Jump to content

mihai2k

Membru
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About mihai2k

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.albumihai.ro/
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mihai2k

Profile Information

  • Location
    Timisoara
  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  1. salut pe toata lumea, acesta este primul meu post pe forum. Iti multumesc mdascalu pentru fotografiile postate cu injectoarele. Daca nu as fi vazut aceste poze nu as fi avut curajul sa ma bag pt a le bibili. Povestea lunga spusa pe scurt. Veneam de la un super market, coboram podul, cand ajung la "ses" o calc, si nimic, am crezut ca am pus-o in a 5a .. si nimic, ajung intr-o parcare , scot fisele una cate una pe rand. Am observat ca la al treilea cilindru .. nu misca nimic, flama era. M-am gandit ca e praf bujia respectiva ... la 55.000km ... inca ne schimbate. Mi-am cumparat repede de la un peco o cheie de bujii cu 6 lei , le scot pe toate afara, le curat , le pun inapoi .. si nimic al treilea cilindru tot mort. Ma dadeam de ceasul mortii , service, bani in sus bani in jos, pana cand am ajuns la acest post. Am coborat cu o cheie tubulara la masina , am scos cum a spu ssi mdascalu cele 2 suruburi de la acea punte .. m-am chinuit bine pana sa scot ccele trei injectoare, nu aveam nici spatiu sa imi intre ambele maini , dar intr-un final am reusit. Am scos apoi matzul de benzina ce alimenteaza acea punte si am urcat cu injectoarele sus. Le-am sters bine bine cu un tricou alb, le-am facut sa luceasca, mi-am trimis prietena pana la o statie de benzina sa cumpere ceva solutie cu ce sa le curat. Am alimentat fiecare injector in parte la un transformator din ala mic si negru de 9V 1A , am suntat puntea de diode si am alimentat injectoarele in alternativ 50hz . l-am pus pe fiecare in parte .. toate scuipau la fel de bine .. benzina ce probabil mai ramasese in ele. Nu am mai avut rabdare sa astept fata cu solutia, am mers repede la masina sa vad care este minunea. Am dat cu ceva alifie/vaselina acele garnituri inelare pt ca altfel nu reuseam sa introduc injectoarele in blocul motor. Insa cand am conectat furtunul de benzina a facut doar un "clack" , insa trebuia sa faca "clack clack" Am dat prima cheie si am stropit pana la vreo 4 metri cu benzina , ca a iesit furtunul. Am curatat bine bine tot motorul, acum luceste mai bine .. am asteptat sa se evapore benzina ... si .. surpriza acum imi functioneaza toti cei 3 cilindri. Am rezolvat masina cu 0 lei investitie iar toata afacerea m-a costat doar 2 ore. Va multumesc !! ps: am fost mult prea murdar ca sa fac foto.
 

×
×
  • Create New...