Jump to content

Outlaw

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Outlaw

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/13/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    realoutlaw4life

Profile Information

  • Din
    Bucuresti / Lacul Tei
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Spark
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    B-111141
  1. Mda...am citit toate cele 17 pagini din topic, inca din 2005 si nu am gasit nimic despre becurile din bordul Spark-ului. Alea pentru faruri le-am schimbat ieri pentru ca mi s-a ars faza scurta dreapta si am luat de la Aspad (parca asa ii zice) o pereche de Philips VisionPlus 50% si sunt ok, cred ca trebuie sa mai cobor putin farurile din buton daca ma injura vreunul in trafic. Dar sa revin la beculetele din bord. Acum ca ziua e mai scurta si mai merg si eu pe intuneric am observat ca portiunea dintre nivelul carburantului si vitezometru este mai putin luminata decat restul. Nu e intuneric, poti sa vezi lejer gradatiile dar eu simt ca e o diferenta fata de restul bordului si parca mi-a ramas pe creier. Si acum urmeaza intrebarea: a schimbat cineva vreun bec din bordul Spark-ului? Ma duc mai bine la service? Nu am gasit nici in manual vreo instructiune de acces la acele becuri, sunt tentat sa spun ca se poate ajunge la ele prin torpedou...avand in vedere ca bordul e pe mijloc. Orice sfat e bine venit!! Multumesc.
  2. E destul de OK, mai mult din punctul de vedere al locatiei, mi-e mai usor sa ajung la ei. Partea buna e ca au wireless si nu m-am plictisit la revizie. Partea si mai buna e ca s-a rezolvat de la sine problema si nu a mai facut nicio fita de vreo 5-6 luni. Parcarea e cam mica...defapt mai mare decat cea de la Radacini de pe B-dul Timisoara. Am mai comandat o piesa de la ei: ornament sina plafon (ca a simtit nevoia un taran sa rupa ceva la masina mea) si dupa vreo 6 luni cand am aterizat la revizie (Aprilie 2008) mi-au zis ca s-a anulat comanda din fabrica...dar ideea e ca ei aveau un numar de comanda si nu au mai dat nici un semn de viata. Daca nu ii intrebam eu...cine stie...am mai facut odata comanda si de data asta a venit cam in 3 saptamani. Salut!
  3. Se mai aude ceva cu problema Spark-ului de 1L?? Sunt posesor al acestui tip de masina si ma intereseaza daca s-a rezolvat ceva. Parerea mea personala e ca nu are rost sa cerem prea mult de la buburuzu asta...face si el ce poate. Prima oara cand am mers cu el pe serpentine mi s-a parut si mie ca e puturos rau dar am fost acum o saptamana prin Brasov si m-am intors pe Rasnov-Pitesti-Bucuresti si mi s-a parut ca merge mai bine. Asa ca senzatia de lipsa de putere poate sa mai apara si din exploatare. Totusi cam trebuie sa sari de 3500-4000 rpm ca sa faci fata la urcare. Ca exemplu: a trebuit sa depasesc pe serpentine un Opel Astra break diesel condus cam batraneste, cred ca masina putea mai mult dar se vedea ca posesorul nu prea stia cum sa o foloseasca sau ii facea placere sa se tarasca pe serpentine. E adevarat ca si eu am avut momente cand eram cu acceleratia la maxim si nu mai schita nimic masina, mentinea doar viteza, dar eram pe la 2000-2200 rpm, greseala mea, in urcare, 3 persoane plus bagaj. Astept sa vad ce mai zice DjDvr. Salut!!!
