Jump to content

vasy_28

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About vasy_28

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Tg-Jiu
  • Din
    tg-Jiu
  • Auto
    CHEVROLET
  • Model
    KALOS 1.4 16 VALVE 94 CP
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    GJ 77 CHEVY
  1. TU MONTEZI INSTALATII GPL LA MASINI ? AS VREA SA TE INTREB DESPRE MARCA MILANO,este ok ? am de 2 ani si sa zicem ca merge,e cat de cat buna ?
  2. Daca schimb telescoapele spate la un kalos,trebuie schimbate si cele de pe fata ? Doar la cele de pe spate se aude scartait,troncanit.Multumesc !
  3. As dori sa ma ajutati cu o informatie.Pentru chevrolet kalos de unde se pot achizitiona bare portbagaj transversale,ce firma si mai ales pretul ?!?!?.Va multumesc ! Sper ca am postat anuntul unde trebuie.
  4. Daca este vorba de acel simbol de pe bord care arata avarie la motor,am avut problema asta,am fost la cel cu reglajul si a mai setat cate ceva,insa explicatia data de el si verificata de mine concret fost "amestec sarac" (adica acea statie gpl de unde alimentam eu cu gpl avea un gaz mai slab,apoi am schimbat statia si totul a fost ok ),mi s-a spus ca depinde de concentratiile amestecului,difera de la producator la producator. Rezerva in portbagaj,nu deranjeaza.
  5. Este o instalatie secventiala Milano,consider ca merge super,in afara de acele probleme cu pornirea,posibil reglaj,mi s-a spus ca este foarte sigura,avand foarte multe protectii pe ea in caz de avarii,accident...este montata in locul rotii de rezerva.Ca si consum este ok,in oras este mai mare consumul si daca ai ai AC-ul pornit ia si mai mult,in rest cu 42 litrii = cca 565 km (cel mai mult la - drum intins),cel mai putin 475 KM 1/3 facuti in oras,depinde de trafic,viteza,drum,(adik cca 7 %),tg jiu - targoviste si retur=1 plin.Scuze DAR nu imi dau seama ce este cekul ?!?!?!?,daca mai pot fi de folos sunt pe aici. Am fost la cel cu reglajul,a zis ca e vorba de o chestie legata de injectoare,ceva defect,e in garantie si o comanda spre schimbare.Ms frumos.
  6. Ce este de facut in cazul asta ?!?!?.Doar sa merg sa mi-l regleze cel care l-a instalat ?!?!?!Adevarul ca era unul care pana la mine nu mai montase pe chevrolet,kalos,probabil ca era paralel.Cat in privinta instalatiei am crezut ca este una f.buna,in aprilie 2008 m-a costat 2200 ron,este secventiala,si montata in locul rotii de rezerva,rotunda.Ma poti ajuta in sensul : ce sa-i cer acelui ametit sa-mi regleze ?!?!?!?,am avut de asemenea probleme cu instalatia.cand dadeam din a4-a in a 3-a sau din a3-a in a 2-a mi se oprea motorul,a facut niste reglaje,si tot asa,apoi a mai facut unul si vad ca acum e mai ok.
  7. Am instalata pe un Chevrolet Kalos 94 CP,1399 C,16 V instalatie GPL Mliano.Merge frumos pe GPL si foarte economic. Pornirea este totdeauna pe benzina,GPL-ul intra apoi in functiune dupa ce motorul se incalzeste. Problema ar fi in momentul in care cu motorul rece o pornesc,dupa ce oprirea a fost facuta pe GPL. Porneste foarte ciudat,parca in 3 pistoane,si tinde sa se opreasca. 1.Sa fie oare de la faptul ca in instalatia de alimentare mai ramane GPL ?!?!?,stiind faptul ca acesta incepe sa intre in functiune doar dupa ce motorul ajunge la o anumita temperatura ?!?!?!? 2.Poate avea influente negative asupra motorului acest aspect ?!?!?! 3.E normal sa faca asa ?!?!? -Cand merg pe gpl inainte de oprire decuplez inst gpl si las sa merga 1-2 minute pe benzina,in acest caz este totul ok (la pornire nu mai face asa).-am mai postat aceasta problema,dar nu prea stiu cum functioneaza acest forum,sper sa se afiseze unde trebuie.Va multumesc !
  8. Aduc stelele..:)

  9. kalos 1.4 95 cp,16 v,cu gpl la drum lung = cca 7.5 % (525km cu 42 l gpl),in schimb drum lung +oras (475km cu 42 l) e ok consumul ?
 

×
×
  • Create New...