Jump to content

dropsy

Membru
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About dropsy

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    tertecicosmin@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    VL 06 BBR
  1. dropsy

    Vand Matiz E

    Vandut. Se poate inchide.
  2. dropsy

    Vand Matiz E

    Matiz E fabricat in 2008, 25000 km, * Alarma, inchidere centralizata, * CD player LG, boxe Sony, unic proprietar. * Carte service cu revizie la zi. * Fara aer conditionat. * Foarte bine intretinut * Pret 2900 euro negociabil. * Sunati dupa ora 16:30. Se poate vedea in Bucuresti. Cosmin Terteci 0740.557.179 tertecicosmin@yahoo.com
  3. Sa vedem niste preturi. Cat costa o instalatie completa?
  4. Revizie de doi ani si 20.000 km. Consumabile cumparate de mine: Ulei motor Daewoo 5W30 x 3l; 90 RON, filtru ulei 14 RON, filtru aer 18 RON Manopera schimb ulei si filtru: 42 RON, include reducere de 10% de fidelizare (0.7 ore de manopera) facuta la Grand Garage Auto, Valea Cascadelor. Filtru de aer l-am schimbat eu in parcare. Am tinut sa merg la service ca sa am istoricul masinii in cartea de service, sper sa conteze cand o vand. Total: 164 Ron. Sunt foarte multumit de costurile mici de intretinere. Mai ieftin de atat se poate? Motorul merge altfel acum, mult mai bine, parca ar vrea sa-mi multumeasca.
  5. Scurt si la obiect. Multumesc.
  6. Tolin, la tine cum ai facut? Ai pastrat teava? Admisia ai luat-o din grila fata?
  7. Aha... Ma uitasem in filtru de aer si se vedea o pata cu praf, urma unei mici baltoace. O sa caut sa pun racord flexibil de aluminiu si sa pastrez teava decantatoare.
  8. Da, am scos teava decantatoare. La ce ajuta teava asta? De unde ar fi bine sa se faca admisia aerului? E bun tipul asta de montaj sau e indicat sa se puna tub flexibil si admisia sa fie din grila?
  9. Am scos restrictorul de aer si am scos si rezonatorul. Atasez o poza cu motorul. Impresii: Motorul este mai zgomotos, se aude sunetul de aspiratie de zici ca sunt la raliu. Se simte si un plus de putere. Vreau sa urmaresc consumul sa vad cum evolueaza. Cu ocazia asta am observat la amortizorul din fata dreapta ca este o garnitura de cauciuc care misca, are joc. E normal sa fie asa. Nu ar trebui sa fie fixa, comprimata?
  10. Asta a fost. Filamentul de la faza scurta era ars. La inceput cred ca mai facea contact si se mai aprindea pana s-a ars de tot. Am inlocuit becul si s-a rezolvat. Inca o data multumesc de sfaturi. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi pentru toata lumea!
  11. Rezolvarea o am deja: dau mai tare cu capota si se aprinde becul . Daca indentific cauza, va scriu!
  12. Am urmatoarea situatie: Becul de faza scurta pe partea stanga, nu se aprinde. Am verificat si nu e ars. Parca se aude mai zgomotos motorasul de la reglarea farurilor. Am gasit si rezolvarea... daca inchid capota mai tare, se aprinde... pana data viitoare cand nu o sa mai mearga. Ce poate fi?
  13. Poate fi scutul lovit/stramb?
  14. Sub ce procent de eficienta se schimba?
 

×
×
  • Create New...