Jump to content

eghoyst

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About eghoyst

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    BZ-61-FLO
  1. M-am decis asupra VALVOLINE Maxlife Synthetic Motor Oil 5W40 Vreo parere/observatie din experiente proprii ? Multumesc!
  2. Salut! Inainte sa schimb axa cu came, vreo 2 culbutori, si distributia, la al meu, i-am bagat Mobil High Mileage 10W40, de care spunea alexino p-aici. Problema e, ca inainte se auzea ca naiba din cauza axei cu came. In mare parte, am scapat de bataie dupa cele efectuate mai sus, insa tot tacane (tachetii cred), la pornirea la rece, si la turatii mici. Acum mi-a picat sa schimb uleiul, cu toate ca nu am mai mult de 3000 de km cu el. Vreo recomandare ceva? Ma intereseaza in principal sa scap de tacanit/bataie... Merci! Am uitat sa precizez, motor de 190k
  3. Salutare! Daca tot vorbiti despre variatiile acului indicator de temperatura, ma confrunt de ceva vreme cu urmatoarea problema: in mers, cateodata dupa 1 minut, 2 de la pornirea la rece, alteori dupa ce indica la jumatate, si cateodata pot trece zile intregi pana sa faca, indicatorul de temperatura, urca rapid la valoarea maxima, H+ si daca cateodata isi revine singur, la jumatate relativ repede, alteori ramane asa 20-30 de km in mers, sau mai pot scapa daca opresc motorul si il repornesc. Va dati seama ca de cateva ori m-am dat jos panicat in mijlocul drumului, sa verific daca imi fierbe antigelul, dar nu se vede nimic anormal in vasul de expansiune, si temperatura asa la ''deget'', e cam pe la 90 de grade, cum banuiesc ca ar trebui sa fie. Recent am schimbat distributia, inclusiv pompa de apa, si termostatul, fara niciun efect la problema mea. Ma poate ajuta cineva? Cu vreo idee, sugestie? ce sa mai verific, unde este senzorul de temperatura de la motor(care ar putea fi cu problema)? Daca pot merge linistit asa fara sa risc defectiuni? Multumesc!
  4. Am rezolvat problema, prin inlocuirea garniturei de chiulasa. Toate bune si frumoase, numai ca de atunci nu prea imi mai baga caldura...
  5. Poate pati ceva mai grav, daca mai merg vreo saptamana asa, bineinteles, completandu-i nivelul la antigel, ca sa mai treaca dracului gerul asta sa pot sa o duc sa o fac?
  6. Mda, in seara asta, am observat ca mor de frig inauntru, si ca nu mai baga caldura deloc, iar cand am verificat nivelul antigelului...e sub, mult, daca mai adaug si faptul ca zici ca plutesc printre nori cand ma uit in oglinda, la esapament...ce rezulta?
  7. Nu am deloc bani de dat aiurea...tocmai de-asta incerc sa o iau din aproape in aproape prin eliminare, cu speranta ca e ceva minor, pentru ca nu imi permit sa ma arunc direct la schimbat garnituri de chiulase, supape, etc(avand in vedere ca sunt atehnic si trebuie sa le fac la mecanic). Mai concret, sincer nu stiu cum sa ma exprim, mai mult decat sa spun ca problema mea consta in faptul ca la PORNIREA LA RECE, motorul pleaca si functioneaza o perioada de timp, 1 minut sa zicem in 3 pistoane, indiferent daca il las pe el la relanti, sau accelerez, dupa care isi revine si merge absolut normal. Dupa cum am zis, am presupus ca e vreo fisa, sau vreo bujie, sau chiar capacul la delcou, si le-am schimbat pe toate. Logic mi s-a parut sa schimb si bobina de inductie, si bobina aia mica din delcou, si odata cu astea am eliminat din cauze aprinderea(ca practic ii schimb toata aprinderea nu?) Daca nici asa nu se rezolva...e mai grav, daca e de schimbat garnitura de chiuloasa, mai ales pe cancerul asta, plus ca ma costa multe altele pe langa(ulei, etc)
  8. Credeti ca daca schimb bobina de inductie, si bobinuta aia din delcou' rezolv ceva? Si pentru a schimba garnitura de chiulasa, daca se ajunge la asta, ce mai presupune sa cumpar pe langa? Ce mai trebuie schimbat?
  9. Pai n-am timp sa scot fisele pe rand, sa vad care din ele nu lucreaza, ca isi revine...deci toata faza dureaza numai la pornire, la relanti, cam 20 - 30 de secunde, dupa care merge normal. Acum, nu stiu cat e de grav, sau daca chiar afecteaza cu ceva chestia asta, dar iti dai seama ca e deranjant...
  10. Salut! Nivelul e ok, am verificat si chestia asta! Poate fi din bobina de inductie? sau din bobina aia mica din delcou'?
  11. Si aia ce-s, sau unde-s daca nu te superi? mai pe limba unui profan asa, ca m-ai pierdut!
  12. Salut! Am un Cielo din 96' si de ceva vreme, mai precis de cand a venit iarna, a inceput sa porneasca in 3 pistoane dimineata, la inceput rar, acum la aproape orice pornire. Faza e ca nu face decat dupa ce o pornesc, cam 30-40 de secunde la relanti, dupa aia isi revine si merge normal.In mers nu intrerupe, sau alte chestii de-astea.Dupa ce i-am schimbat bujiile, fisele, capacul la delco si rotorul, am crezut ca am scapat, vreo cateva zile nu a mai facut, dar acum i-a revenit prostul obicei. Please HELP cunoscatorii...
  13. @ Dj_Dark Multam pentru raspuns. Daca ai putea sa imi spui si mie ce inseamna mai exact ''Daca nu infunda clapeta de acceleratie e in regula'', ca sa pot sa stiu si eu care ar fi simptomele pe care ar trebui sa le observ. fftopic: Dacie am avut si eu, dar s-a facut praf inainte sa apuc sa atarne furtunul cu gaze
  14. Merci pentru suportul moral . Cred ca ma investesc si intrun schimb de ulei+filtru inainte sa o dau in masuri drastice, care nu ar fi deloc binevenite acum!
 

×
×
  • Create New...