  4. Gata, operatiune incheiata cu succes. O scurta istorioara: joi eram deja hotarat sa comand de la importator, din Oradea, foarte amabili mi-au raspuns la mail si mi-au zis ca nu e nici o problema, imi trimit o cotiera pentru Spark, sa le dau doar adresa si ajunge in aproximativ 48 de ore sau mai devreme. Pretul era 200RON + TVA, adica 238RON total. Nu am inteles exact daca tot eu platesc si firma de curierat...dar si asa ieseam mai jos decat cel mai mic pret din Bucuresti: 280RON. Dar tot joi ma suna si Bogdan de la Coastadeest.ro (acelasi care are si post-ul pe okazii.ro) ca poat sa vin vineri dupa ora 2 sa ridic cotiera. Asa ca m-am hotarat sa iau de la el, chiar daca am iesit cu maxim 40RON peste importator, avantajul fiind ca pot sa vad marfa inainte sa o cumpar. Nu vreau sa considerati ca ii fac reclama lui Bogdan dar consider ca s-a purtat cau un profesionist si merita mentionate lucrurile astea: vineri ma suna in jurul orei 3 (ramasese ca ne vedem in jur de 5) sa-mi spuna ca trebuie sa ajunga pana la banca si mai bine vin la 17.30, ca sa nu astept in fata firmei de la Izvorul Rece (in capat la Mosilor). Ajung pe la 17.25, il sun, era pe drum, intr-un minut a ajuns si el. Am luat cotiera, am ajuns acasa, am luat o surubelnita si in 3 minute era instalata - vezi pozele atasate...scuze de calitate dar era pe inserate si le-am facut cu telefonul. Se potriveste perfect, incurca doar putin la frana de mana dar se poate trage si din lateral, nu chiar la maxim dar tine, am facut proba. Daca aveti nevoie mai des de frana de mana (panta/rampa) se rabateaza fara probleme ca si cum nici nu ar exista. E mai mica decat Armster-ul normal, fiind modelul Mini, pentru masini de dimensiuni reduse (C1, Aygo, etc). Materiale foarte bune, mi se pare ca e mai bine lucrata decat cea normala si are si captuseala, un avantaj daca nu vrei tot felul de zdranganeli prin cotiera (daca iti pui cheile). Fiind mai ingusta decat cea normala nu mai are sistemul culisant dar compenseaza prin lungimea mai mare si distanta pana la schimbator este OK, indiferent de cat de lunga/scurta ai mana. Pozitia e buna si conduci mai relaxat si, ca atunci cand speli masina sau ii schimbi ceva, ti se pare ca merge mai bine/consuma mai putin etc. ) . Deci cam asta e optiunea de cotiera pentru Spark, unica pe care am gasit-o pana acum si cu avantajul ca e "custom made", nu cotiera universala, si asta se simte. Cred ca joia asta (28 Aug) o sa apar si eu la intalnire daca sunt doritori sa vada cum a iesit si vor sa o testeze. Si cred ca daca se gasesc minim 5 Sparkishti sa vrea cotiere puteti sa obtineti un discount de la importator: adica pe site (www.cotiere.ro) ei spun ca la minim 5 cotiere comandate nu mai platesti curierul. Adica o sa o scoateti la 238RON. Bafta!! PS: imi cer scuze daca post-ul seamana a reclama...va asigur ca nu asta a fost intentia mea.
  5. Trebuie sa revin cu o precizare: pentru Spark, Toyota Aygo, Citroen C1, se instaleaza cotiera ARMSTER MINI...acum incerc sa vad daca baietii de la noi (distribuitorii) respecta catalogul producatorului (vezi atasat). Vreau sa rezolv saptamana asta si va spun ce a iesit si ne vedem la o intalnire. Salut!! selection_of_armster_adapters_1_3.2008.pdf 2DJAchevroletspark.pdf armster_mini.pdf
  6. Poti sa o incerci pe asta: http://www.okazii.ro/catalog/6249151/auto-...VEZI-LISTA.html Eu vreau sa o iau dar acum nu prea am timp, daca o montez o sa fac niste poze sa vezi cum e. Pretul e marisor dar cred ca merita. Pe site-ul producatorului ( http://www.armster.co.uk/ ) nu apare ca e si pt Spark dar la diferite magazine on-line apare si Spark-ul in lista...o sa vedem. Momentan caut niste preturi mai bune desi nu am gasit sub 280 RON. Bafta!
