nu crezi n-ai decit sa verifici. 3. Am bagat conectorul C201- mama - in cel fix - tata - si am masurat daca pleaca. Si pleaca!. Deci contactul se face. Mai ramine de verificat cablajul ce pleaca din habitat catre motor. El trece dintr-un compartiment in altul prin niste cotloane. Este matisat la plecare si iese printr-un tub copex. Dupa aceea se ramifica la fiecare cosumator, ultimul fiind claxonul - la mine e pe dreapta. Aceasta schema este cam orientativa de aceea am cerut sugestii celor care au mai intampinat astfel de situatii. Decit sa caut prin cablaj(sau sa-l schimb)mai bine trag alta sirma. O fi bine?!. Undeva - pe traseu - s-a intimplat ceva cu firul. Daca ingor s-ar putea sa se mai intimple si cu alte fire si poate atunci o sa fie mai rau. Deci...
  5. Am profitat de vremea frumoasa si m-am apucat de treaba. Am desfacut capacul. Am cautat in conectorul C201(cel albastru). Ajunge si pleaca, deci este OK interiorul. Mai ramine cablajul. . Sugestii?
  6. Claxon mut am si eu. Cautind dupa schema atasata am ajuns la concluzia ca defectul s-ar afla in conectorul C201. Stie cineva pe unde e si cum se ajunge la el? Multumesc.
 

×
×
  • Create New...