Jump to content

koornel

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About koornel

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Deva
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2008
  1. Alcool tehnic am folosit eu. (recomand)
  2. Carcasa evaporatorului este prinsa in 4 suruburi ... 2 in stanga in modulul de aer si doua in dreapta in suflanta. Problema este ca va trebui sa scoti freonul din instalatie si sa desfaci conductele care intra in evaporator din spatele motorului (atentie la garnituri). Dupa ce ai desfacut conductele evaporatorul va iesi usor cu tot cu carcasa care are lateral 2 sine. Carcasa la randul ei mai are 5 suruburi si astfel ai desfacut evaporatorul. Atentie sa astupi conductele desfacuta sa nu intre imputitati la spalare. Bafta.
  3. Vezi ca pe receptor uscator ai lipita o eticheta care iti indica directia de montare ... adica de la radiator (condensor) intra conducta mica si pe sensul sagetii iasa pe conducta de presiune inalta spre evaporator.
  4. Eu am rezolvat in felul urmator cu doar 15RON. Nici un strop de apa si nici nu ingheata.
  5. Incerc sa raspund la toate intrebarile. Decizia de a izola podeaua a fost luata in momentul in care a trebuit scoasa mocheta pentru ca aveam infiltratii de apa in masina situatie inexplicabila masina fiind noua 8.000 km. Dupa lungi analize nereusind sa gasesc pe unde intra apa am luat decizia de a demonta tot si a merge la spalatorieunde surpriza a fost pe masura. Apa se infiltra pe la cele 2 suruburile din portbagaj de prinderea spoilerului spate care a fost schimbat in urma unei mici tamponari de catre un service daewoo. Astfel dupa cateva zile petrecute pe forumuri am luat decizia de a folosi pentru podea ALUBANDUL (Banda folie compusa dintr-un strat bituminos puternic adeziv, acoperit cu folie de aluminiu foarte rezistenta la conditiile mediului exterior. Rezistenta la temperatura dupa intarire: -10�C � +80�C) fiind cel mai ieftin (55 lei rola de 10cm x 10m la Praktiker). Pentru acoperirea podelei pana la bancheta din spate am folosit aproape 3 role si mi-a luat o zi intreaga de lucru 2 oameni. Intentionam sa aplic peste tot inclusiv portbagaj dar se inserase, urmand sa termin restul sambata viitoare. Cum am mai spus singura problema cu alubandul este mirosul de bitum care se pare ca incepe sa dispara pe zi ce trece . Pe 'Peretele de foc' nu am aplicat nimic deocamdata, inca mai studiet ce material sa folosesc. Dupa ce aplic alubandul peste tot am sa lipesc peste el Second Skin Overkill Pro apoi am sa trec la izolarea portierelor si haionului cu Dinamat. (plafonul l-am izolat deja cu burete de 2 cm cand l-am dat jos pentru al picta cu vopsea UV.) Acum sa va zic si despre primele pareri dupa aceasta operatiune. O schimbare majora nu se simte (pana izolez si portierele cred) dar pot spune ca podeaua este mai ''stabila'' mai fixa incerc sa descriu senzatia: ca si cum ai calca pe gresie spre deosebire de a calca pe parchet laminat (inainte aplicarea alubandului), nu se mai simt vibratiile ca inainte, cat despre zgomotul de rulaj sa mai diminuat (diferetnta am simtito intre matizurile de la lucru si al meu.) Am sa revin cu poze si comentarii dupa ce aplic Second Skin Overkill Pro. si continui cu alubandul si in portbagaj.
  6. Dupa analizare mai multor discutii pe forumuri despre izolare fonica am luat si eu hotatrarea sa incep transformarea buburuzei in '' limuzina''. Prima faza a fost aplicarea alubandului pentru diminuarea vibratiilor caroseriei . (varianta mai ieftina dar nu foarte placuta datorita mirosului care sper sa nu persiste mult) Urmeaza faza II - aplicarea barierei acustice: placi de insonorizant cu celule inchise Second Skin Overkill Pro ( este o spuma cu celule inchise si cu insertie de cauciuc acoperit cu un strat de vinilin , in stil OEM foarte flexibila .OEM , proiectata in mod special pentru a filtra de zgomotele si vibratile in intervalul de frecventa 200Hz si 2000Hz.) Pentru portiere am de gand sa folosesc Dynamat - Xtreme Door Kit pentr a nu ingreuna portiera si pentru rezistenta la temperaturi de pana la 260 grade C. Pentru portbagaj inca nu m-am hotarat la o varianta. <h1 class="mainbox-title"> </h1>
 

×
×
  • Create New...