  7. Va multumesc pentru pareri...intre timp am fost la service...la Radacini pe Calea Vitan. Nu m-am dus pentru stergatoare dar daca tot am ajuns...era pentru LID (Led Indicator Defectiune), mi-au resetat calculatorul (parerea mea) si mi-au zis povestea cu benzina mai buna si tipicul "asa face toate"....va jur ca exact asa s-a exprimat unul din mecanici. Ca si la Aveo aceeasi problema...ca sonda lambda...sau cum se numeste...ca si daca o inlocuiesc tot asa face. La stergatoare au rezolvat-o tot romaneste: au dat jos tot mecanismul, au umblat pe la el si cand l-au pus la loc, pe impuls mergea perfect (fara sa blochezi in prima treapta) dar cand foloseai prima treapta stergatoarele faceau cursa intreaga dupa care se mai ridicau un pic...am zis ok, pot sa traiesc cu asta. Dar dupa o zi, adica ieri, si pe impuls face tot asa adica revine pana jos si apoi mai urca putin...asa ca daca mai prind cateva ore libere ma duc iar peste ei. Asadar, in continuare, in service se lucreaza dupa doua devize: 1. Las-o ba ca merge'asa! 2. Asa face toate! Va multumesc, sa ne reauzim sanatosi!!!
  8. Am un Spark 1.0l de aproape 2 ani si am o problema cu el: cand actionez maneta stergatoarelor dar fara sa o blochez in prima treapta (pentru o singura cursa), stergatoarele se misca cca. 1cm in jos si se aude un sunet de releu (un click), ca si cum ar fi ajuns la capat de cursa. Trebuie sa ridic a doua oara maneta ca sa sterg parbrizul si daca o tin ridicata pana in momentul in care cursa e completa si stergatoarele revin (si se aude din nou sunetul acela de releu), a doua oara nu mai am probleme. Ceva se intampla si nu inchide cursa cum trebuie, nu stiu daca e o problema electronica sau mecanica. A mai avut cineva problema asta? Nu am gasit nici un topic pe tema asta. Va multumesc! Off-topic: din August 2007 am comandat o piesa de 30 RON la Radacini Motors din B-dul Timisoara (un capac de la una din sinele de pe masina - un "ruman" s-a gandit sa mi-l rupa intr-o noapte intr-o parcare din Drumul Taberei) si nici pana in ziua de azi nu m-a sunat nimeni sa ma duc sa imi monteze piesa...drept urmare au cam ruginit suruburile pe care le acopera capacul...asta trebuia trecuta la un topic despre dealeri si seriozitatea lor dar nu mai am timp acum sa caut pe forum...si e doar ca un fapt divers...
  9. Euggen, imi cer scuze ca iti raspund atat de tarziu dar nu am mai avut timp sa intru pe forum. Intr-adevar, am fost acasa la sfarsitul lunii Iulie si am prins exact "codul roshu"....mers cu AC non stop cred ca a luat pe la 9 sau 9.5 in oras...si e incredibil ce trafic e in Bucuresti. Nu am facut calculul dar de obicei are o autonomie de 400 km dar de data asta i-am cam facut plinul pe la 350km parcursi. Stilul de condus este cel impus de trafic de obicei si de lege. Schimb treptele pe la 3000 sau putzin inainte, iarasi, depinde de trafic. Benzina: 95. Dar cred ca am avut o problema cu benzina ca mi-a ramas led-ul "check engine" aprins si trebuie sa o duca cineva la service ca eu sunt din nou plecat, dar asta e alt topic. Acum ma gandesc la ceva mai mare, avand ocazia sa conduc tot felul de masini, de la Lancer la Chevy Tahoe. E clar, cu cat e mai mare, cu atat gradul de siguranta creste, confortul e clar altul si pana si respectul pe sosele (mai ales in Romania) este mai mare. Poate Spark-ul ii va ramane logodnicei mele (daca se hotaraste sa-si ia carnetul). E o masina buna pentru un oras sufocant cum a devenit Bucurestiul dar dezamageste la consum, intr-o tzara in care benzina e foarte scumpa. A, si am uitat: foarte usor de condus dar cu o avansata senzatzie de instabilitate. Salutari!!!
  10. Din Aprilie 2006 conduc un Spark full options si mi se pare ca isi face banii (la o rata de 55Euro/luna). Am ales motorul de 1L pentru ca mi s-a parut cam putin totusi 0,8L pt A/C. Si fata de Matiz 0,8 chiar se simte cilindrul ala in plus...si parca are si un sunet mai dulce motorul. Singura parere de rau e ca din Noiembrie 2006 nu mai sunt in tara pentru cel putin un an si o sa cam stea saracul singur. L-am lasat la cineva sa-l mai conduca si pe el de doua ori pe saptamana sa nu se simta neglijat... Din cate am auzit, poate nu e adevarat, o sa inceapa sa-l produca la Craiova...asta inseamna un pret mult mai bun dar ma intreb calitatea daca va mai fi aceeasi? Exista diferente vizibile intre Matizul produs in Koreea si cel de la Craiova. Le recomand celor care vor sa-si cumpere Spark sa mai astepte putin sa vada daca se vor produce si la noi, cand l-am luat eu mi se parea departe aceasta posibilitate si nu puteam sa astept...dar acum, e pacat sa platesti vama la el si in 2 luni sa poti sa-l iei fara. Am insa o nedumerire: leasingul meu e pe 5 ani, dar vreau sa scap de el poate la anu', intrebarea mea e: cat voi plati vama la valoarea reziduala? 30% sau procentul care va fi in vigoare la data la care vreau eu sa o inscriu? Un dezavantaj care mi-a demonstrat ca daca e masina mica nu inseamna ca si consumul e mic: poate sa sara de 8% in oras la un stil de condus mai agresiv sau daca ai ghinionul sa stai intr-o zona aglomerata si sa faci 4 km in 2 ore dimineata cand mergi la munca... Ce e mai curios e ca in Doha, Qatar, unde sunt acum, am vazut cred ca 2 Matiz-uri si un Spark, lucru ciudat pentru partile astea unde benzina e cam 0,30-0,40 RON. Am mai vazut un Matiz care cred ca era Matiz 2 si am observat ca stopurile semanau putin la design cu cele de la Spark. Chiar ma intreb cat costa un Spark aici pt k astia nu au vama sau alte taxe si in plus sunt mai aproape de Koreea decat Romania. السلام عليكم As-Salāmu `Alaykum PS: daca ar fi fost sa-l cumpar cu banii jos (10900 Euro) nici nu ma uitam la el, dar avand in vedere ca nu am avut banii si ca am facut leasing pe 5 ani este OK.
  11. mda... stilul romanesc de a face afaceri... adevarul e ca decat sa-ti faci nervi cu "shmecheri" din'astia mai bine o tai pe usa cat mai repede si elegant... )
  12. Nasoala faza... doar ai plecat? Nu ai maturat putin cu el prin reprezentanta ? Patronu' la UMR e neamt, Helmut parca, si cred ca daca vorbeai cu el, a doua zi zbura ciucubetele ala de la "accesorii". ) Si inca odata ajungem la discutia "ca romanii nu stiu sa-si tina clientii", indiferent de afacere. Asta e, mai avem de invatat. Mai tii minte cum il cheama pe sictiritu' ala care te-a expediat de la UMR? Ca o sa fac si eu o vizita pe acolo pentru un Spark, cat de curand...
  13. eu zic sa ne adunam intr-o sambata la portile unui dealer si sa fortam intrarea & test drive... ... eu vreau neaparat sa-mi iau Spark. mai greu e cu rabdarea asta. l-am vazut "de afara" doar la Di-Bas acum vreo 2 saptamani si arata chiar bine. si sa nu mai fim asa carcotasi cu bordu' pe mijloc... pana nu conduci nu poti sa-ti dai seama dak e mai bine sau mai rau asa... depinde cat esti de conservator. in legatura cu pretul... aici mai ramane de discutat dak intra cu 30% vama pt non UE sau... il produc in Polonia la vechea fabrica FSO si il introduc in cazul asta cu un pret ~ 8300 E DDP (varianta full). ceea ce nu ar fi chiar asa rau, parerea mea ... sau poate ne fac chiar o surpriza cu fabrica de la Craiova... putin probabil. dak stiti voi altceva va rog sa ma contraziceti . se discuta mai demult pe marginea unor poze facute in Bucuresti unui Matiz Joy... luati de va lamuriti : http://www.gmdaewoo.co.kr/kor/index.jsp sunt foarte nou pe forumul asta si imi cer scuze dak am intrat ca chilotzii'n c**. va pupa tetea...
 

×
×
  • Create New...